Jajoh, dan rij je wel 50 BMW's per dag!quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef gelly het volgende:
Zo man, ik zou willen dat ik de helft zo stoer was als jou. Dat zou al wat zijn.
Dan rijd ie wel 40 waar hij 50 mag, dus dan begaat hij géén overtreding, en dus geen "vette" actie, dat betekent weer dat we geen leuk topic krijgen op Fok! en dus ook geen nieuwe-half-zo-stoere-wannabee die half zo stoer wil zijn als onze halve-stoere-wannabee...quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jajoh, dan rij je wel 50 BMW's per dag!
ik had mn rijbewijs in 9 dagen...quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, TS, je bent van september '86, laten we zeggen dat je dan ongeveer half oktober (als je heel snel was) je rijbewijs hebt gehaald. Hoe de fuck krijg je het voor elkaar dat als je ÉÉN MAAND je rijbewijs hebt, je al gelijk 100'en BMW's op een dag rijdt?
zeg datquote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Burner2000 het volgende:
Het is maar net welke agent je treft. Je had nog gelukt dat agent 1 het woord hield i.p.v. agent 2.
Die wilde je gewoon alles aan je vastnaaien wat maar mogelijk was.
ja ik vind het ook vrij kansloos... als ik nou door rood gereden was... oke dat was mijn fout geweest, boete en klaar... logisch... maar dit??quote:Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef Thrilled het volgende:
best zielig eigelijk...
wat als we die zijstraat uit waren gereden?
wat als je geen voorrang kreeg?
volgens mij reed je te hard
volgens mij had je je gordel niet om..
Oh My God!
Dan had je een mooie deuk in de copperauto.quote:Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef Thrilled het volgende:
best zielig eigelijk...
wat als we die zijstraat uit waren gereden?
Dan zat JIJ met een probleem.quote:wat als je geen voorrang kreeg?
Nee hoor, mijn lederen stoelen zijn zo zacht als wat. Voel maar!quote:volgens mij reed je te hard
Dat klopt, die heb ik pas omgedaan toen ik ingestapt ben.quote:volgens mij had je je gordel niet om..
Hmja ok, ik heb me een jaar vergist jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ik had mn rijbewijs in 9 dagen...
en ik loop nu een half jaar stage bij de locale BMW dealer...
-edit-
en ik heb mn rijbewijs vorig jaar dus gehaald heje vertelt je een jaartje denk ik...
Ja, had je gelijk ff kunnen kijken of die zij-airbags van de politie het wel dedenquote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
Nee!
Je had hem natuurijk ook gewoon aan die politiewagen kunnen rijgen.
die zijstraat was 500 meter verderop en ik had een "vrij snelle" autoquote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef TC03 het volgende:
Het is wel enorm stom om iemand te gaan inhalen in de buurt van een zijstraat. Ja ok, je hebt voorrang. Daar heb je wat aan als je de rest van je leven door een rietje moet ademen.
nog niet... wel het papiertje van het verbaal.... want ze wisten toch niet op welke straat ik zat... dus hebben ze het maar na gezondenquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Pharell het volgende:
dit verhaaltje las ik een tijdje terug ook..
ik begrijp dat je de boete binnen hebt gekregen?
tsjah ze vinden toch wel wat... en het is 2 tegen 1... als zij er heilig van overtuigd waren dat ik met hoge snelheid langs kwam dat is dat zo...quote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef Yildiz het volgende:
Kan je niet gewoon zeggen, 'onder welk mom heeft u mijn papieren nodig, want ik heb volgens mij niks fout gedaan, meneer de agent?'
athans, daar zou ik hopelijk aan denken
wanneer je in 20 auto's moet stappen op een dag neem je dat rijbewijs niet mee.. net als al mn collega's... ik moet zeggen dat ik na de boete mn rijbewijs toch mee ben gaan nemen... maar na een week was het raak.. rijbewijs laten liggen in een auto van een klant en die klant was natuurlijk al naar huis... daar sta je danquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef vicz het volgende:
nou ja niks, je had je rijbewijs niet bij je, dus toch een boete voor iets...
Jay-Z (en evt. Linkin Park) - 99 problemsquote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah ze vinden toch wel wat... en het is 2 tegen 1... als zij er heilig van overtuigd waren dat ik met hoge snelheid langs kwam dat is dat zo...
Voortaan in je broekzak doen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef Youp het volgende:
[..]
wanneer je in 20 auto's moet stappen op een dag neem je dat rijbewijs niet mee.. net als al mn collega's... ik moet zeggen dat ik na de boete mn rijbewijs toch mee ben gaan nemen... maar na een week was het raak.. rijbewijs laten liggen in een auto van een klant en die klant was natuurlijk al naar huis... daar sta je dan![]()
het is gewoon in zo'n bedrijf totaal onpraktisch dat telkens mee te slepen...
Ik vind het allemaal heel lullig voor je enzo, maareh even over dat rijbewijs...kan je die niet gewoon in je portefuille in je achterzak houden ofzo? altijd bij je, nooit meer laten liggen, zoiets....?quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef Youp het volgende:
[..]
wanneer je in 20 auto's moet stappen op een dag neem je dat rijbewijs niet mee.. net als al mn collega's... ik moet zeggen dat ik na de boete mn rijbewijs toch mee ben gaan nemen... maar na een week was het raak.. rijbewijs laten liggen in een auto van een klant en die klant was natuurlijk al naar huis... daar sta je dan![]()
het is gewoon in zo'n bedrijf totaal onpraktisch dat telkens mee te slepen...
en al een vol jaar "rijervaring"quote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef Youp het volgende:
[..]
die zijstraat was 500 meter verderop en ik had een "vrij snelle" auto
achja... 40.000km auto en motor... 1 ongeluk in het begin van mn "carriere" (binnen 3000km) inderdaad waarvan ik veel geleerd heb...quote:
ik heb zo'n geweldig fijn leren mapje waar mn papieren enzo ook bij zitten... en dat past natuurlijk nergens bij... als ik dat in mn achterzak moet steken gaat het geen 10 jaar meequote:Op maandag 28 november 2005 00:01 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel lullig voor je enzo, maareh even over dat rijbewijs...kan je die niet gewoon in je portefuille in je achterzak houden ofzo? altijd bij je, nooit meer laten liggen, zoiets....?
ik was niet de enigste die dat dacht...
ja dat is ook mooi... wanneer ik mn rijbewijs WEL bij me had gehad.. had ik de boete voor de papieren gekregen... 100% zeker weten...quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef avdbree het volgende:
Klinkt vrij bekend....ben een keer aangehouden in A'dam nadat ik ook even een inhaalactie+uitwijkmanouvre moest doen (een vrouw wilde rechts afslaan en dacht dat ze wel even eerst een HEEL stuk naar links moest om de bocht te kunnen nemen.....die Cuores van tegenwoordig hebben blijkbaar een ENORME draaicirkel)....
Maar goed, ik word dus aangehouden door een vrij jong agentje dat gelijk m'n rijbewijs in beslag wilde nemen omdat ik harder zou rijden dan 80 (waar 50 is toegestaan, dus ik beet hem al toe dat dat niet klopt maar goed).....dus ik vraag: "Hoe kom je er bij dat ik zo hard reed" (wat ook niet zo was, een TDI 90pk gaat geen 80 in z'n 2), zegt die gast: "Ja, ik kan heel goed schatten". Prutser. Daar kon ie me dus niet voor bekeuren zei ik, dat gaf ie dan wel toe, maar om me toch maar effe te naaien vroeg ie naar de autopapieren, die ik nooit bij me heb alleen een kopie...dus een boete voor de papieren....
Grappige anekdote: "Schrok u, toen ik zei dat u uw rijbewijs moest inleveren?" Ik: "Nee, eigenlijk niet". Hij: "Oh dat was eigenlijk wel de bedoeling".
zegt wel wat over de gedachten van de agentenquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat maakt geen "flikker uit" als de situatie die de TS schept waarheidsgetrouw is..
voor meneer agent was het niet boven de 50, dat kon hij niet bewijzen...quote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef Rapaille het volgende:
Een beetje jammer. Je bent fout (het was boven de >50 km per uur, en geen rijbewijs) en toch nog klagen.
hoe zit jij in je auto dan??quote:Op maandag 28 november 2005 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb zo'n geweldig fijn leren mapje waar mn papieren enzo ook bij zitten... en dat past natuurlijk nergens bij... als ik dat in mn achterzak moet steken gaat het geen 10 jaar meebankpasjes enzo breken ook spontaan doormidden bij mij...
8 meter brede, rechte en enorm lange weg noem jij onoverzichtelijk?quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef wqlf het volgende:
[..]
zegt wel wat over de gedachten van de agenten
een jong patsertje die een andere weggebruiker inhaalt in een snelle dure auto op een onoverzichtelijke plaats
niet met de auto.. ik denk dat de fiets en de motor een grotere boosdoener zijnquote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
hoe zit jij in je auto dan??![]()
* YuckFou draagt alles in z'n kontzak mee en d'r breekt nix...
er was toch ook een zijstraat?quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Youp het volgende:
[..]
8 meter brede, rechte en enorm lange weg noem jij onoverzichtelijk?
die agentjes waren overigens misschien maar 2 jaar ouder dan mijen die andere weggebruiker reed minstens 10km/h onder de snelheid daar het een scooter was...
ja die zijstraat (waar ik voorrang op had) zag ik wel degelijk... en ik zag de agenten ook, maar die kwamen net aanrijden... maar voordat ik ze zag had ik de scooter al ingehaald en was ik alweer aan het afremmen... toen ik ze zag waren ze nog 250 meter van me verwijderdquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef wqlf het volgende:
[..]
er was toch ook een zijstraat?
en blijkbaar was hij voor jou onoverzichtelijk genoeg want jij hebt deze agentjes niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |