abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637208
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:02 schreef doka het volgende:

[..]

Ja, dat clonen, he?
Waarom doen ze dat?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:04:09 #227
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637210
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie he Als BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.

Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637211
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:58 schreef doka het volgende:

[..]

Menno for president!
pi_32637212
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:03 schreef melke het volgende:

[..]

Waarom doen ze dat?
Ik klets maar wat uit me nek. Sorry
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637213
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:59 schreef melke het volgende:
Zijn er meederen!!?
Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.
Misschien nu meer een beeld wat er in het huis gebeurt en niet alleen Lieske (alhoewel het wel leuk is om te zien).
Maar overdaad schaadt
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32637216
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:

[..]

De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.

Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.

Wel leuk dat je dat mee gemaakt hebt trouwens. Paar vraagjes. Vind je Chantal ook echt een leuke vrouw of deed je alleen maar mee omdat het BB was? Heeft Hums ook echt uitspraken gedaan over BB? Vond zij het ook saai dan? Leeste de redactie mee op Fok? Waarom mogen ze de Fokkers niet? Vanwege de kritiek? Wie is Gijs? Hoezo nieuwsgierig he
Onderschriftloos
pi_32637222
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:07 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.
Misschien nu meer een beeld wat er in het huis gebeurt en niet alleen Lieske (alhoewel het wel leuk is om te zien).
Maar overdaad schaadt
Ik volg het niet meer... Weet alleen dat die Scanman fan was van Lieske meer niet..
Onderschriftloos
pi_32637233
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen toch
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637235
Morgen komt Chantal bij BvD. Kijken dus!
Onderschriftloos
pi_32637237
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:21 schreef melke het volgende:
Morgen komt Chantal bij BvD. Kijken dus!
Oe! Dat ga ik zien
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 28 november 2005 @ 05:22:25 #236
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637238
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:08 schreef melke het volgende:

[..]

Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.

Wel leuk dat je dat mee gemaakt hebt trouwens. Paar vraagjes. Vind je Chantal ook echt een leuke vrouw of deed je alleen maar mee omdat het BB was? Heeft Hums ook echt uitspraken gedaan over BB? Vond zij het ook saai dan? Leeste de redactie mee op Fok? Waarom mogen ze de Fokkers niet? Vanwege de kritiek? Wie is Gijs? Hoezo nieuwsgierig he
Ik dacht werkelijk dat achter het masker van Chantal een leuke meid zat. Maar die woensdag toen ze toneelspelletjes deden en zij als een dooie pier bleef, kwam ik erop terug. Up2date belde mijn afgelopen vrijdag nog. Want ze hadden veel leukere vrouwen voor mij in hun bestand.

Uitspraken over BB kan ik niet vertellen, want ik moest bij binnenkomst meteen een geheimhouding tekenen. Dus inhoudelijk over BB kan ik niets zeggen. Wel dat ze bij BB niet dol zijn op FOK!, en met name over de geile stalking van Lieske. Hummie heeft moraal. Maar tot op zekere hoogte. Ze dacht dat ik scanman was. Maar gelukkig kon ik haar overtuigen dat ik niet dat vieze mannetje was.

Vraag in het Menno-topic maar de eerste letter van Gijs. Want Gijs is BB himself. Dat is de baas van Hummie. En Menno kent hem wel, dus als die Menno DE menno is weet hij de eerste letter van zijn achternaam.

Ja, BB leest FOK! ook mee, wat ik al zei. Hummie vroeg me als eerste of ik ook op FOK! zat.

Hummie heeft niet letterlijk gezegd dat ze FOKkers niet mag, maar de vraag kwam niet bepaald positief over. En wat ik al eerder zei. LekkerSimpel heeft een hoop voor mij verknalt. Tijdens een pilsie heb ik hem van mijn Chantal-date verteld, en meneer vond het spannend en gaf het hier door.

Of Hummie het saai vindt, kan ik niet zeggen. Dat valt onder de formats, die ze hebben voor BB.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637239
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 28 november 2005 @ 05:26:11 #238
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637240
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen toch
Dat weet ik niet, zij komt uit Amsterdam, ik uit Zutphen, en had uitnodiging bij filiaal van Arnhem. Maar denk wel dat ze in Amsterdam iets voor haar willen regelen, want up2 date is een gerenomeerde datingburo. Ik heb afgezegd, om de reden dat ik het niet zo op dating buro's heb. Ik vind het niets dat een buro gaat bepalen wie goed voor me is, dat beslis ik liever zelf. Dus zal me ook niet verwonderen dat Chantal het zelfde denkt.
  maandag 28 november 2005 @ 05:27:20 #239
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637243
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
pi_32637246
Leuk Mister Objective! Wel jammer dat het allemaal niet door gegaan is en dat iemand het voor je verknald heeft. Hoezo knapte je af op Chantal bij de toneelstukjes? Misschien was ze wel verlegen? Ik moet je gelijk geven over dat Lieske gestalk. Vind het nogal raar dat een volwassen iemand naakt foto's van een tienermeisje gaat posten. Maar goed, dat is persoonlijk. Mail Hummie maar dat Scanman niet meer op het forum zit. Hij is er mee gekapt had ik gelezen. Vraag me overigens wel af waarom ze hier mee lezen. Wat schieten ze daar nou eigenlijk mee op?
Onderschriftloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')