Dat complex hebben ze nu nog steeds. Alleen nu in thuis wedstrijdenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef Eilanden het volgende:
Utreg heeft jarenlang een uit-complex en nu boeken ze de ene na de andere uitoverwinning
me 2quote:Op zondag 19 februari 2006 21:16 schreef dribbel79 het volgende:
Niet te geloven, thuis verlies je van de ene na de andere middenmoter of onder-de-subtopper en uit pak je punten van de top...a.s. zondag hou ik me hart vast...
Inderdaad, hij heeft bij 2 topclubs gespeeld en heeft is 2 keer niet geslaagd...who's gonna do the math??quote:Op maandag 20 februari 2006 11:28 schreef zatoichi het volgende:
Ramzi is steengoed, maar ik vind het jammer dat iedere keer als hij in de media is gelijk begint over het feit dat hij zich wil bewijzen voor de grote clubs, en bij café de sport ook gewoon zegt dat als AZ interesse heeft, gewoon teruggaat (ok hij is officieel niet eens weg...).
Ben ik het helemaal mee eens, niet zeuren maar gewoon scoren voor de FC.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft bij 2 topclubs gespeeld en is 2 keer niet geslaagd...who's gonna do the math??
Wees blij dat je je nu in de kijker kan spelen, vrijuit kan voetballen en gewoon je ding kan doen...zeur niet (en hou op met van alles en nog wat te kussen, zoals gras, tegenstanders, andere marokkanen etc.)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Zijn echte toppers niet nee, maar Ramzi is voor Dirk net als een schilderijtje van de lokale kunstenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |