Ik zit er hard aan te denken om dit in m'n sig te zettenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef sp3c het volgende:
voorlopig laat ik het nog maar even zo maar als je betere suggesties hebt hoor ik ze graag ... misschien anders een centraal hofstadgroep topic van maken maar die is er al geloof ik en die zal snel ondersneeuwen met 'kutmoslims ... doodmaken ... uitzetten ... blablabla ... het zijn vrome moslims ze doen het goed ... houd je bek bsb ... etc. etc.'
staat dat op je 'to do' lijstje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
De wietplantjes, wat doe je!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
Dan pis ik wel even in de plantenbak.
Nee, daar staat op: zoals het is de biografie van Tutu tusturenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
staat dat op je 'to do' lijstje?
Jij hebt je kans gehad gekkiequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef sp3c het volgende:
laten we het hier aub niet over SCH zijn to do lijstjes hebben want de personen in kwestie weten nog van nix
De beslissing is gemaakt door een rechtbank, in een periode waarin Verdonk er sowieso niets over te zeggen had. Daarbij heb ik het topic vooral gesloten, omdat het door je OP over jou en over Verdonk zou gaan (en ging), hoe dan ook een bashtopic dus, terwijl er op een andere manier naar mijn mening veel meer in zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
@ klowjow
ik vind dat Verdonk daarvan schuldig is als de anderen dat niet vinden dan kunnen zij met mening komen in dat topic tog
Waar geef ik jou de schuld? Ik maak gewoon de suggestie een nieuw topic te openen waarin je je tot het onderwerp beperkt, zodat de discussie ook daadwerkelijk daarover kan gaan. Het is toch niet echt verwonderlijk dat men reageert op je UVT-kritiek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
5 minuten maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe objectief je modereert Klowjow, ipv OT bagger weg te halen gewoon TS de Schuld geven, toppertje, je bent een held.
* Pietverdriet kijkt ff 5 minuten vol bewondering naar KlowJow
nee dat was erodome.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.²
I bet you say that to all the girlsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow is met afstand de beste mod ooit op NWS.²
Ben jij een vrouw dan?? Ik dacht al die tijd dat je een vent was!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
I bet you say that to all the girls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |