Nee, het ging om.....quote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Het ging toch helemaal niet om die bank..
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Het ging toch helemaal niet om die bank..
Dat zou ik dan maar doen nádat je zakgeld is uitgekeerd.quote:
Ik ben 13, niet achterlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Jij was toen nog veel te jong om het te vatten
Het gaat erom dat het al de zoveelste keer is. Het was gewoon de druppel voor hem..quote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, het ging om.....
.....helemaal niets.![]()
Doe de groeten aan papa.
Daar heb je ook weer gelijk in.... er zitten weinig achten in het getal 13quote:
Wens hem maar sterkte met zijn gebrek aan relativeringsvermogen en geef hem een paraplu voor zijn verjaardag. Straks valt er nog een druppel, daar moet je toch niet aan denken.quote:Op zondag 27 november 2005 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat erom dat het al de zoveelste keer is. Het was gewoon de druppel voor hem..
Erg handig he die knipoogjes, kun je zeggen wat je wilt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wens hem maar sterkte met zijn gebrek aan relativeringsvermogen en geef hem een paraplu voor zijn verjaardag. Straks valt er nog een druppel, daar moet je toch niet aan denken.![]()
Laat het nou maar rusten, anders ben jij de volgendequote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg handig he die knipoogjes, kun je zeggen wat je wilt.
Jij bent helemaal geen 13quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst zei hij dat hij nooit naar PI's keek.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Scanman!
Kijk eens achterom..........JOSTIFLIP!
Ik geloof nog eerder dat je een milf van rond de 40 bent dan dat je 13 bent.quote:Op zondag 27 november 2005 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Als hij zou willen reageren had hij dat wel op zijn eigen account gedaan.![]()
snor was niet the issue... die noemde ik een befbezem...en daarnaast plaatste ik dit plaatje:quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal niks over zijn snor.![]()
Ik heb het bankstel van zijn buurman beledigd.![]()
Ik denk dat hij de donderdag afwacht.quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef PC eend het volgende:
Ik ben even weg, maar vertrouw erop dat scan terug is tegen de tijd dat ik er ook weer ben
Maar daar is hij weer TE GROOT voor.quote:Op zondag 27 november 2005 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Als hij zou willen reageren had hij dat wel op zijn eigen account gedaan.![]()
Denk jij maar lekker wat je wilt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder dat je een milf van rond de 40 bent dan dat je 13 bent.
Mi lul ik nu gewoon tegen scanman die met de staart nog rokend tussen de benen vanuit een schuiladres de schade van zijn afgang ( want dat is het weglopen wat hij deed na diverse uitdagingen) probeert te beperken!
Ik wel.quote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
En Scan reageerde dan weer fel, met smileys en vervolgens boos... ik heb de discussie uitgebreid doorgelezen maar snapte de moodswings van Scan niet goed....
denk? ik raad iedereen aan om de us sc te gaan lezen dan zien ze hoe aardbei echt reageerd en dat is vele malen anders dan degene die ik nu onder de knop heb!quote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk jij maar lekker wat je wilt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |