Gelukkig niet zeg!!!!quote:
Een verandering van gewoonte kan nooit kwaadquote:Op maandag 28 november 2005 03:50 schreef teamlead het volgende:
Ik ga gewoon in mijn bed in slaap vallen ipv achter de pc
Ja daar heb je gelijk in. Maar waarom vraagt men dan niet wat je ermee bedoelde ipv meteen commentaar gaan leveren? Beetje jammerquote:Op maandag 28 november 2005 03:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jeMaar Melke, als ik 1 ding geleerd heb hier dan is het om sommige poster niet al te persoonlijk te nemen. Sommige komen gewoon erg hard over terwijl ze dit niet zo bedoelen. Dat is het nadeel van een forum (of chat) het komt vaak verkeerd uit je toetsenbord dan als uit je mondje en uit je lichaamstaal.
Dat bedoel ik, als er te hard op de vrouw/man gespeeld gaat worden is de gein er gauw vanaf.quote:Op maandag 28 november 2005 03:43 schreef KRIBBET het volgende:
Kan er niet goed tegen als mensen gaan bepalen wanneer je iets naar buiten brengt![]()
Truste teamleadquote:Op maandag 28 november 2005 03:50 schreef teamlead het volgende:
Ik ga gewoon in mijn bed in slaap vallen ipv achter de pc
Het feit dat je gewoon niet wil in zien dat je misschien wel iets heel persoonlijks op het forum neerkwakt, maakt je gewoon een heel...............................................kost me een ban en dat ben je absoluut niet waard.quote:Op maandag 28 november 2005 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, ik dacht laat ik bij Christiaan eens ff een trauma naar boven gaan halen.Ja zo gemeen ben ik inderdaad
Ik heb Christiaan niets meer zien schrijven over mijn vraag. Heb hem ook niet zien schrijven dat hij mijn vraag niet op prijs steld. Als hij dat zou vinden, excuses, bedoelde er niets lulligs mee. Vraag me alleen heeeel erg af waar jij je mee bemoeit en waarom jij zo flipt over iets wat er niet gebeurt is. Jij dacht dat ik iets klote bedoelde wat dus niet zo is. Waar maak je je dan druk over?
Jij bent lekker bezig, ik kan niet anders dan zeggen dat je op de goede weg zitquote:Op maandag 28 november 2005 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!!!!Moet er niet aan denken om dat zooitje ongeregeld daar te lijden, bedoelde alleen dat ik jou mijn zuurverdiende puntjes wel eens heb gegeven
quote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef doka het volgende:
Samenvatting:
- melke stelde een oprechte, welgemeende vraag
- KRIBBET interpreteerde dit verkeerd, en reageerde wat heftig
- ChristiaanG geeft eerlijk antwoord en heeft idd dyslexie
- Het onderwerp is bespreekbaar gemaakt, en ChristiaanG kan nu rustig zonder kladblok typen want we weten nu hoe het komt als hij soms wat spelfouten maakt
Correct?
En dat terwijl een harde confrontatie ook leuk kan zijn als je maar niet op de man gaat spelen.quote:Op maandag 28 november 2005 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als er te hard op de vrouw/man gespeeld gaat worden is de gein er gauw vanaf.
Ook als het gaat om een geintje, een verkeerde smilie en je heb al een probleem.
Je kunt mensen krenken door een hele simpele ondoordachte quote![]()
En dat is dan triest.
Ik stem wel voor je hoor!!!quote:Op maandag 28 november 2005 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent lekker bezig, ik kan niet anders dan zeggen dat je op de goede weg zit
Maar ik heb een grote bek gehad en zou wel eens exit kunnen zijn
Ach, ik pas mijn profiel ook nog even aan om aan te geven dat mijn 'afwijking' ook bespreekbaar isquote:Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Ben blij dat je er ook zo over denkt.quote:Op maandag 28 november 2005 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Doka, Melke en Henk.Jansen jullie hebben helemaal gelijk! Waarom we zo doen? (nou ja, ik niet ik hou niet zo van op de persoon spelen) Ik denk dat het Fok! dit voortbrengt. Ik lurk al jaren mee hier en sinds kort hier ook geregistreerd maar je moet hard knokken om er tussen te komen en serieus worden genomen. Ik weet niet hoe dat komt hier, maar is een bepaalde hardheid hier ingeslopen of zo? Iedereen maar afzeiken om bij een ander leuk (lees: stoer of macho) over te komen? Ik weet het ook niet en vind het jammer want ik vind het wel een leuk en informatief forum waar je (soms) met mede users van gedachten kan wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |