Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.quote:Op maandag 28 november 2005 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent is
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te makenquote:Op maandag 28 november 2005 06:00 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..quote:Op maandag 28 november 2005 06:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?quote:Op maandag 28 november 2005 06:13 schreef MrObjective het volgende:
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houdenquote:Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:
[..]
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.quote:Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insidersquote:Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:
[..]
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)quote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:
[..]
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
Dan zal het wel toeval zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.
Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren langquote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomenquote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |