quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef bunnyma het volgende:
Shit, shit, shit. Kreeg visite!
Ik ga gauw bijlezen.
Zijn er gewonden gevallen.?
Linda heeft andere ervaringen met hem.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hij probeert gewoon alles psychologisch te analyseren, de hele spontaniteit is er daardoor af bij 'm...
Ja, en daarna wordt ze opgenomen in het gekkenhuis.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel handig van Dido om een relatie te beginnen met Roel, want als ze een probleem heeft dan kan ze zo op de bank van psycholoog Roel...
Ja kopt, maar - gun het haar niet - het zou me wel benieuwen hoe Ing zou reageren als ze feitelijk in die situatie zelf zit.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Je *moet* niets natuurlijk, ik zeg alleen dat ik Ingrid haar opmerkingen hierover snapte. Ze zei: mannen zitten anders in elkaar, wij vrouwen moeten dat eens onthouden dat ze soms gewoon eens iets willen lozen, ook al zijn ze verliefd op een ander. Dat je dit moet accepteren is natuurlijk niet aan de orde.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt door zijn LOI cursus psychologie.
GEFELI!quote:
Denk je niet dat vrouwen net zo zijn? verleidsters maar alleen op het moment supreme kunnen wij ons inhouden en mannen niet omdat het zaad dan al onderweg is misschienquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Je *moet* niets natuurlijk, ik zeg alleen dat ik Ingrid haar opmerkingen hierover snapte. Ze zei: mannen zitten anders in elkaar, wij vrouwen moeten dat eens onthouden dat ze soms gewoon eens iets willen lozen, ook al zijn ze verliefd op een ander. Dat je dit moet accepteren is natuurlijk niet aan de orde.
Als je écht hartstikke verliefd bent, dan wil je volgens mij echt niet met een ander naar bed.quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ja Gert, zo werkt het nog steeds. Mannen zijn stoer en vrouwen sletten. Toch vond ik net dat Ingrid een goed punt had. Bij (sommige!) mannen, ook al zijn ze verliefd, kunnen ze zomaar met een ander neuken, gewoon puur om lust of zoals Ingrid zei: ze mottuh gewoon wat lozuh!Veel mensen kennen het verschil tussen liefde en lust niet en dat is nu jammer voor Dido, omdat ze (denk ook beiden wel) verliefd is/zijn.
GEFELICITEEEEERD!!!quote:
Ben ik met je eens. Wiet is niet zo onschuldig als men denkt!quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
denk meer dat het komt door overmatig drugsgebruik, tast toch je geheugen aan
![]()
Fuck! Waar?quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Moet je niet naar U2 kijken Gert? Of neem je het ook op.
Jullie hebben anders ondertussen een heel topic volgeluld.quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet het lijkt op een storm in een glas water.
Maar morgen weten we meer.
Ja hoor, ik weet wel zeker dat vrouwen ook zo zijn!quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Denk je niet dat vrouwen net zo zijn? verleidsters maar alleen op het moment supreme kunnen wij ons inhouden en mannen niet omdat het zaad dan al onderweg is misschien![]()
Zometeen ga je nog beweren dat vrouwen met korte rokjes of een decolleté erom vrágenquote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Denk je niet dat vrouwen net zo zijn? verleidsters maar alleen op het moment supreme kunnen wij ons inhouden en mannen niet omdat het zaad dan al onderweg is misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |