Voor "insiders" is het voor meer dan 100 inwoners, als er nu nog outsiders willen joinnen moet hun populatie boven het gemiddelde zitten voor Fok! (1)quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef LostFormat het volgende:
Fok1 is voor meer dan 100 inwoners.
vraag Mavius ingame voor een invite (zeg gewoon dat je van het forum bent enz)quote:
Ja, dat snap ik. Maar wat houdt dat hoger level dan precies is? En bovenal is het de investering waard?quote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef sk888er het volgende:
En je kunt met je wapensmit de wapens van je soldaten upgraden waardoor ze een hoger level krijgen
http://forum.travian.com/viewtopic.php?t=4064&highlight=armoryquote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat houdt dat hoger level dan precies is? En bovenal is het de investering waard?
Yepquote:Op zondag 4 december 2005 21:14 schreef Zebbie het volgende:
Zijn er hier mensen die ook op s3 spelen?
Oftewel je kan beter gewoon meer units maken dan upgraden, tenzij je echt resources overhebt.. Dat duurt nog wel effe...quote:Op maandag 5 december 2005 11:09 schreef sk888er het volgende:
[..]
http://forum.travian.com/viewtopic.php?t=4064&highlight=armory
trade post in .com volgens mij> je handelaren kunnen meer dragen: reqs hoofdgebouw 20 market 20quote:Op maandag 5 december 2005 09:53 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Wasda? Die beschrijvingen van de gebouwen klopt voor geen zak op het eind...
Dat ziet er smeuig uit.quote:Productie van dit dorp: 102 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 102 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 2980 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Pnedquote:Productie van dit dorp: 147 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 147 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 4613 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Pwndquote:Je dorpen hebben 10148 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
quote:Je dorpen hebben 1666 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Alleen dan moet hij nog naar lvl 10... lukt me noooitquote:Productie van dit dorp: 98 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 98 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 2158 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Jij hebt je ambassadequote:
Ghèhèquote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef LostFormat het volgende:
Jongens, ik wilde er echt geen 'meet hier je lul'-wedstrijdje er van maken. Ik was alleen maar blij dat ik eindelijk snapte waar ik die cultuurpunten vandaan haal en kon bekijken.
Zoals ik het begrijp is het nu nog lang niet van belang maar later in het spel gaat het pas meespelen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
GhèhèIk snap alleen nog niet hoe je die krijgt en wat je der nogmeer mee kan doen maar okej.. Iemand uitleg...?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |