Ach dat is FC Barcelona ook en die kunnen wel voetballenquote:Op maandag 28 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeps....... was een inkoppertje.quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach dit seizoen was hij in utreg toch ook productief....al won utreg met 3-1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doet hij niet hoor hij scoort meestal met zijn voetquote:Op maandag 28 november 2005 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeps....... was een inkoppertje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"quote:Op maandag 28 november 2005 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeps....... was een inkoppertje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou nie weten waarom?? Is wegpesten nodig dan???quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef PC eend het volgende:
Willen jullie Coos ook wegpesten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle spandoeken gingen na afloop mee naar huis behalve dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vraag je mooi aan de verkeerde, vriendquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zou nie weten waarom?? Is wegpesten nodig dan???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb Feyenoord vandaag gezien, was ook niet slechtquote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het is utreg ook gegunt, in die wedstrijd verdienden ze hetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zet voor de zekerheid dan ff een spuugbakkie bij je PCquote:Op maandag 28 november 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vraag je mooi aan de verkeerde, vriendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of vriendin, ik weet bij jullie nooit tegen wie ik het heb....
Daar word ik ook kotsmisselijk vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja duh!quote:Op maandag 28 november 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach dat is FC Barcelona ook en die kunnen wel voetballenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb dankzij een spandoek in '88 (niet het voetbal) een uitnodiging gekregen van een sportster en heb nog steeds contactquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle spandoeken gingen na afloop mee naar huis behalve dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maakt me weinig uit waar het vandaan komt, ben blij dat ik de wedstrijden kan bekijken, dat is pas voetbalquote:Op maandag 28 november 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt door Rijkaard.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een Ajacied.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was toch die Bulgaarse kogelstootsterquote:Op maandag 28 november 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb dankzij een spandoek in '88 (niet het voetbal) een uitnodiging gekregen van een sportster en heb nog steeds contactom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is mijn vrouw en geen schaatsterquote:Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat was toch die Bulgaarse kogelstootsterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeiii..... dus je rijdt ook al scheve schaats ???quote:Op maandag 28 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw en geen schaatsterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yvonne van Gennip die had ik wel eens willen shaggen!quote:Op maandag 28 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw en geen schaatsterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb tegenwoordig klapschaatsen, gaat een stuk beterquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeiii..... dus je rijdt ook al scheve schaats ???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doen we niet, wel een bakkie of een wijntje drinkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip die had ik wel eens willen shaggen!
ik heb het toch niet over jou?quote:Op maandag 28 november 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat doen we niet, wel een bakkie of een wijntje drinkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ze is goed bevriend met mijn vrouwJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was een behoorlijke kut-wedstrijd. Ik zat ook nog eens in een utreg-vak. Wat een hel.quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Je drank is zeker uitgewerkt en de scherpte weer een beetje terug gekregenquote:Op maandag 28 november 2005 02:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over jou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je hebt het overleeft, dat is het belangrjikste.quote:Op maandag 28 november 2005 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke kut-wedstrijd. Ik zat ook nog eens in een utreg-vak. Wat een hel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat was gelijk BINGO dusquote:Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je drank is zeker uitgewerkt en de scherpte weer een beetje terug gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stond voor het stadhuis bij de huldiging (met nog een paar mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijn spandoek stond: Zeg maar nee dan krijg je er 3 !
De crematie van mijn pa was te laat omdat de lijkwagens vast stonden in het verkeer.quote:Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
Ik stond voor het stadhuis bij de huldiging (met nog een paar mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijn spandoek stond: Zeg maar nee dan krijg je er 3 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop