HEH HEH! dat betekent meestal een overwinning.quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef Repeat het volgende:
Houdoe en bedankt ole ole doet het ook altijd wel goed
Tschüß (volgens de klassieke spelling..)quote:
Ja, dat is stukken beter jaquote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef timbob het volgende:
ik zeg vaak joe
omdat ik weiger houdoe te zeggen, ook al woon ik nu in braboland
nog zo'n "grappige": Auf Wiederschnitzelquote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Molluck het volgende:
Wat ook ernstig is: "De groenten en tot sinas!'
fransquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Onverkapte kijk-mij-eens-Frans-kunnen-post.
quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
nog zo'n "grappige": Auf Wiederschnitzel
Klinkt zo plat.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef TC03 het volgende:
Wat is er mis met 'doei'?
Ligt eraan hoe je het zegt. Dat is zo mooi aan doei.quote:
Waar ik leef/woon/werk betekent 'Puut' zoiets als 'centenneuker'. Apart dat jij dat woord gebruikt om iemand gedag te zeggen.quote:
Hier in Groningen wordt het heel soms wel eens gebruikt, vind het wel een grappig woord maar gebruik het zelden hoor. Vaak gewoon, later, ciao ofso...quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar ik leef/woon/werk betekent 'Puut' zoiets als 'centenneuker'. Apart dat jij dat woord gebruikt om iemand gedag te zeggen.
Helaas komt het 9 van de 10 keer over als optie 2. Ook al bedoelt de zender het niet zo, klinkt het toch zo. Dat is de makke van het fenomeen doei.quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het zegt. Dat is zo mooi aan doei.
Je kan er van maken:
- DoooeeeeeiiiiiiiiEieieiei! Hihihihihi!!
- Doei.
- Doei!
- Etc.
naaaperquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef Slarioux het volgende:
Ik zeg altijd gedag.
Hasta la pasta.quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
nog zo'n "grappige": Auf Wiederschnitzel
Morituri te salutantquote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:
'Zij die sterven gaan....'
Salut.quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef big_al het volgende:
hoi, doei, mazzel, daag
Dat vind ik wel een mooie eigenlijkquote:
Je moet niet zo veel moeite steken in het proberen grappig te zijn, je bent gewoon niet grappigquote:Op zondag 27 november 2005 20:46 schreef renz0r het volgende:
Ik ben zwanger van je.
Dan is het altijd nog: Hol'm dreug of hol'm in de bokse....quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Market_Garden het volgende:
Toedels,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |