Ik heb T-Mobile.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij Vodafone en Orange is 1 belminuut gelijk aan 1 sms
Bij Orange betaal je echt alles uit je belbundel, bij Vodafone het meeste (niet doorschakelen bijvoorbeeld)
Waarom heb je wel een DVD speler in je PC danquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef k_man het volgende:
Ik heb trouwens ook geen dvd-speler (behalve in m'n computer), geen digitale camera en geen mp3-speler. Puh!
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb T-Mobile.Is dat heel slecht?
Die had ze ook op... of was het nou gewoon d'r grijze haarquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef k_man het volgende:
Minister Dekker is trouwens een ontzettende muts.
Omdat die vette gamez tegenwoordig alleen maar op dvd nog uitkomen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef Douwe het volgende:
Waarom heb je wel een DVD speler in je PC dan
Geen idee, die hoort nou eenmaal in dit model.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef Douwe het volgende:
Waarom heb je wel een DVD speler in je PC dan
Ik heb zelfs een DVD speler in de auto.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef k_man het volgende:
Ik heb trouwens ook geen dvd-speler (behalve in m'n computer), geen digitale camera en geen mp3-speler. Puh!
Ow ja, een auto heb ik ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een DVD speler in de auto.
Nou zeg, ik heb best wel 'ns een spelletje op de compter gedaan en niet de minsten! Zelfs de versies met 16 kleuren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef Douwe het volgende:
Games zijn veel te nieuwerwets voor k_man
Patience?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb best wel 'ns een spelletje op de compter gedaan en niet de minsten! Zelfs de versies met 16 kleuren.![]()
Zo, nou jij weer!![]()
Hoezo, hij is dit jaar al in Antwerpen geweestquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef Douwe het volgende:
Ik krijg ineens het idee dat k_man een beetje wereldvreemd is
For goodness sake, don't blame mequote:Op woensdag 30 november 2005 23:28 schreef Douwe het volgende:
DutchTrain comenzó la conversación francesa. Lo culparon:P
Gutenacht !quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef Vogue het volgende:
Sono stanca
Me tengo ganas de dormir, entonces buenas noches à todos
Nur Bübbelfischquote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
No he usado Babel Fish, tu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |