abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32661035
Je moet wel een beetje gaar in je hoofd zijn om in het leger te gaan, dus hier kijk ik niet raar van op.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_32661156
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef happus het volgende:

[..]

dat zijn wijze woorden
als je dit al wijs vindt, snap ik je signature; bekrompen, denkt het alleen te snappen wanneer je plaatjes ziet en er op kan klikken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32661184
happus is bezig met zijn 'posting spree', niet al te serieus nemen.
pi_32661223
keej dan, je hebt trouwens een droge tekst boven je plaatje
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32661242
Ach.

Er wordt wel vaker gevochten. In de kroeg, op straat, in de ring, op het voetbalveld, op dorpsfeesten, met de buren, studentjes, gabbers, Marokkanen, Friezen.

Zo ook in het Britse leger.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32661246
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:48 schreef Dagonet het volgende:
[...]

Zouden zulke situaties in Nederland ook voorkomen?
Officieel?

Nee.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:43:30 #32
97745 Thorical
finding a way
pi_32661430
Ik zal wel de enige zijn die vind dat ze het binnen dat corps zelf moeten oplossen.
Niet lopen zeiken als die jongen er niets aan overgehouden heeft en dat stuk onderoficier mag van mij een halfjaar de latrine poetsen met een tandenborstel en daarna is het over.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 00:49:15 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32661536
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:35 schreef sizzler het volgende:

[..]

Officieel?

Nee.
Nederland is veel te koud voor dergelijke uniformen maar vuistgevechten worden wel degenlijk geoefend ... en soms gaat het mis

er zal wel een verhaal achter zitten want het lijkt me niet dat zo iemand je zonder reden in je gezicht schopt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32661684
Volgens mij moet je ook niet goed snik zijn als je je zoiets laat welgevallen. Dom kuddegedrag. Het is mij ook niet duidelijk waarom deze mannen naakt moesten vechten. Ik neem in elk geval aan dat deze officier (of onderofficier) die de rekruut bewusteloos heeft geschopt voor de krijgsraad komt en waarschijnlijk aan een burgermansbestaan kan beginnen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_32662373
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Oh, maar het gaat wel vaker mis bij ontgroenigen in NL, alleen hoor je daar nauwelijks over. Tenzij er iemand overlijdt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 29 november 2005 @ 01:45:31 #36
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32662438
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

Oh, maar het gaat wel vaker mis bij ontgroenigen in NL, alleen hoor je daar nauwelijks over. Tenzij er iemand overlijdt.
Hehe, kent een verhaal met juridische gevolgen dus niet voor posting vatbaar.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32662462
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef rutger05 het volgende:
Volgens mij moet je ook niet goed snik zijn als je je zoiets laat welgevallen. Dom kuddegedrag. Het is mij ook niet duidelijk waarom deze mannen naakt moesten vechten. Ik neem in elk geval aan dat deze officier (of onderofficier) die de rekruut bewusteloos heeft geschopt voor de krijgsraad komt en waarschijnlijk aan een burgermansbestaan kan beginnen.
In oorlogtijd gaat het er ook altijd heel netjes aan toe.
Die mannen worden voorbereid om onder alle omstandigheden alles te geven bij een gevecht en zich niet te laten afleiden door futiliteiten. Dat men hier te ver is gegaan is duidelijk maar dan doel ik op de actie van de onderofficier.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32662561
niet

[ Bericht 89% gewijzigd door sp3c op 29-11-2005 04:23:06 ]
Nothing to see here, carry on
pi_32662580
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:45 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hehe, kent een verhaal met juridische gevolgen dus niet voor posting vatbaar.
Ik ken vele verhalen die niet direct postbaar zijn. 't Enige opzienbarende aan dit verhaal is dat het toevallig met videobeelden en al is uitgelekt. Dit soort dingen komen ook in Nederland heel veel voor.'t Zegt veel over de mentale toestand van degenen die zich geroepen voelen om de wapenen ter hand te nemen...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32662612
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:49 schreef wonko het volgende:

[..]

In oorlogtijd gaat het er ook altijd heel netjes aan toe.
Die mannen worden voorbereid om onder alle omstandigheden alles te geven bij een gevecht en zich niet te laten afleiden door futiliteiten. Dat men hier te ver is gegaan is duidelijk maar dan doel ik op de actie van de onderofficier.
Ik zie niet in hoe het laten vechten van twee mannen in hun blote kont (de rest staat er trouwens ook in adamskostuum bij) kan bijdragen aan het vechten in een oorlogssituatie. Het lijkt mij meer te gaan om een debiel ontgroeningritueel. Volgens mij moet je wel een zeer gering gevoel van eigenwaarde hebben om je aan zo'n ontgroeningritueel te onderwerpen. Het kan best zo zijn dat een vernederend ontgroeningritueel bijdraagt aan een hechte groepsvorming, maar ik zou persoonlijk mijn portie dan aan Fikkie geven.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 04:27:39 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663251
ja och, ontgroeningsrituelen zijn per definitie flauw, iedereen doet het dus jij ook, dat heeft weinig met je eigenwaarde te maken.

je kunt overigens niet ontslagen voor het weigeren eraan deel te nemen het is allemaal vrijwillig, alleen verwacht je niet dat de een of andere lul met een superioriteitswaan (en kleren) je in je gezicht begint te schoppen
  dinsdag 29 november 2005 @ 04:31:37 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32663256
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Eerste jaar van luchtmobiel waren ongelooflijke mietjes
Ze gingen al onderuit wanneer je ze injectie moest geven
[..]

Wat schokkend is zijn de stroomdraden op de zak, de cultuur van intimidatie en geweld die in het Britse leger nog steeds heerst en het feit dat er nog steeds niets aan gedaan wordt. Dit is geen op zichzelf staand feit.

Ik mag hopen dat de onderofficier voor de rechter gesleept wordt, dit is niet te billijken, dit is geen blessure opgelopen tijdens een training maar doelbewust iemand verwonden. Daarnaast moet hij het leger uitgegooid worden (na celstraf) wegens complete incompetentie.
Met een man pakken los je dit echt niet op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 04:31:56 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663257
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

ja het gebeurt wel hoor, zijn wel is rechtzaken over.
Denk dan aan een zak over je hoofd en sigaretten uitdrukken op je armen en klappen in je gezicht enzo dat komt geloof ik het meest voor.

absoluut verboden natuurlijk ik zei aan het begin van de imo of hoe het ook het tegenwoordig ook al gelijk dat ze mogen doen wat ze willen met me maar dat niemand mij een zak over mijn hoofd trekt want ik wil gewoon kunnen zien wie wat doet en die persoon krijgt het op een onverwacht moment gewoon terug want als het de teambuilding zou moeten bevorderen wil ik ook meespelen
de verhalen bleken toen wat overdreven te zijn en onze ontgroening bestond uit met volle bepakking in de sloot springen (die was een halve meter diep maar dat zag je niet door al de rotzooi die erop dreef )
  dinsdag 29 november 2005 @ 04:50:27 #44
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32663267
En dit zijn mensen die voor vrede moeten zorgen ..................
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 04:54:02 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663270
ze moeten voor vrede zorgen door de vijand dood te maken ... dus ook als ze in je badkamer binnenvallen terwijl je onder de douche staat
  dinsdag 29 november 2005 @ 04:58:03 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32663274
Soldaten zijn opgeleid om te moorden. En denk ook niet dat de creme de la creme van de Nederlandse jeug in het leger zit. En dat zal voor de Engelsen niet veel anders zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 05:01:11 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663278
grootste onzin van vandaag (gister eigenlijk)
  dinsdag 29 november 2005 @ 05:03:24 #48
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32663283
Waarom is het de grootste onzin dan sp3c?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 05:07:53 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32663290
1. soldaten worden niet opgeleid om te moorden
2. de creme de la creme van de Nederlandse jeugd zit bij de luchtmacht

ook bij de engelsen
  dinsdag 29 november 2005 @ 05:19:49 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32663300
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 05:07 schreef sp3c het volgende:
1. soldaten worden niet opgeleid om te moorden
2. de creme de la creme van de Nederlandse jeugd zit bij de luchtmacht

ook bij de engelsen
Soldaten worden dus opgeleid een Irakees een aai over de bol te geven. Oorlog is een door de staat gelegaliseerde vorm van massamoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')