Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....
Ik denk dat er geen script is, maar dat het wel afhangt van wat de bewoners doen, hoe de kijkers stemmen, hoe de kijkcijfers zijn en wat ze lezen op internet of ze iemand er stiekem uitschoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
quote:Op maandag 28 november 2005 06:30 schreef melke het volgende:
[..]
Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmen
Wat heb je gestemd?quote:Op maandag 28 november 2005 06:32 schreef melke het volgende:
Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd! Best wel een triest moment vond ik zelf haha
Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..quote:Op maandag 28 november 2005 06:33 schreef PC eend het volgende:
Doka je moet goed letten op hoe hij alles brengt, soms brengt hij het heel zeker zoals met die nominatie, toen zei hij "de spanning is er af, dit is de nominatie" dat klopte toen helemaal.
Verder heeft hij die brei-opdracht min of meer goed voorspeld (iets voor de baby maken) en ook met die salsa avond wist hij van te voren te melden dat het iets met zuid-amerikaanse muziek zou zijn.
En misschien heb ik zelfs nog iets gemist
Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.quote:Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?
Vind het nog steeds vreemd waarom hij niet op de aftiteling staat
Dat ben ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, ach, mijn geverde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Neee joh! Dido mag van mij het pand verlatenquote:Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat je gestemd hebt...... Ik gok op Dido?![]()
![]()
Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Very very sorry....quote:Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef melke het volgende:
[..]
Neee joh! Dido mag van mij het pand verlaten
Ja, ik had voor Lies gestemd. Ik hoop dat ze de finale haalt, winnen hoeft niet perse. Dacht dat zij de minste steun had en dus wel een smsje kon gebruiken. Als het moet stem ik donderdag wel weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |