Een beetje het niveau:quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bluesdude: Die gasten kennen elkaar allemaal. Ze doen de hele dag niets anders dan elkaar fotograferen en bespieden.
Precies. Dan krijg je op een gegeven moment wel het waanbeeld dat je elkaars grootste vijand bent, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een beetje het niveau: [afbeelding]
Te weinig te doen en in hun verveling onder het mom van doorgedraaid idealisme elkaar lastig vallen.
Nog steeds hoor: http://loonopzand.nieuwrechts.nl/quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet meer kennelijk, anders zou hij zich niet hebben aangesloten bij het Platform Krijger.
Een Loon op Zand-afdeling van Nieuw Rechts. Gekker moet het allemaal niet worden.quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nog steeds hoor: http://loonopzand.nieuwrechts.nl/
Die naam zegt me niets. Met dat stalken van die fotograaf bedoel je waarschijnlijk Thomas Schlijper? Daar heb ik volgens mij inderdaad ooit wel eens iets over gepost op het forum.quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
http://indymedia.nl/nl/2005/11/32602.shtml
Maarten? Waar ken ik die naam van?Er was toch ooit iets met het stalken van een fotograaf? Kozz..ik dacht dat jij dat postte ooit..
Maarten is toch een redelijk bekende naam. Hij is dan ook door zowat elke "organisatie" uitgekotst. Hij is weleens bezig geweest met het bespieden van mensen. Aanbellen en snel een foto maken. Dat soort grapjes.quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets. Met dat stalken van die fotograaf bedoel je waarschijnlijk Thomas Schlijper? Daar heb ik volgens mij inderdaad ooit wel eens iets over gepost op het forum.
Maar het is zeker dat er een vechtpartij geweest is. De vraag is of mensen van de AFA erbij betrokken waren. Als reactie op de vechtpartij heft AFA Utrecht zich echter op..... Het persbericht van de AFA Utrecht is gewoon waar.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Bluesdude het volgende:
Indymedia moet het oorspronkelijk persbericht in een redactioneel artikel verwerken.
De gehele tekst gebruiken en erbij zetten dat de redactie zich distantieert en twijfelt aan de betrouwbaarheid van het persbericht.
Ze hebben vaker postings verwijderd die ze zagen als relpostings, bijv een poster :
http://indymedia.nl/nl/2004/10/22000.shtml
Een rechtse poging om KAFKA te kopieren.quote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maarten is toch een redelijk bekende naam. Hij is dan ook door zowat elke "organisatie" uitgekotst. Hij is weleens bezig geweest met het bespieden van mensen. Aanbellen en snel een foto maken. Dat soort grapjes.
Hee, is dit toeval?quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
René van Gool is dus een van de leden van het Platform Krijger. Apart mannetje, ik geloof dat op de site van Kafka wel het één en ander staat.
Da's een en dezelfde persoon.quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Hee, is dit toeval?
BlokkieNationalist. (Een Fok!-user die veel op de FP post)
http://www.blokkienationalist.web-log.nl/ (De Weblog van René van Gool)
OK, grappig dat ie ook hier zit. Niet heel verrassend alleen op de FrontPage.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
ik weet niet welke partij ik moet kiezen
Opvallend dat je slechts 1 partij verwijten maakt in dezen.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In het verleden heb ik al eens de hype rond Indymedia aan de kaak gesteld door er een topic over te openen.
Wat Indymedia nu zegt is typisch weer verschuilen achter het excuus dat het een site is waar verscheidene linkse en extreem linkse bewegingen berichten plaatsen.
AFA schuwt geen geweld en het zijn toch echt weer die antifa's die problemen maken door te rellen en onrust te stoken. Ik weet niet hoe strak die oogkleppen aan hun ogen vastgeplakt zitten, maar ik ga vermoeden dat ze ermee geboren zijn.
De OP gaat toch echt over het feit dat antifa's wederom geweld hebben gebruikt tegenover andersdenkenden.quote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Opvallend dat je slechts 1 partij verwijten maakt in dezen.![]()
Dat is nog maar de vraag. Het is een vaag bericht, een vechtpartij waarvan geen aangifte is gedaan en het AFA wijst dit soort geweld meteen van de hand, en terecht.quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De OP gaat toch echt over het feit dat antifa's wederom geweld hebben gebruikt tegenover andersdenkenden.
Dat het bericht vaag is ben ik met je eens, en dat is een zeldzaamheidquote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Het is een vaag bericht, een vechtpartij waarvan geen aangifte is gedaan en het AFA wijst dit soort geweld meteen van de hand, en terecht.
ochquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
ik weet niet welke partij ik moet kiezen
Dat zou moeten inhouden dat als jij er een bericht plaatst over je voorliefde voor smurfensex dat het dan zou moeten blijven staan?quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef Steijn het volgende:
Ik dacht altijd dat Indymedia zo prat ging op hun openheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |