Same problem overherequote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iedereen weg nu?
Mijn wijn is nog niet op!
Ze noemt mij knulquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een soepje maken, wat American Gods lezen en dan slapen en hopen dat ik morgen een mailtje heb dat ie veilig is aangekomen...
Trusten knullen.
Truste!quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een soepje maken, wat American Gods lezen en dan slapen en hopen dat ik morgen een mailtje heb dat ie veilig is aangekomen...
Trusten knullen.
Zeg knul..wat doe jij morgen?quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef TehRockstar het volgende:
Slaap lekker, Wonderer.
Ssssh! Voordat trs het verneemt!quote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze noemt mij knul![]()
Maar Sweet Dreams hoor Wonderer
Ja maar dat is toch nog een knulletjequote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ssssh! Voordat trs het verneemt!
Ondanks dat er een schroefdop op deze wijnfles zit, is de wijn toch best lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Same problem overhere![]()
schenk je nog even vlug een half glas in, gaat ze als een gek posten
Franse wijn met schroefdop??????quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ondanks dat er een schroefdop op deze wijnfles zit, is de wijn toch best lekker
Naar school gaan.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg knul..wat doe jij morgen?
Een broekventje, snotjoch, bengel,quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch nog een knulletje![]()
en daarna?Filmpje doen ofzo? Of is t vriendje dan weer aan het matras bezetten?quote:
Mijn oom zou zeggen Nozem, maar die term kent bijna niemand meer hier denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een broekventje, snotjoch, bengel,
Yup, 'k had 't geeneens gezien in de winkel.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Franse wijn met schroefdop??????
Vriendje huisloos?quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
't vriendje hokt hier nog wel een tijdje, moet nog zien wat ik na school doe.
Ken het probleem,quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yup,
Voodeel is wel dat de wijn niet gekurkt raakt (of hoe zeg je dat?)
Neuh.quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendje huisloos?
Naja ik doe iig nix dus als je denkt dat je tijd hebt lemme know..Elizabethtown
mmkayquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh.
't is hier gezellig weetje.hijs wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |