Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te maken![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Hij zou prima bij de SP passen.
Ja..ik denk het ook.quote:Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef SCH het volgende:
Dat topic bloedt vanzelf dood Bluesdude, het is een mislukte linksbashpoging.![]()
jazeker wel...quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
Het blijkt niet dat je het hebt gelezen, want je praat poep in plaats van dat je er inhoudelijk op ingaat. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk. Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.quote:Op maandag 28 november 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jazeker wel...
het is het liegen van sommige radicaalrechtsen met extremistische sympathietjes of het liegen van sommige extreemrechtsen die krampachtig niet gelijkgesteld willen worden met nazisme en maar al te graag 'links' wilt demoniseren.
Dat jij extreme neigingen hebt is al jaren duidelijk...o.a. was jij laatst voorstander van massamoorden dmv atoombommen op de Palestijnen. (Sizzler heeft dit geedit)
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
JIj bepaalt helemaal niets. Sterker nog, ik zag dat je onlangs weer tegen een ban bent aangelopen.quote:
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.quote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Dat jij antisemitische neigingen hebt is al jaren duidelijk.
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.quote:Daarnaast ben ik geen radicaalrechts met extremistische sympathietjes.
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.quote:Op maandag 28 november 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
JIj bepaalt helemaal niets.
Je bepaalt echt niets hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Zelfkennis is niet de sterkste kant van veel van die rechtseltjes.
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.quote:Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk dit is nu een 'extreme' mening van je.
Niet omdat het specifiek extreemrechts is, maar omdat het total nonsens is.
Komt dan met quotes van mijn hand of erken dat je maar zit te stigmatiseren.
[..]
Je hebt gelijk, je bent gewoon extreemrechts.
Het is een zware belediging en verdachtmaking voor Wilders om jullie in een categorie radicaalrechts te zetten.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bepaalt echt niets hoor.
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.quote:Op maandag 28 november 2005 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan beschuldig je mij van een 'extreme mening' terwijl je zelf veel extremer bent? Uit het topic waaruit je mij citeerde blijkt wel dat je een anti-semiet in hart en nieren bent.
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.quote:Op maandag 28 november 2005 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is jammer dat Sizzler jouw extreme terreurposting moest editten.
Maar iets van die discussie is nog wel te lezen: Asteroďde gaat inslaan. Ingrijpen?
Er staat niks jodenhaats in dat topic.
Heb je andere quotes van mijn hand waar anti-semitisme uit moet blijken..
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..quote:Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat de censuur ernstige vormen begint aan te nemen inderdaad. Uit dat topic zijn meerdere postings verwijderd, onder andere jouw misselijkmakende postings over de zelfmoordaanslagen gericht tegen Israel.
Je gaat er weer niet echt inhoudelijk op in, zoals we van je gewend zijn. Het is jammer dat jouw misselijkmakende posts door Sizzler verwijderd zijn. Natuurlijk is het goed dat misselijkmakende posts worden verwijderd, maar in dit geval hadden ze nog van nut kunnen zijn om jouw geheugen even wat op te frissen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb niks gerechtvaardigd over die zelfmoordaanslagen, daarintegen wilde jij miljoenen Palestijnen vermoorden..Dat is pas misselijkmakend..
Ook al weer zo'n extreem trekje van je... iemand anders terreursympathietjes in de schoenen schuiven en zelf pleiten voor genocide...![]()
Schijnheilig slachtoffershow van je.quote:Op maandag 28 november 2005 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal vast geen dag duren. De Gedachtenpolizei onder leiding van Bluesdude heeft je zo in een hokje gestopt.
Je probeert je er nu erg goedkoop uit te lullen door mijn argumenten te betitelen als een schijnheilige slachtoffershow. Dit alles om er voor te zorgen dat je er maar niet inhoudelijk op in hoeft te gaan. Een tactiek die je vaker gebruikt samen met je opperhoofd.quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Schijnheilig slachtoffershow van je.
Jij begon in dit topic mij te stigmatiseren als jodenhater..
Jij bent dus de echte gedachtepolitie.
Btw... een interessant topicitem..
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
Slachtofferrol en de neiging de vermeende daders te framen daarvoor.
Een verschijnsel die je steeds meer waarneemt bij radicaalrechts en extreemrechts.
Je blijft maar dit herhalen zonder bewijsvoering.quote:Op maandag 28 november 2005 14:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat je een Jodenhater bent staat buiten kijf.
Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je blijft maar niet inhoudelijk op het geschrevene ingaan. De argumentatie is al talloze malen gegeven, Bluesdude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |