abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637294
Ik hoop in ieder geval niet dat Lieske donderdag naar huis moet! Die kan tenminste nog voor wat stennis zorgen. Als zij weg moet is Ingrid de volgende. Trio Nathalie, Roel en Dido moet per direct uit elkaar! Zo maken Rob en Joost tenminste ook nog een kans
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 06:00:57 #272
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637295
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent is
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  maandag 28 november 2005 @ 06:07:19 #273
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637303
Er was verder totaal geen kontakt. Vanuit de loge, werd ik naar Hummie en Gijs gebracht. (door Vincent). Toen dat gespre was afgelopen werd ik door Vincent naar die 2 mooie dames van up2date gebracht. En er was verder werkelijk niemnand te bekennen. Dus als er een insider is bij BB, dan moet dat die Vincent wel zijn. (Nu weet ik natuurlijk niet hoe het de werkdagen is, want het was zondag)
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637306
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:00 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 28 november 2005 @ 06:13:58 #275
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637311
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
pi_32637313
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637314
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:13 schreef MrObjective het volgende:
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
Onderschriftloos
pi_32637317
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:

[..]

Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
Onderschriftloos
pi_32637320
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:

[..]

Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.
  maandag 28 november 2005 @ 06:19:07 #280
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637323
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:

[..]

Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
pi_32637325
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:

[..]

Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
pi_32637328
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:

[..]

In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)
pi_32637329
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:

[..]

Dan zal het wel toeval zijn.
Onderschriftloos
pi_32637331
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:

[..]

Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren lang
pi_32637332
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')