Hij is plat gegooit door PIA, maar nu steunt PIA zijn nieuwe dorp opeens, het is gaar maar waar. Ik help em ook meequote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaa, waarom rush je hem omhoogRush mij dan ook ff omhoog
Maviusquote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Dark_Killah het volgende:
5593. Dark_Killah - 23 1
Wie moest ik nou msgen voor fok2?
Ah ok, dan ist goedquote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is plat gegooit door PIA, maar nu steunt PIA zijn nieuwe dorp opeens, het is gaar maar waar. Ik help em ook mee
Chunthekiller van het dorp THE ONE AND ONLY, bijna buurman van mij... kwam aanzetten met 20 leggionairs en 1 imperatoris paardje..quote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef jorryt het volgende:
Door wie? Dan vallen we die eens ffkes aan
Een programmatje geschreven door iemand uit WoN (onze oude clan) zodat je van daaruit veel sneller kan navigeren, en met elkaar kan chattenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:19 schreef Motrax het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor programma dat is?
Edit:
-verhaal-
Oewquote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef jorryt het volgende:
alle veldjes naar 6 ?
Maak dan eerst een overstap van lvl 8 naar 1x lvl 9 en dan lvl 10 als dat mogelijk is. Dan kan je secundaire industrien bouwen die veel opleveren, maar weinig kosten. Ik heb vannacht even een lvl 1 tot en met 3 Ijzersmederij gebouwd, +15% ijzer. Dat tikt wel aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef Platina het volgende:
Alle veldjes naar 9 \o/
ga ik doen thnx voor de tipquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Motrax het volgende:
[..]
Maak dan eerst een overstap van lvl 8 naar 1x lvl 9 en dan lvl 10 als dat mogelijk is. Dan kan je secundaire industrien bouwen die veel opleveren, maar weinig kosten. Ik heb vannacht even een lvl 1 tot en met 3 Ijzersmederij gebouwd, +15% ijzer. Dat tikt wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |