vraag me af of die burka's nooit last hebben van opdringerige mannen....quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef doka het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen vrouwen die hun lichaam zoveel mogelijk willen bedekken een burka dragen... uhm.. hee, wacht.. dat is ook zo
Tis een veelzijdig stofje met uiteindelijk toch dezelfde uitwerkingquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Maar Roel is niet in een 'machtspositie'![]()
Beetje flauw wicked... Ik probeer alleen maar aan te geven dat vrouwen gewoon niet half naakt de straat op moeten...quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooral niet omdat je ze zou moeten dragen omdat mannen anders maar 'ideeën' zouden krijgen. Maar die hebben ze sowieso wel, afgaande op de posts hier.
mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Beetje flauw wicked... Ik probeer alleen maar aan te geven dat vrouwen gewoon niet half naakt de straat op moeten...
vast wel, helaasquote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef Minouishere het volgende:
[..]
vraag me af of die burka's nooit last hebben van opdringerige mannen....
quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag, slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Voor mij hoeft 't ook niet, maar dat moeten ze dus zelf weten.quote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Beetje flauw wicked... Ik probeer alleen maar aan te geven dat vrouwen gewoon niet half naakt de straat op moeten...
Jullie moeten niet zo mekkeren!quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooral niet omdat je ze zou moeten dragen omdat mannen anders maar 'ideeën' zouden krijgen. Maar die hebben ze sowieso wel, afgaande op de posts hier.
In het begin heb ik alleen maar gelezen en amper gepost. Ik ben een kat uit de boom kijkster. Maar je hebt gelijk qua zaterdagfeesten: de plantjes, Roel en Linda etc....Hopelijk wordt het nog watquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het begin was het hartstikke leuk en gebeurde erg veel leuke dingen.
Vooral de feestjes op zaterdagavond waren een hoogtepunt van de week.
En dan verheugde ik me dan al op, maar nu is er geen doorkomen aan.
Je merkt dat goed in het forum en wordt veel meer gepost dan een paar weken geleden.
Het wordt tijd voor meer actie
Ik hoop dat je hard kan lopenquote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo mekkeren!![]()
Jullie danken je bestaan aan ons ( Rib enzo) Dus uit dankbaarheid mogen we er best wel wat voor terug verwachten!
* versabommie hoopt voorsprong genoeg te hebben en begint nu gebukt voor eventuele vliegende voorwerpen weg te rennen zo hard als hij kan!
Misschien moet je juist geen burka dragen maar een kort rokje en je benen nooit meer scheren.quote:
Ja, haal de bijbel er effe lekker bij. Je hoeft maar één natuurdocu te zien om precies te zien waar we allemaal van afstammen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie danken je bestaan aan ons ( Rib enzo) Dus uit dankbaarheid mogen we er best wel wat voor terug verwachten!
Nomineren wordt steeds makkelijker, vrouwonvriendelijk wezenquote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo mekkeren!![]()
* versabommie hoopt voorsprong genoeg te hebben en begint nu gebukt voor eventuele vliegende voorwerpen weg te rennen zo hard als hij kan!
Ik zag in dit topic een hoop vrouwen die voor schade kunnen zorgen dus ik dacht..he laat ik eens zomaar wat risico gaan lopenquote:
Dan moeten ze ook niet zeiken als mannen hun lastig vallen...quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor mij hoeft 't ook niet, maar dat moeten ze dus zelf weten.
Dat is niet helemaal waar, Gert.quote:Op maandag 28 november 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Begrijp ik best hoor, maar ik vind dat ze er wel érg moeilijk over deed. "Walgelijk, gadverdamme, bah", dat soort woordgebruik. Ze hadden nog geen relatie immers. Ze had daarvoor één keer gezoend met Roel, en zich daarna opgesteld alsof ze totaal niet meer in hem geïnteresseerd was.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
tuurlijk wel dido is toch weer wakker? die gaat vast zo weer rokenquote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef doka het volgende:
Maar ontopic, zal het nog leuk worden op de streams vanavond?
Van amoeben, maar ik zie niet in waarom dat relevant isquote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, haal de bijbel er effe lekker bij. Je hoeft maar één natuurdocu te zien om precies te zien waar we allemaal van afstammen.
Nee laten we lekker afgaan op wat doorgeleerde zakken hooi denken te kunnen vinden in hele wazige aanwijzingenquote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, haal de bijbel er effe lekker bij. Je hoeft maar één natuurdocu te zien om precies te zien waar we allemaal van afstammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |