Tsja, ondanks dat het een Utrechter is vind ik 'm eigenlijk nog te licht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dat is geen gekke optie. Geen Kruys voor jou dus?
Kruys zit zeker nog niet op het niveau dat hij vorig seizoen wel haaldequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ondanks dat het een Utrechter is vind ik 'm eigenlijk nog te licht.
Klopt, zelfde username vind ik wel handig...quote:
Daarom ook rustig aan met hem doen. Is een goede speler die het kan alleen rustig aan. Grote sprongen diepe dalen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kruys zit zeker nog niet op het niveau dat hij vorig seizoen wel haalde
Neen kan nog wel maanden durenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is zeker een optie, maar het duurt nog wel even voordat hij weer op het veld staat toch, of nadert zijn rentree?
Mooi zo al vind ik Douglas als 1 van de weinige mensen nog best aardig voetballenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:05 schreef Takemenow het volgende:
Mooi, Douglas geblesseerd. Kan Ramzi meteen aan de bak!
sowieso wel natuurlijk...
Hij kan wel hard rennen, maar rendement is "redelijk" laagquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Mooi zo al vind ik Douglas als 1 van de weinige mensen nog best aardig voetballen![]()
Ja zn passing is niet zo , maar ach dat zien we vaker bij Utrechtquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hij kan wel hard rennen, maar rendement is "redelijk" laag![]()
Als Douglas nou de voorzet van Dave hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja zn passing is niet zo , maar ach dat zien we vaker bij Utrecht
Waar zit jij bij Utreg ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als Douglas nou de voorzet van Dave had
![]()
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb echt onwijs veel zin in zondag![]()
Watje je moet meer zingen ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin, wordt weer superkoud zondag, en die verwarming doen ze vast weer ergens in de tweede helft pas aan....
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Watje je moet meer zingen ook![]()
Ik vind Broerse ook zo fijn de laatste tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Beetje jammer alleen dat we 2 van die fijne keepers hebben.
Utrecht speelt gewoon rommelig en soort van zenuwachtig ofzo weet niet hoe ik het moet omschrijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:03 schreef zatoichi het volgende:
We hadden gewoon een penalty moeten krijgen, maar ja als je daar afhankelijk van ben om te winnen.....
Mooi doelpunt van Diba, tering, ammer dat NAC hem zo maakt, en wij niet
Sterk in de opbouw ook ja...en die Nelisse, wat een ideaal kaatspunt, geweldig..bal aanemen, half uur vasthouden, dan terugtikken...pefecto zeg!!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind Broerse ook zo fijn de laatste tijd![]()
Hij is al 200% beter dan een wedstrijd of 5 terug. Pakt zijn doelpunten, veel meer balvast, aanspeelpunt, betere passes.. Al met al is de huidige speelwijze met de versterkingen in mijn ogen een goed punt. Voor het eerst sinds tijden durf ik zelfs te zeggen dat het deze wedstrijd niet aan de aanval maar aan de verdediging ten onder is gegaan. En dat is lange, lange tijd anders geweest!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Sterk in de opbouw ook ja...en die Nelisse, wat een ideaal kaatspunt, geweldig..bal aanemen, half uur vasthouden, dan terugtikken...pefecto zeg!!![]()
Ja we missen ook een bep. persoonquote:Op maandag 23 januari 2006 14:27 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hij is al 200% beter dan een wedstrijd of 5 terug. Pakt zijn doelpunten, veel meer balvast, aanspeelpunt, betere passes.. Al met al is de huidige speelwijze met de versterkingen in mijn ogen een goed punt. Voor het eerst sinds tijden durf ik zelfs te zeggen dat het deze wedstrijd niet aan de aanval maar aan de verdediging ten onder is gegaan. En dat is lange, lange tijd anders geweest!
volgens mij is dat nog niet bekendquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef zatoichi het volgende:
Mag het al, het was vorig jaar, de eerste grap?
Waar blijft die transfersom van god?![]()
Weet iemand overigens wanneer Alje Schut weer kan spelen? Ik meen in maart, maar ik heb zelf geeneens een idee waar ik dat op basseer. Iemand anders info?
Hij zou in januari komen maar dat bleek te vroeg. Volgens mij traint hij al wel weer, apart van de groep.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog niet bekend
Nee, mag niet nee...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef zatoichi het volgende:
Mag het al, het was vorig jaar, de eerste grap?
Waar blijft die transfersom van god?![]()
Ja maar het is dus nog niet bekend wanneer hij komt het duurt allemaal langer dan gedachtquote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hij zou in januari komen maar dat bleek te vroeg. Volgens mij traint hij al wel weer, apart van de groep.
Cornelisse is volgens mij nu weer bij de groep, maar weet ik ook niet zeker.
Maar én Cornelisse én Tiendalli missen is teveel. Daarom beide svp zo snel mogelijk weer op het veldquote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh ja, ik heb Cornelisse eigenlijk niet zo gemist. Hij is ook wel vervangbaar gebleken.
Ramzi viel iets meer op dan Caluwé, maar beide zeer zeker goede spelers voor de FCquote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Goeie staart van Ramzi. Volgens mij debuteerden hij en Caluwé niet slecht toch?
Het nog steeds een zeer smakeloze grap is die refereert aan het verlies van één van de grotere voetballers van de FC.quote:
Ok, overdrijven is ook een vak. Ik bedoel iedereen mij incluus was geschokt. Maar je zag het zondag ook; het aantal spandoeken was alweer gehalveerd. Leven gaat door, en grappen maken kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Het nog steeds een zeer smakeloze grap is die refereert aan het verlies van één van de grotere voetballers van de FC.
Het wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor Dito, maar je moet er ook niet te lang buij blijven hangen. Straks verzand je er nog in, en daar schiet niemand wat mee op. Zoals Foeke zegt, we moeten verder. Tot 29 november had ik nooit een signature hier op Fok... Verder moest ik ook even slikken toen ik dit weekend het aankondigingsfilmpje van eurogoals zag waarin Dito voorkwam, maar ja ik heb het ondertussen verwerkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Het nog steeds een zeer smakeloze grap is die refereert aan het verlies van één van de grotere voetballers van de FC.
Kwam gister een zeer oude Utreg Magazine o.i.d. tegen "DiTo voetballer van het jaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |