En KerSCHt dan?quote:
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
ben je forumbreed geband Boez?
wil je het proberen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Kan je dat ook aanvragen zo'n ban?
Ik kan je de screenshots leveren die Boez een ban opleverde, post ze in PUB gericht aan Ijsmeis. Ban verzekerdquote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoezo klonen omdat ik geband ben? Ik heb mijn finchy al een jaarquote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
Wel dom om te gaan klonen als je 48 uur geband bent, amateur
quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan je de screenshots leveren die Boez een ban opleverde, post ze in PUB gericht aan Ijsmeis. Ban verzekerd
Het waren er uiteindelijk 5quote:Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb de eerste 3 nog in word
Met een banaanvraagquote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
quote:
Ja, kutmaand. Vorig jaar ben je nog in die maand op mijn verjaardag geweest, gelukkig hoef ik dit jaar niet weer zo'n dieptepunt mee te maken, want ik vier het dit jaar niet.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, kutmaand. Vorig jaar ben je nog in die maand op mijn verjaardag geweest, gelukkig hoef ik dit jaar niet weer zo'n dieptepunt mee te maken, want ik vier het dit jaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |