Ik gaf ook toe dat ik met twee maten meetquote:Op maandag 28 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manDat is idd ouderwets.
Zo werkt het toch nog steeds?quote:Op maandag 28 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manDat is idd ouderwets.
Neequote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
Ingrid: kunnen jullie wat zachter zijn.
Ja, daarom moet ik het voor Linda opnemenquote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het toch nog steeds?
Als een vrouw in het rond neukt is ze een slet, als een man dat doet is het een bink.
Slaat nergens op, maar volgens mij is dat wel hoe er nog steeds gedacht wordt door hele volksstammen.
Het was niet "de hoer van Roelofarendsveen", maar wél "De matras van Tilburg".
maar met een nummertje erbij is het leuker .quote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Jep... ere wie ere toekomt... en angel was een fractie met een neuslengte en fotofinish eerder met openen
Whehehe... mijn TT is iig leukerquote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Jep... ere wie ere toekomt... en angel was een fractie met een neuslengte en fotofinish eerder met openen
ik heb geen probleem met beide ,dan moek me mond houden ???quote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daarom moet ik het voor Linda opnemen![]()
T heeft dus gewerktquote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar ze praten wel zachter want ik hoor er niks meer van in de slaapkamer
En ja Gert, zo werkt het nog steeds. Mannen zijn stoer en vrouwen sletten. Toch vond ik net dat Ingrid een goed punt had. Bij (sommige!) mannen, ook al zijn ze verliefd, kunnen ze zomaar met een ander neuken, gewoon puur om lust of zoals Ingrid zei: ze mottuh gewoon wat lozuh!quote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het toch nog steeds?
Als een vrouw in het rond neukt is ze een slet, als een man dat doet is het een bink.
Slaat nergens op, maar volgens mij is dat wel hoe er nog steeds gedacht wordt door hele volksstammen.
Het was niet "de hoer van Roelofarendsveen", maar wél "De matras van Tilburg".
Heb al een topicreportje gestuurd.quote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Minouishere het volgende:
[..]
maar met een nummertje erbij is het leuker .
Je bedoelt de rampetampster van Roosendaal.quote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daarom moet ik het voor Linda opnemen![]()
Ik vond die van mij ook wel leuk verzonnenquote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... mijn TT is iig leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |