abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 09:11:25 #201
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638267
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen het constant cappen van een paar wonderschone vrouwelijke borsten / het cappen van duizenden schevebekken trekkende nattelies / het cappen van duizenden wangkauwenden ingrids ...... of is daar geen verschil tussen , of weer wel , enne , is het een nou wel slecht , en het ander weer niet , of toch ook weer wel , of is het één een obsessie , en het ander weer een tic , wat weer minder erg is dan een obsessie , of , of , of .....

Leuke discussie om over te beginnen lijkt mij , alleen jammer dat ik nog nergens in een topic iemand ben tegengekomen die de laatste 2 voorbeelden van nattelie + ingrid zo scherp bekritiseert als de borsten van scanman ..... persoonlijk vind Ik toch ZIJN caps getuigen van meer waardering voor het vrouwelijk schoon van Lieske , dan al die andere caps , die wel degelijk een tic ( het wangkauwen van ingrid ) of lichamelijke onvolkomenheid zijn ( de scheve bek van nattelie bedoel ik nu ) ..... iemand die de hele dag het kunstbeen van rob capt is ook ziek , net als de laatste 2 voorbeelden dus .

M.a.w. scanman is nog de gezondste van allemaal , maar das MIJN mening , en ik weet zeker dat jullie mening veel beter is iets anders is nergens op slaat dan maar
  maandag 28 november 2005 @ 09:11:26 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638268
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Misschien dat dat eerste al hem al enorm begon te irriteren, denk ik dan .
Wat ik dan weer achterlijk vin want naar scanmans zeggen is dat heel niet z'n kid...dus dan is het al helemaal overtrokken !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 28 november 2005 @ 09:13:04 #203
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638293
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef luciano het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen het constant cappen van een paar wonderschone vrouwelijke borsten / het cappen van duizenden schevebekken trekkende nattelies / het cappen van duizenden wangkauwenden ingrids ...... of is daar geen verschil tussen , of weer wel , enne , is het een nou wel slecht , en het ander weer niet , of toch ook weer wel , of is het één een obsessie , en het ander weer een tic , wat weer minder erg is dan een obsessie , of , of , of .....

Leuke discussie om over te beginnen lijkt mij , alleen jammer dat ik nog nergens in een topic iemand ben tegengekomen die de laatste 2 voorbeelden van nattelie + ingrid zo scherp bekritiseerd als de borsten van scanman ..... persoonlijk vind Ik toch ZIJN caps getuigen van meer waardering voor het vrouwelijk schoon van Lieske , dan al die andere caps , die wel degelijk een tic ( het wangkauwen van ingrid ) of lichamelijke onvolkomenheid zijn ( de scheve bek van nattelie bedoel ik nu ) ..... iemand die de hele dag het kunstbeen van rob capt is ook ziek , net als de laatste 2 voorbeelden dus .

M.a.w. scanman is nog de gezondste van allemaal , maar das MIJN mening , en ik weet zeker dat jullie mening veel beter is iets anders is nergens op slaat dan maar
Jij ziet sowieso niet zo heel scherp maar daar zijn we al achter sinds het video-incident.

Een ouwe kerel die in de blote toeten van een 19jarige zijn grote prijs ziet ...
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638294
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Nog even over de bank... het boeit geen ruk hoe oud die bank is!
Laat ik het zo zeggen... je wil allemaal een bank onder je kont hebben als je BB kijkt, niet iedereen heeft genoeg geld om een luxe lederen bank te kopen die helemaal in is. Dit soort banken bestaan al jaren, nog steeds... en ze zijn niet duur en zitten best lekker.

Lekker boeiend of het je smaak is of niet.
het ging dan ook niet om de bank

omg, zeg nog eens dat de hele sfeer maar vooral ook de kleurkwaliteit van een foto je doet denken aan de jaren zeventig, zeg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32638311
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef milagro het volgende:

[..]

het ging dan ook niet om de bank

omg, zeg nog eens dat de hele sfeer maar vooral ook de kleurkwaliteit van een foto je doet denken aan de jaren zeventig, zeg
He... daar doen ze in FOT een moord voor, voor zulke foto's!
Je had beter kunnen vragen wat voor techniek ie heeft gebruikt of wat voor camera

Maar valt me wel op dat jij de enige bent die een post van mij hier leest
  maandag 28 november 2005 @ 09:15:03 #206
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638323
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ja maak er maar weer een geintje van... In deze was ik serieus Bommie
Ja en? Omdat jij nou toevallig een keer serieus wil zijn moet er dan maar met elke repliek rekening met je gehouden worden? Maar ik weet wel weer waar dit op uit draait, strax zeg je het forum weer vaarwel en kunnen wij een topic starten zodat je later 'glorieus' terug kan komen en je gelijk kan halen
pi_32638327
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat ik dan weer achterlijk vin want naar scanmans zeggen is dat heel niet z'n kid...dus dan is het al helemaal overtrokken !
het was ws zijn andere kind, hè

neemt niet weg dat die foto's uit het jaar '78 lijken te komen, met of zonder kind, met of zonder bank.
  maandag 28 november 2005 @ 09:17:15 #208
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638351
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:14 schreef Kleintje het volgende:

Ik kijk alleen maar naar haar foto's idd .
Wat ze schrijft ? Boeiuhhhhhhh !
pi_32638361
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:14 schreef Kleintje het volgende:

[..]

He... daar doen ze in FOT een moord voor, voor zulke foto's!
Je had beter kunnen vragen wat voor techniek ie heeft gebruikt of wat voor camera

ik lees alles, maar reageer niet op alles, iets waar anderen blijkbaar erge moeite mee hebben
  maandag 28 november 2005 @ 09:18:40 #210
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638373
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef milagro het volgende:

[..]

het was ws zijn andere kind, hè

neemt niet weg dat die foto's uit het jaar '78 lijken te komen, met of zonder kind, met of zonder bank.
Die foto's zouden zonder die bank wel een stuk minder leuk zijn
  maandag 28 november 2005 @ 09:21:02 #211
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32638405
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef versabommie het volgende:
Ja en? Omdat jij nou toevallig een keer serieus wil zijn moet er dan maar met elke repliek rekening met je gehouden worden? Maar ik weet wel weer waar dit op uit draait, strax zeg je het forum weer vaarwel en kunnen wij een topic starten zodat je later 'glorieus' terug kan komen en je gelijk kan halen
Weer? Ik ben hier pas sinds augustus en mocht ik ooit besluiten om er mee te kappen, dan zal niemand dat merken. Een "glorieuze" terugkomst is niet mijn stijl. Je vult wel snel plaatjes in Bommie, zeker als je iemand niet persoonlijk kent.

Ik vraag me alleen af waarom er zo'n ophef is over het vertrek van een forumgebruiker. Alsof de wereld vergaat...

Mja ik ga weer verder in andere draadjes dan deze...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 09:21:07 #212
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32638407
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:

want wat mensen hier af en toe posten..
Niets van aantrekken meisje, ook volwassenen kunnen soms raar doen
  maandag 28 november 2005 @ 09:22:31 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32638429
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Niets van aantrekken meisje, ook volwassenen kunnen soms raar doen
Ze heeft een goede voorspellende blik !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 28 november 2005 @ 09:22:57 #214
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638434
Trouwens , is het jullie weleens opgevallen dat die ene foto van Kleintje in het water , tegen die paal , met haar geruite rokje volgens mij erg ge-antidateerd is door RonaldV , want in 2005 verkopen ze zulke oude modelletjes ech nie meer hoor

En ze zegt dat ze 32 is ???
Noway José ...
Ze is gezien de leeftijd van het rokje UIT 1932 !!! , en zoom maar eens goed in op haar gezicht , dan zie je vanzelf die ene grote plooi in haar wang , typisch voor 70-plussers , en haar haren pruik hangt express voor haar ogen , om de wallen en rimpels te bedekken ...

JOKKEBROK @ 32 jaar !!!!!!!
  maandag 28 november 2005 @ 09:23:43 #215
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638442
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:21 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Weer? Ik ben hier pas sinds augustus en mocht ik ooit besluiten om er mee te kappen, dan zal niemand dat merken. Een "glorieuze" terugkomst is niet mijn stijl. Je vult wel snel plaatjes in Bommie, zeker als je iemand niet persoonlijk kent.
Joh laten we het daar op houden
quote:
Ik vraag me alleen af waarom er zo'n ophef is over het vertrek van een forumgebruiker. Alsof de wereld vergaat...
Waarschijnlijk maken mensen zich er druk om omdat het een terugkerend ritueel is dat scan vertrekt, en omdat hij nogal aanwezig is op het forum ( zie aantal postings).
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 09:26:33 #216
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32638483
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef versabommie het volgende:

Een ouwe kerel die in de blote toeten van een 19jarige zijn grote prijs ziet ...
Dat is idd wel erg opvallend en komt ook elk jaar terug.
Je ziet iemand bijna kwijlend foto's plaatsen van zijn geliefde BB meisje, elk jaar weer...
Daarna (na de confrontatie hiermee) is hij weg, ook een terugkerend ritueel

En als je iemand dan subtiel vraagt of hij de rest van zijn gezinsleden nog weleens tegenkomt als hij bij de streams weg durft omdat zijn favo meisje in coma onder de dekens ligt en niet meer beweegt dan breekt de hel los..

Zo voorspelbaar ..

M.b.t. het betrekken van de kinderen van zo'n figuur in je postings hetvolgende : niet doen..
  maandag 28 november 2005 @ 09:31:18 #217
19319 weyden
viruseliminator
pi_32638548
mooi gesproken Loedertje. Vinger op de zere plek
pi_32638564
Ik krijg gordelroos van dit topic!
pi_32638565
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:22 schreef luciano het volgende:
Trouwens , is het jullie weleens opgevallen dat die ene foto van Kleintje in het water , tegen die paal , met haar geruite rokje volgens mij erg ge-antidateerd is door RonaldV , want in 2005 verkopen ze zulke oude modelletjes ech nie meer hoor

En ze zegt dat ze 32 is ???
Noway José ...
Ze is gezien de leeftijd van het rokje UIT 1932 !!! , en zoom maar eens goed in op haar gezicht , dan zie je vanzelf die ene grote plooi in haar wang , typisch voor 70-plussers , en haar haren pruik hangt express voor haar ogen , om de wallen en rimpels te bedekken ...

JOKKEBROK @ 32 jaar !!!!!!!
Als je zoiets nog een keer zegt, dan pak ik mijn tamtam uit de kast, dan komt er een onheilspellend muziekje en tromgeroffel... dan verdwijn ik.... krijg ik dan ook zo'n topic
pi_32638583
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:32 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als je zoiets nog een keer zegt, dan pak ik mijn tamtam uit de kast, dan komt er een onheilspellend muziekje en tromgeroffel... dan verdwijn ik.... krijg ik dan ook zo'n topic
Wil er best wel eentje voor je maken vast hoor.
  maandag 28 november 2005 @ 09:34:12 #221
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638591
pi_32638615
Kan hier dan nu een slotje op. Het is zijn keus om weg te gaan... en wie weet wel weer terug te keren. Denk niet dat een topic hem overhaalt om weg te blijven of terug te komen. Of wel... maar dat zal dan genoeg zeggen over het afscheid.
Topic is nu rijp voor R&P of voor ONZ.

Dag Scanman... veel plezier op de blog, veel plezier nog met BB en wie weet tot ooit.
Had geen hekel of wat dan ook aan je, maar ik denk wel dat je moet kunnen relativeren of alles objectief bekijken. Vraag maar aan Roel en Lieske hoe dat zit...
  maandag 28 november 2005 @ 09:36:48 #224
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638625
Ik vind het nog steeds jammer dat , ondanks dat er wordt gezegd dat er vrij gediscussieerd mag worden op het forum , met alle gevolgen vandien , dat er nog steeds niet 1 serieuze reactie is geweest op mijn post helemaal bovenaan dit deeltje .....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuke discussie om over te beginnen lijkt mij , alleen jammer dat ik nog nergens in een topic iemand ben tegengekomen die de laatste 2 voorbeelden van nattelie + ingrid zo scherp bekritiseert als de borsten van scanman ..... persoonlijk vind Ik toch ZIJN caps getuigen van meer waardering voor het vrouwelijk schoon van Lieske , dan al die andere caps , die wel degelijk een tic ( het wangkauwen van ingrid ) of lichamelijke onvolkomenheid zijn ( de scheve bek van nattelie bedoel ik nu ) ..... iemand die de hele dag het kunstbeen van rob capt is ook ziek , net als de laatste 2 voorbeelden dus .

M.a.w. scanman is nog de gezondste van allemaal , maar das MIJN mening , en ik weet zeker dat jullie mening veel beter is iets anders is nergens op slaat dan maar .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komt u maar ......................................
pi_32638649
Luciano, dat komt omdat mensen jou niet mogen. Jij staat op de negeermodus. Op die manier krijg je ook geen gebash en geflame. Deze mensen hebben een uiterst duur spamfilter om jouw postings niet te zien te krijgen. Ik heb het ook, alleen ben ik een ontzettende n00b en krijg ik het niet aan het werk. Daarom doe ik nog poeslief en aardig tegen je....
  maandag 28 november 2005 @ 09:40:48 #226
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638681
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Kleintje het volgende:
.............. nog poeslief.............
Vooral dat NOG doet het hem bij mij , niet die lieve poes waar je het over hebt hoor .

Meowwwwwwwwwwww , purrrrrrrrrrrrrrrrr

pi_32638685
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Kleintje het volgende:
Luciano, dat komt omdat mensen jou niet mogen. Jij staat op de negeermodus. Op die manier krijg je ook geen gebash en geflame. Deze mensen hebben een uiterst duur spamfilter om jouw postings niet te zien te krijgen. Ik heb het ook, alleen ben ik een ontzettende n00b en krijg ik het niet aan het werk. Daarom doe ik nog poeslief en aardig tegen je....
Luciano:
pi_32638687
Niks slotje, we posten het vrolijk vol
  maandag 28 november 2005 @ 09:46:24 #229
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638759
Ik vat hem ECHT niet hoor Mirrorboy , serieus niet !
  maandag 28 november 2005 @ 09:50:04 #230
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638799
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef milagro het volgende:
Niks slotje, we posten het vrolijk vol
zodat er nog een deel komt!
pi_32638953
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef versabommie het volgende:

[..]

zodat er nog een deel komt!
wel met een kleine aanpassing in de TT dan
  maandag 28 november 2005 @ 10:01:15 #232
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638964
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:00 schreef milagro het volgende:

[..]

wel met een kleine aanpassing in de TT dan
Het grote Scanman komt niet terug-topic?
pi_32639255
Is die scanman nou al terug trouwens?
pi_32639375
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Is die scanman nou al terug trouwens?
Scanman? Wie is dat?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 28 november 2005 @ 10:25:30 #235
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639392
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Luciano:
[afbeelding]
Mirrorrrrrrrrrrrrrr , ik snap de foto / tekst echt niet , misschien een blond moment hier , maar leg nou ff uit plies
pi_32639427
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:25 schreef luciano het volgende:

[..]

Mirrorrrrrrrrrrrrrr , ik snap de foto / tekst echt niet , misschien een blond moment hier , maar leg nou ff uit plies
Die opmerking van Kleintje, dat je die in je zak kunt steken.
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:24 schreef easy-going het volgende:

[..]

Scanman? Wie is dat?
Daar vraag je me wat....
  maandag 28 november 2005 @ 10:30:18 #237
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639480
@ luciano
pi_32639501
ATTENTIE ATTENTIE.... HIER VOLGT EEN MEDEDELING!
Ik ga NU weg en ik kom de komende 3 uur ook NIET terug!
Dus ga nu allemaal verder in MIJN topicje
  maandag 28 november 2005 @ 10:33:11 #239
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639525
ik mis je NU al ...........
pi_32640010
Gisteren was er een nieuw interieur van Jan des Bouviers te winnen bij Miljoenenjacht Inclusief nieuwe bank.
pi_32640340
Ik ben straks ook ff pleite trouwens.
pi_32640388
Genoeg nu, mooi slotje erop.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')