die is weggelopen om later weer terug te komen bewierookt door zijn onderdanenquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef farceman het volgende:
waar the fuck is scanman eigenlijk?
kep alleen maar samosss, bier, bier, jenever, vieux en whiskeyquote:Op maandag 28 november 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
Verdomme mijn wijn is op!![]()
Bommie, kom eens brengen?
Ja dat bedoelde ik nou net. Als ze niet danst valt dat minder op waardoor veel denken dat ze dom is. Dus niet.quote:Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee ik snap echt niet wat je bedoelt want als er 1 is die precies weet wat ze doet als ze bv danst is het Naat wel!
quote:
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!quote:
Naat danst vooral goed op andermans schone lakens!quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik nou net. Als ze niet danst valt dat minder op waardoor veel denken dat ze dom is. Dus niet.
Maar haar dansen vind ik wel leuk omdat ze echt met plezier danst en het spiegelgekijk net minder is. Dat van die bevestiging zoeken tijdens dansen zie ik nou net weer veel bij Lieske.
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
ze glee anders even hard van dat bed als menno van de stoelquote:Op maandag 28 november 2005 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naat danst vooral goed op andermans schone lakens!![]()
En nadat hij zojuist wakker geworden was en uit bed kwam.quote:Op maandag 28 november 2005 02:10 schreef farceman het volgende:
Be biertjes van Roel gaan er op deze manier ook snel doorheen....hij is vandaag al om 1600 begonnen
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!
niet op gelet, maar ik heb het al eens meegemaakt dat ik hier een citaat las dat ik tegelijkertijd hoordequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat wasquote:Op maandag 28 november 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenIk denk dat Ingrid een type is die op Tenerife (waar ze werkt als entertainer) vaak op de bar ging dansen, om andere op te zwepen om mee te dansen. En ja ze staat ook hoog bij mij. Gewoon omdat het eigenlijk een onzekere muts is die met zo'n baan dit probeert te verbergen, net zoals haar vaak groffe taalgebruik.
Ja zie de streamverslagenquote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Raar he, waar kijk jij?quote:Op maandag 28 november 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zie de streamverslagenHad ik dus ook!
Volgens mij is ze vroeger gepest??quote:Op maandag 28 november 2005 02:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat was
Ja stom hequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.(HF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |