Onverkapte kijk-mij-eens-Frans-kunnen-post.quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef dramslag het volgende:
Adieu - tot de dood
leuk om afscheid mee te nemen.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef skiczukie het volgende:
'Eejo gast, geef me een boks.'
Je moet het ook in de juiste context zien: He snaak, geluk hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
Tschuss geloof ikquote:
HEH HEH! dat betekent meestal een overwinning.quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef Repeat het volgende:
Houdoe en bedankt ole ole doet het ook altijd wel goed
Tschüß (volgens de klassieke spelling..)quote:
Ja, dat is stukken beter jaquote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef timbob het volgende:
ik zeg vaak joe
omdat ik weiger houdoe te zeggen, ook al woon ik nu in braboland
nog zo'n "grappige": Auf Wiederschnitzelquote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Molluck het volgende:
Wat ook ernstig is: "De groenten en tot sinas!'
fransquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Onverkapte kijk-mij-eens-Frans-kunnen-post.
quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
nog zo'n "grappige": Auf Wiederschnitzel
Klinkt zo plat.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef TC03 het volgende:
Wat is er mis met 'doei'?
Ligt eraan hoe je het zegt. Dat is zo mooi aan doei.quote:
Waar ik leef/woon/werk betekent 'Puut' zoiets als 'centenneuker'. Apart dat jij dat woord gebruikt om iemand gedag te zeggen.quote:
Hier in Groningen wordt het heel soms wel eens gebruikt, vind het wel een grappig woord maar gebruik het zelden hoor. Vaak gewoon, later, ciao ofso...quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar ik leef/woon/werk betekent 'Puut' zoiets als 'centenneuker'. Apart dat jij dat woord gebruikt om iemand gedag te zeggen.
Helaas komt het 9 van de 10 keer over als optie 2. Ook al bedoelt de zender het niet zo, klinkt het toch zo. Dat is de makke van het fenomeen doei.quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het zegt. Dat is zo mooi aan doei.
Je kan er van maken:
- DoooeeeeeiiiiiiiiEieieiei! Hihihihihi!!
- Doei.
- Doei!
- Etc.
naaaperquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef Slarioux het volgende:
Ik zeg altijd gedag.
Hasta la pasta.quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
nog zo'n "grappige": Auf Wiederschnitzel
Morituri te salutantquote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:
'Zij die sterven gaan....'
Salut.quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef big_al het volgende:
hoi, doei, mazzel, daag
Dat vind ik wel een mooie eigenlijkquote:
Je moet niet zo veel moeite steken in het proberen grappig te zijn, je bent gewoon niet grappigquote:Op zondag 27 november 2005 20:46 schreef renz0r het volgende:
Ik ben zwanger van je.
Dan is het altijd nog: Hol'm dreug of hol'm in de bokse....quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Market_Garden het volgende:
Toedels,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |