Stiekum had ik gehoopt dat Utrecht zou knallenquote:Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt verrassend was....
idd ik ben schor van het zingenquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
Erg mooi om vandaag in de Galgenwaard te zijn. De indrukwekkende herdenking en de bijzonder goede sfeer. Vreemd dat ze zowel op de radio als op Talpa zeiden dat het FCU-publiek tam/stil was. Het tegendeel was waar.
Mooie reactie's ook van het Utrecht-publiek richting ons en spelers. Respect en tot de volgende keer in de Euroborg.
Tof liedje trouwens: "Die bal moet erin! erin! erin!" Waar komt die vandaan? Nooit eerder gehoord in een stadion.quote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
idd ik ben schor van het zingen
wil je de mp3 van het liedje ?quote:Op maandag 12 december 2005 02:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tof liedje trouwens: "Die bal moet erin! erin! erin!" Waar komt die vandaan? Nooit eerder gehoord in een stadion.
OOk zeker mij respect naar jullie groningen toe. Was idd een indrukwekkkend geheel en stil ben ik niet veel geweest. Maar goed volgend talpa hadden wij Utrecht ook geen cornerquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
Erg mooi om vandaag in de Galgenwaard te zijn. De indrukwekkende herdenking en de bijzonder goede sfeer. Vreemd dat ze zowel op de radio als op Talpa zeiden dat het FCU-publiek tam/stil was. Het tegendeel was waar.
Mooie reactie's ook van het Utrecht-publiek richting ons en spelers. Respect en tot de volgende keer in de Euroborg.
Is van Herman Bekien. En via http://www.fcutrecht.net te downen een utrechts lied dus kan kloppen dat je die nog niet gehoord heb.quote:Op maandag 12 december 2005 02:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tof liedje trouwens: "Die bal moet erin! erin! erin!" Waar komt die vandaan? Nooit eerder gehoord in een stadion.
Zou leuk geweest zijn, als ie op het middenveld stond.quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond Broerse wel ok, niet heel goed ofzo, maar hij gaf een aantal leuke passes.
ik stond voor jullie vak met een fakkel. mooi die spandoeken van jullie en bijna allemaal in het zwart. netjes hoorquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
Op zich wel, maar scoren is ook niet verkeerd!quote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou leuk geweest zijn, als ie op het middenveld stond.
Heb 'm continu verkeerd zien dekken, en dat lijkt me toch iets belangrijker voor iemand centraal achterin
Mooi om te zien hoe ze omhoog wezen met zijn allen!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:
Overwinning lekkeren denk ik ook wel bevrijdend voor het team
Ik niet, combiquote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef thunderice het volgende:
Wie komen er zondag in Almelo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |