Cruijff speelt 'met de punt naar achter' omdat je dan volgens hem aanvallender speelt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:57 schreef Stpan het volgende:
1 ding snap ik trouwens niet. Het Ajax-systeem is toch met een echte nummer 10? Ik viel zowat van mijn stoel toen ik Cruijff tegen Sparta Praha hoorde over 'met de punt naar achter'. Een nieuwe trend, ook bij Oranje, maar ik vind het niets.
Bij Oranje is Van Nistelrooij bij elkaar al uren onzichtbaar geweest, puur omdat hij op een eiland staat zonder aansluiting. Dan kun je van Ajax-spitsen toch niet verwachten dat ze optimaal renderen zo zonder steun?
Ik denk dat het spitsenprobleem dan ook wat wordt overschat, en het gebrek aan een echte nummer 10 probleem zwaar onderschat.
Je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat dit Utrecht zich makkelijk staande zou houden tegen 4 aanvallend ingestelde spelers. Bovendien schat ik AZ hoog in, maar qua individuele kwaliteit moet Ajax het toch kunnen evenaren? En AZ wint wel, door die constante druk naar voren, wat bij Ajax met deze bezetting van het middenveld er totaal niet uitkomt.
Als we willen stijgen zullen we juist de ploegen die boven ons staan moeten verslaan. Dan krijgen winnen wij punten ten koste van hen. Ik ben blij dat we de komende tijd die gelegenheid krijgen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef Radegast het volgende:
Brrr....als ik zo eens naar het programma kijk in december, zie ik ons Ajax niet zo snel stijgen op de ranglijst.
Precies hoe ik denk.....quote:Op maandag 28 november 2005 08:50 schreef Robar het volgende:
Mijn Ajax, wat doen jullie?
Het begint toch echt trieste vormen aan te nemen.
Dat zelfs Utrecht gewoon verdiend wint van Ajax zegt toch wel genoeg.
Met alle respect voor Utrecht, maar Ajax hoort gewoon beter te zijn in deze wedstrijden.
Vervolgens wordt er een uur lang aangemodderd en wordt Ajax wakker wanneer ze achterstaan.
Dat er dan een terecht doelpunt wordt afgekeurd is dan erg zuur, maar dat maskeert niet de problemen die er op dit moment zijn. Waar een paar weken geleden in ieder geval het veldspel nog reden gaf tot goede hoop, is dat nu zelfs niet meer het geval. Ik zie Ajax op dit moment alleen nog maar verder afglijden . . . . . .
Waarschijnlijk wel. Het kan me alleen weinig meer schelen, dit seizoen is toch al verneukt en verloren. Gewoon na dit seizoen flink de bezem door heel Ajax (dus ook op bestuurlijk niveau) en opnieuw beginnen.quote:
Welkomquote:Op maandag 28 november 2005 07:40 schreef manny het volgende:
shit, maandagmorgen. Moet naar mijn werk; in Utrecht !
Hey nerdje, het topic is niet voor niks opgeschoond. Ga maar weer stoer op je xboxje spelen en laat de grote mensen even met rust, tnx.quote:Op maandag 28 november 2005 09:49 schreef xboxps2 het volgende:
Ajax - RKC Waalwijk (zo 04-12-05)
Vitesse - Ajax (zo 11-12-05)
NAC Breda - Ajax (zo 18-12-05)
Ajax - FC Groningen (di 27-12-05)
SC Heerenveen - Ajax (vr 30-12-05)
ehehe
Wil je nou zeggen dat er alleen nog maar Ajax-fans hier mogen posten? Kom op zeg, draag je verdriet een beetje waardiger.quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hey nerdje, het topic is niet voor niks opgeschoond. Ga maar weer stoer op je xboxje spelen en laat de grote mensen even met rust, tnx.
Nee, maar het is wel heel toevallig dat er een heel stel ineens uit alle hoeken en gaten komen trollenquote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat er alleen nog maar Ajax-fans hier mogen posten? Kom op zeg, draag je verdriet een beetje waardiger.
Flikkerquote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat er alleen nog maar Ajax-fans hier mogen posten? Kom op zeg, draag je verdriet een beetje waardiger.
Ik vind dat je best tegen een stootje mag kunnen hoor al moet het inderdaad niet al te gortig worden. Maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en wat gij niet wilt dat u geschiedt....en wie een kuil graaft voor een ander...........(zal ik doorgaan0?quote:Op maandag 28 november 2005 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel heel toevallig dat er een heel stel ineens uit alle hoeken en gaten komen trollenBlijkbaar hebben ze daar meer plezier in dan hoe het met hun eigen club gaat. Eventjes is misschien leuk, zou ik andersom af en toe ook wel eens doen, maar keer op keer gaat een beetje vervelen. Topic is nu niet voor niets al 3 keer opgeschoond door drie verschillende modjes.
Als je iets toevoegt prima, als je puur komt om te trollen blijf lekker weg.
Like i said, van jou en de mensen die hier vast komen en ook wel eens serieuze input geven, prima. Gebeurt andersom ook.quote:Op maandag 28 november 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je best tegen een stootje mag kunnen hoor al moet het inderdaad niet al te gortig worden. Maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en wat gij niet wilt dat u geschiedt....en wie een kuil graaft voor een ander...........(zal ik doorgaan0?
Ajacieden gaan er prat op arrogant te zijn en dat is prima maar dan hoort dit er ook een beetje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |