Ik kom er ook, en ik zeg dat we moeten winnen. Al is het op dit moment met 4-4-2.quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit topic bestaat denk ik niet uit de gemiddelde doorsnee Ajax-supporter. Ik ken wel wat jongens die er in het stadion komen en die zeggen allemaal dat 4-3-3 heilig moet zijn in Duivendrecht.
Eens , ook de verhuizing naar de Arena en de vele blessures maakte het laatste seizoen van Louis een drama. Juist daarom was het zo knap dat Olsen het zo snel weer op de rails bracht.quote:Op zondag 27 november 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, al was het onder Louis al mis met rassenrellen.
Maar je bent het dus met me eens dat een behoorlijk deel van de Ajax-achterban (de supporters, niet de fans) een 4-4-2 systeem niet pikt?quote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kom er ook, en ik zeg dat we moeten winnen. Al is het op dit moment met 4-4-2.
Die 4-3-3 komt dan wel weer. Dat moet wel het streven zijn, maar ik streef nog meer naar winst.
Zeker. Wel na een grondige renovatie met 9 nieuwe aankopen dacht ik. Dus dat moet nu weer. Ook met een buitenlandse coach.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens , ook de verhuizing naar de Arena en de vele blessures maakte het laatste seizoen van Louis een drama. Juist daarom was het zo knap dat Olsen het zo snel weer op de rails bracht.
Bull.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
De vraag is nu: Wat als jullie Lyon of Barcelona loten? Chelsea of Juve is niet zo erg, want die winnen 2 keer van jullie met 1-0 of 2-0. Maar tegen Lyon loten, betekent met in totaal (over 2 wedstrijd) 10-0 van de mat geveegd worden.
Ja, het PSV dat op dat moment tot de wereld top-5 behoorde. Dit Ajax is denk ik de 28e club van de 32 in de poulefase.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
PSV won ook van Lyon cultheld, dus dat is onzin.
Nou, zelfs de nummer 28 kan op twee goede dagen de nummer 1 kloppen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, het PSV dat op dat moment tot de wereld top-5 behoorde. Dit Ajax is denk ik de 28e club van de 32 in de poulefase.
weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar je bent het dus met me eens dat een behoorlijk deel van de Ajax-achterban (de supporters, niet de fans) een 4-4-2 systeem niet pikt?
Precies.quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef Superheld het volgende:
Winnen lijkt me belangrijker dan een systeem..
Om te kunnen winnen heb je een goed systeem nodig. Dusja..quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef Superheld het volgende:
Winnen lijkt me belangrijker dan een systeem..
Helemaal eens,quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax blijft de mooiste club
Dat snap ik ook wel, ging meer over dat mensen in en rond de arena zo krampachtig aan de 4-3-3 willen vast houden terwijl dat nu dus niet werkt.quote:Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Om te kunnen winnen heb je een goed systeem nodig. Dusja..
Daar heb je gelijk in. Maar je moet natuurlijk ook geen 5-5-0 spelen. Ookal ben je dan wel vrijwel zeker van 0-0 wedstrijdenquote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ging meer over dat mensen in en rond de arena zo krampachtig aan de 4-3-3 willen vast houden terwijl dat nu dus niet werkt.
Ah daar heb je spuit 11 ook weer hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef leolinedance het volgende:
ajax was weer goed vandaag zeg![]()
godenzonen![]()
hoe in godsnaam kom je hier nou weer bij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, het PSV dat op dat moment tot de wereld top-5 behoorde. Dit Ajax is denk ik de 28e club van de 32 in de poulefase.
een of ander statistiekje ofzo. Flauwekul dusquote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe in godsnaam kom je hier nou weer bij?
PSV wereldwijd top 5 ?
Op dat moment wel natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
PSV wereldwijd top 5 ?
Dat is cultheld z'n gebruikelijke "zij winnen van die met 5-0, en die spelen met 1-1 gelijk tegen die waar wij weer met 1-0 van tegen hebben kunnen winnen dus wij kunnen met 6-0 van die andere ploeg winnen" theorie.quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
PSV wereldwijd top 5 ?
fijn hequote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah daar heb je spuit 11 ook weer hoor.
Even antwoord geven dan maarquote:- Is Blind nog te handhaven?
- Waarom 4-3-3?
- Moet het bestuur weg?
- Is Europees voetbal nog haalbaar?
Je moet me niet met Louis van Gaal verwarren hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is cultheld z'n gebruikelijke "zij winnen van die met 5-0, en die spelen met 1-1 gelijk tegen die waar wij weer met 1-0 van tegen hebben kunnen winnen dus wij kunnen met 6-0 van die andere ploeg winnen" theorie.
Ik zou niet durven, jij weet toch veel meer van voetbal?quote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet me niet met Louis van Gaal verwarren hoor.
als je een keertje in de halve finale CL komt ben je niet meteen top 5 hoor.quote:
Voor de zoveelste keer: niet reageren op die idioot.quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
PSV wereldwijd top 5 ?
Rot op man, je begint te irriteren.quote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef erikh het volgende:
[..]
Even antwoord geven dan maar
Nee, Blind is niet langer te handhaven
slap gelul
quote:'Scheidsrechtersdwalingen kosten punten'
Zondag 27 november, door SV, Amsterdam, 17.22u GMT+01.00, Radio1
Danny Blind reageerde na afloop van FC Utrecht-Ajax (1-0) somber over het optreden van zijn ploeg, maar gaf derhalve ook de Belgische scheidsrechter Verbist een oorveeg.
'We hebben punten verloren en dat ligt in eerste plaats aan ons zelf, vooral de eerste helft', zei Blind. 'Maar dat ons dan weer een doelpunt wordt ontnomen, kan er ook wel weer bij'. Scheidsrechter Verbist keurde een doelpunt af, omdat De Jong geduwd zou hebben.
Volgens Blind had Ajax veel hoger op de ranglijst gestaan, als de club niet zo vaak negatief benadeeld was door arbiters dit seizoen. 'Dan hadden we wel op vier a vijf punten van de top gestaan', zegt Blind.
De oefenmeester wilde niet in gaan op de vraag of de selectie niet gewoon te weinig kwaliteit heeft.
Kneusje die Blind.quote:
Kneusje die wel gelijk heeft in deze instantie natuurlijkquote:
waarom? Hij zegt dat het in de eerste plaats aan ons zelf ligt. Als hij daarna een constatering doet die iedereen ziet, is het een kneusje?quote:
Mazzel met de scheidsquote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wahahhahh Ajax![]()
Jullie waren zo zelfverkerd van winnen, zo makkelijk gaat dat dus niet![]()
[afbeelding]
En ohja btje zielig om dan al die stoeltjes te slopen
kunnen jullie weer niet tegen je verlies
[afbeelding]
Precies, de bezem erdoor. Dat opper ik al heel lang.quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker. Wel na een grondige renovatie met 9 nieuwe aankopen dacht ik. Dus dat moet nu weer. Ook met een buitenlandse coach.
Hij huilt vooral over de arbitrage.quote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom? Hij zegt dat het in de eerste plaats aan ons zelf ligt. Als hij daarna een constatering doet die iedereen ziet, is het een kneusje?
Thxquote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mazzel met de scheids
Maar toch gefeliciteerd
lalalalalalallaaSpreekkorenlalalalalalalaa.quote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
En ohja btje zielig om dan al die stoeltjes te slopen
Nou inderdaad, hij is de weg kwijt en zal ook wel niet meer de juiste weg terugvinden als hij dat zo heeft gezegd.quote:
Wat is daarmeequote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
lalalalalalallaaSpreekkorenlalalalalalalaa.
Ik wil alleen even duidelijk maken dat jullie spreekkoren tegenover Wesley Sneijder even erg waren dan de stoeltjes die gesloopt zijn.quote:
Wat een klets. Voor die stoeltjes krijgt Ajax de rekening nog wel.quote:Op zondag 27 november 2005 18:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wil alleen even duidelijk maken dat jullie spreekkoren tegenover Wesley Sneijder even erg waren dan de stoeltjes die gesloopt zijn.
Maarja toch terecht gefeli.
Mja okquote:Op zondag 27 november 2005 18:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wil alleen even duidelijk maken dat jullie spreekkoren tegenover Wesley Sneijder even erg waren dan de stoeltjes die gesloopt zijn.
Maarja toch terecht gefeli.
Aldus de poly-hooliganquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef manny het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: niet reageren op die idioot.
Dat zal dan wel puur toeval zijn. Ik ken niet één Ajacied die om 4-4-2 roept. "Aanvallend spel over de flanken en met een inschuivende nummer 4" is heilig bij die jongens.quote:Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Cultheld stelt in het andere topic dat ie een paar Ajacieden kent die naar het stadion gaan, minstens de helft van de Ajacieden hier zit ook regelmatig in het stadion, ik ken genoeg mensen die er eigenlijk bijna altijd zitten en die roepen allemaal om 4-4-2.
Het is heilig maar als het niet werk dan zou je toch anders moeten spelen, maar goed als die jongen op het zelfde niveau als jouw denken vrees ik dat ze dat toch niet gaan begrijpen.quote:Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal dan wel puur toeval zijn. Ik ken niet één Ajacied die om 4-4-2 roept. "Aanvallend spel over de flanken en met een inschuivende nummer 4" is heilig bij die jongens.
Dat zijn ze altijd toch al geweest?quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waarom is het Ajaxpubliek zo stil eigenlijk
Had er wel meer van verwacht, Feyenoord zingt in ieder geval nog en zingt wat terug
We zongen nog nu mogen jullie een liedje zingen maarja![]()
Feyenoord gaat op dat niveau van jullie meezingen, doen wij niet aan mee. Jammer dat Wesley niet gescoord heeft, die had het daar doodstil gekregen.quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Had er wel meer van verwacht, Feyenoord zingt in ieder geval nog en zingt wat terug
Die kakkerlakken zingen wel, er is alleen geen zak van te verstaan. En ik zit pal naast het uitvak.quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Als ik zo om me heen zit te lullen in het stadion, dan boeit het langzamerhand niet meer welk systeem er gespeeld wordt. Goals willen we, winstpartijen. Het is meer intern dat er druk wordt gezet op dat systeem.quote:Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal dan wel puur toeval zijn. Ik ken niet één Ajacied die om 4-4-2 roept. "Aanvallend spel over de flanken en met een inschuivende nummer 4" is heilig bij die jongens.
Dus laten we het ook maar niet is proberenquote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Radegast het volgende:
Ik vind die roep om 4-4-2 helemaal kut.
Blind moet het maar snel gaan doen, dan zullen we zien dat 4-4-2 ook niet werkt.
De spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Jonge spelers worden veel te veel opgehemeld.
De verkeerde jongens worden geslachtofferd, en anderen mogen door blijven klooien zonder dat daar iets aan gedaan wordt...
quote:
Jij bent zeker nooit in de Meer of in het OS geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zijn ze altijd toch al geweest?
Ik ook niet, maar als je de beelden daarvan zietquote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit in de Meer of in het OS geweest.
Nog meer gas terug??? Jullie staan al 9de in de competitiequote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef Roeni3 het volgende:
Je kan je afvragen of de cultuur binnen Ajax niet te hard is. Hoge verwachtingen mogen dan bij de club horen (en je hebt ook een zekere druk nodig), maar niemand lijkt goed in deze situatie te kunnen gedijen. Waarom niet even wat gas terug, zodat iedereen weer op adem kan komen?
Ik heb het idee dat iedereen binnen Ajax doodmoe is van de hoge druk en dat terwijl er niemand lijkt te zijn die de hoge verwachtingen door wil drijven. Genoeg ruimte dus om wat gas terug te nemen, of niet?
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit in de Meer of in het OS geweest.
Daar was het stukken beter dan nu hoor.quote:
Tegenwoordig ben je al snel een meerwaarde hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me nou afvraag, wat vinden ajaks suporters nou van Krohn-Dehli? Ik zie echt totaal geen meerwaarde voor ajaks in deze jongen.
Dat is ook niet zo moeilijk. Op een goede dag is er bij BVV ook meer sfeer dan in de Arena.quote:Op zondag 27 november 2005 18:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar was het stukken beter dan nu hoor.
Waarom? Door zo'n scheidsrechter verlies je de wedstrijd gewoon, dat mag dan toch best gezegd worden?quote:
Kan wel merken dat je er al een tijdje niet meer bent geweestquote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk. Op een goede dag is er bij BVV ook meer sfeer dan in de Arena.
Bij BVV?quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je er al een tijdje niet meer bent geweest![]()
ook in de meer en in OS was het publiek superkritisch en vaak stil. Maar dat wordt nu ook allemaal geromantiseerd omdat het in de Arena zo kut is. By the way zijn er voldoende clubs in Nederland die geroemd worden om de zogenaamde sfeer, maar waar het over 90 minuten gezien ook helemaal niets is.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je de beelden daarvan ziet![]()
En hopelijk gaat het ooit goed komen met de ArenA
Omdat als het goed gaat er ook niet gesproken wordt over de scheids. Die Blind heeft wel gelijk, maar hij moet naar Ajax en het vertoonde spel kijken. Zeuren over de scheids, de media en de KNVB dat hoort bij de andere clubs maar niet bij ons. Wij moeten naar onszelf kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom? Door zo'n scheidsrechter verlies je de wedstrijd gewoon, dat mag dan toch best gezegd worden?
Ligt er ook aan in welk vak je zit natuurlijk, maar over het algemeen is het best te doen ja.quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ik vind het altijd wel gezellig in de Arena. Beetje ouwehoeren en af en toe zingen, prima.
Was gewoon een smerige overtredingquote:Op zondag 27 november 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gefrustreerd kaboutertje trouwens die Wesley.
Sneijder had rood moeten hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar had die kabouter toch rood moeten hebben.
1-0 is idd best duidelijkquote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef Suijk het volgende:
De statistieken van de wedstrijd zijn toch ook wel duidelijk hoor.
de andere De Jong ookquote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tja en Nigel de Jong had rood moeten krijgen.
Kut hè z'n Belgische scheids, die heb je niet mee zoals de Nederlandsequote:Op zondag 27 november 2005 19:28 schreef StarGazer het volgende:
Wat een kk scheids niet normaal.
Precies.quote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef Suijk het volgende:
De statistieken van de wedstrijd zijn toch ook wel duidelijk hoor.
Ja, opgefokte kabouter dat het is. Ik vind het niet zo raar dat er wat liedjes over zijn mama werden gezongen.quote:
Heft elkaar weer mooi op dan... op de mazzel na dan dat ajax-de Jong niet eens geel kreeg.quote:
Is Vink ook een Belg danquote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Kut hè z'n Belgische scheids, die heb je niet mee zoals de Nederlandse![]()
De Zeister mafia heeft de Belgen nog niet kunnen beïnvloeden.quote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Kut hè z'n Belgische scheids, die heb je niet mee zoals de Nederlandse![]()
Wat lul je nou, dit zie je 90% spelers doen tijdens een wedstrijd. Ooit gehoord van emotie??quote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sneyder reageerde er erg gefrustreerd op. Ik weet niet wat het is met die jongen, maar hij komt al een hele tijd erg gefrustreerd over.
Sneyder is wel heel erg gefrustreerd, daar had hij voorheen ook al last van of steekt 90% van de spelers de middelvinger op naar de coach tijdens een wedstrijd?quote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat lul je nou, dit zie je 90% spelers doen tijdens een wedstrijd. Ooit gehoord van emotie??
Ik geloof niet in complottheorien, maar wel dat NLse scheidsrechters onbewust vaker het voordeel van de twijfel geven aan een top-3 club omdat ze anders in de media worden afgemaakt.quote:Op zondag 27 november 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Zeister mafia heeft de Belgen nog niet kunnen beïnvloeden.
er liggen nog meer koeien te verzuipen in de sloot, ga je die er ook nog even uithalen?quote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
of steekt 90% van de spelers de middelvinger op naar de coach tijdens een wedstrijd?
Dat is een keer gebeurd, heeft ie spijt van is inmiddels volwassen geworden dus wat lul je nou???quote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sneyder is wel heel erg gefrustreerd, daar had hij voorheen ook al last van of steekt 90% van de spelers de middelvinger op naar de coach tijdens een wedstrijd?
Eens.quote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik geloof niet in complottheorien, maar wel dat NLse scheidsrechters onbewust vaker het voordeel van de twijfel geven aan een top-3 club omdat ze anders in de media worden afgemaakt.
Je kunt maar beter een goal van RKC onterecht afkeuren dan die van Ajax.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een matige selectie heeft ajax toch....
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
Da's best raar, gezien Ajax al een handvol (of meer) afgekeurde goals heeft gemaakt inmiddels. Hoeveel heeft Sparta er?quote:Je kunt maar beter een goal van RKC onterecht afkeuren dan die van Ajax.
Dat 'ie niet bij Feyenoord op de tribune zit is vrij logisch eigenlijk, die starten met 7 buitenlanders, 1 Nederlands zekerheidje en 1 bejaarde Hollandse doelman.quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
Hij had er op z'n minst kunnen zijn om Salamon mentaal te steunenquote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie niet bij Feyenoord op de tribune zit is vrij logisch eigenlijk, die starten met 7 buitenlanders, 1 Nederlands zekerheidje en 1 bejaarde Hollandse doelman.
Ja, ik wil Kalou niet in Oranje, ook al is 'ie zo goed als Maradona.quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef PyTh het volgende:
Hij had er op z'n minst kunnen zijn om Salamon mentaal te steunen
Van Basten maakt zich behoorlijk belachelijk met die lobby voor Kalou, vinden jullie ook niet?
Dit seizoen nog erg weinigquote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best raar, gezien Ajax al een handvol (of meer) afgekeurde goals heeft gemaakt inmiddels. Hoeveel heeft Sparta er?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | When you walk through a storm hold your head up high And don't be afraid of the dark. At the end of a storm is a golden sky And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Tho' your dreams be tossed and blown. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. |
Thanx.quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Al het getroll en gezuig en reacties daarop verwijderd. Misschien dat het nu weer op een normale manier over Ajax kan gaan. Als je alleen maar hier komt om te trollen, kun je dat beter even ergens anders doen.
Wees dan consequent en geef af en toe ook eens een bannetje als er niet naar geluisterd wordt.(ja ook de Ajacieden die dat in andere topics doen, ik heb daar toch niks te zoeken)quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Al het getroll en gezuig en reacties daarop verwijderd. Misschien dat het nu weer op een normale manier over Ajax kan gaan. Als je alleen maar hier komt om te trollen, kun je dat beter even ergens anders doen.
Ja dat is ook zeer realistischquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
AJAX YOU'LL NEVER WALK ALONE!
Zou mooi zijn als dit volgende week voor het begin van Ajax - RKC gezongen gaat worden als steun in de rug voor de spelers
Ik kan natuurlijk niet bannen, maar laat dit gewoon gelden als laatste waarschuwing in dit topic.quote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wees dan consequent en geef af en toe ook eens een bannetje als er niet naar geluisterd wordt.(ja ook de Ajacieden die dat in andere topics doen, ik heb daar toch niks te zoeken)
Anders kun je net zo goed niks zeggen en verwijderen.
Dude doe normaal....quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax een klacht moet indienen bij de KNVB, gewoon een verzoek indienen om de wedstrijd te laten overspelen, tot twee keer toe werd om onduidelijke reden een doelpunt afgekeurd.
Verder vind ik dat Belgische scheidrechters niet meer moeten worden ingezet in wedstrijden van PSV, AZ, Feyenoord en Ajax. Daarvoor hebben de clubs een te grote naam en de scheidsrechters te weinig kwaliteit, het Belgische voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal. Een scheidrechter van de zondagamateurs mag ook niet ineens in de Champions League fluiten.
Ik vind het best dat je zo een opmerking maakt, maar geef dan in ieder geval aan wat je niet normaal vind van mijn post een vooral WAAROM het niet normaal is in jouw ogen.quote:
Stel je even aan kerel. Die eerste was gewoon een meter buitenspel, die tweede onterecht afgekeurd maar om dit dan te gaan roepenquote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax een klacht moet indienen bij de KNVB, gewoon een verzoek indienen om de wedstrijd te laten overspelen, tot twee keer toe werd om onduidelijke reden een doelpunt afgekeurd.
Tuurlijk...quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik ook niet, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef jimjim1983 het volgende:
wedstrijd overspelenzie dat niet gebeuren.
Dit meen je niet joh...quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ja hoor! Proficiat, bij dezen krijg jij de titel CALIMERO!quote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niet geschoten is altijd mis.
Vooral bij de tweede goal vind ik het overduidelijk dat hij onterecht was afgekeurd en ik sluit zeker niet uit dat er opzet was in die beslissing van die KUTBELG![]()
Als Utrecht dat verzoek had ingediend bij de KNVB had ik dat helemaal niet gek gevonden.quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef Nashje het volgende:
Shreyas doe effe normaal zeg. Moeten we die Amstel Cup finale ook nog overspelen zeker.
Niet mee eens.quote:Utrecht was vandaag gewoon de betere, klaar.
Die vooralquote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Eindelijk begin je het te snappenquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vooral![]()
En RKC niet vergeten natuurlijk![]()
Maar Bassie wil alleen ajax, want die zijn de beste![]()
Geen gekke gedachte hoor. Het Nederlandse voetbal is groot geworden door Ajacieden:quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vooral![]()
En RKC niet vergeten natuurlijk![]()
Maar Bassie wil alleen ajax, want die zijn de beste![]()
Daar hebben we nu ook zo lekker veel aan he (op vdv na, maar die heeft het ook niet echt gemaakt bij ajax he...)quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte hoor. Het Nederlandse voetbal is groot geworden door Ajacieden:
Cruijff, Neeskens, Keizer, Krol, Van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Kluivert, Overmars, Davids, Seedorf, Van der Vaart, etc
Wat stelt PSV daartegenover? Van Nistelrooij, die zijn jeugd bij SCH heeft gehad, of Robben, die zijn jeugd heeft gehad bij Groningen. Dus eigenlijk zijn dat geen eens echte PSV'ers.
Dan heeft Feyenoord geloof ik nog meer voor Oranje betekent
Edit: Vergeet ik nog bij Frank en Ronald de Boer en Edwin van der Sar![]()
Praag had dan afgelopen dinsdag een penalty verdiend, volgens jouw voetbal-moet-100%-fair-zijn-anders-overnieuw-spelen verhaal.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Utrecht dat verzoek had ingediend bij de KNVB had ik dat helemaal niet gek gevonden.
[..]
Niet mee eens.
Ik zeg niet dat Ajax beter was, een gelijkspel zou eerlijker geweest zijn. Nu denk je misschien, wat zeik je dan over 1 punt, maar we zitten nu in een fase waarin echt ALLE punten tellen. Elk punt dat we missen is cruciaal.
En het is niet de eerste keer dit seizoen dat we genaaid worden door de scheids.
Bull. Die pingel die Utrecht in die wedstrijd kreeg sloeg ook nergens op.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Utrecht dat verzoek had ingediend bij de KNVB had ik dat helemaal niet gek gevonden.
[..]
quote:27/11/2005 - 'Ajax volgt FC Utrecht verdediger Braafheid'
(Gepost door RvN)
Volgens Wilfred Genee zou Ajax FC Utrecht verdediger Braafheid nauwlettend volgen. Hij zei dat in het programma De Wedstrijden van Talpa. Danny Blind was te gast in dat programma, hij wilde niet ingaan op het gerucht. De 22-jarige linksback doet het vooral dit seizoen erg goed bij FC Utrecht.
quote:27/11/2005 - Gerucht: 'De Jong kiest voor Manchester'
(Gepost door RvN)
Volgens Highlow.nl heeft Nigel de Jong de aanbieding van Ajax naast zich neergelegd. Hij zou hebben gekozen voor een transfer naar Manchester United. De site meldt op basis van berichten uit Engeland dat Manchester United komende week alle formaliteiten zou willen regelen.
Ja, de Nederlandse scheidsrechters zijn geweldig. Daarom waren er ook zoveel uitgenodigd voor het laatste EK en het komende WK.quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Verder vind ik dat Belgische scheidrechters niet meer moeten worden ingezet in wedstrijden van PSV, AZ, Feyenoord en Ajax. Daarvoor hebben de clubs een te grote naam en de scheidsrechters te weinig kwaliteit, het Belgische voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal. Een scheidrechter van de zondagamateurs mag ook niet ineens in de Champions League fluiten.
Dude, van Nistelrooij is opgeleid door FC Den Bosch...quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte hoor. Het Nederlandse voetbal is groot geworden door Ajacieden:
Cruijff, Neeskens, Keizer, Krol, Van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Kluivert, Overmars, Davids, Seedorf, Van der Vaart, etc.
Wat stelt PSV daartegenover? Van Nistelrooij, die zijn jeugd bij SCH heeft gehad, of Robben, die zijn jeugd heeft gehad bij Groningen. Dus eigenlijk zijn dat geen eens echte PSV'ers.
Dan heeft Feyenoord geloof ik nog meer voor Oranje betekent
Edit: Vergeet ik nog bij Frank en Ronald de Boer en Edwin van der Sar![]()
bij 2-2 waren we nog door..quote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef Nashje het volgende:
Je ontneemt Sparta een belangrijke kans op de 2-2.
[..]
[..]
Je vergeet Kluivert nog.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Jajong het volgende:
Ach jongens, als we alle geruchten moeten gelovenis de opstelling na de winterstop zoiets
steek
grygera vlaar mathijsen urby
landzaat maduro sneijder
wilhelmsson huntelaar perez
owja en Braafheidquote:
heb je nog een tip?quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef Siemerink het volgende:
Voetbal staat bol van fouten.
Van Rosenberg.
Van Douglas.
En van scheidsrechters.
Koop een Nederlandse aanvoerder en alles komt goed.
Succes.
Er zijn er niet veel. Ik blijf zeggen (zoek maar op mijn eerdere posts) dat Dick van Burik het zou kunnen. Kwalitatief natuurlijk niet de beste, maar wel een verlengstuk van de trainer ín het veld.quote:
Juistquote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dude, van Nistelrooij is opgeleid door FC Den Bosch...
Jol kan bij iedere ploeg iets opbouwen maar die zal idd niet haalbaar zijn voor Ajax.quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn geen ervaren trainers die bij Ajax passen en haalbaar zijn
Cruijff speelt 'met de punt naar achter' omdat je dan volgens hem aanvallender speelt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:57 schreef Stpan het volgende:
1 ding snap ik trouwens niet. Het Ajax-systeem is toch met een echte nummer 10? Ik viel zowat van mijn stoel toen ik Cruijff tegen Sparta Praha hoorde over 'met de punt naar achter'. Een nieuwe trend, ook bij Oranje, maar ik vind het niets.
Bij Oranje is Van Nistelrooij bij elkaar al uren onzichtbaar geweest, puur omdat hij op een eiland staat zonder aansluiting. Dan kun je van Ajax-spitsen toch niet verwachten dat ze optimaal renderen zo zonder steun?
Ik denk dat het spitsenprobleem dan ook wat wordt overschat, en het gebrek aan een echte nummer 10 probleem zwaar onderschat.
Je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat dit Utrecht zich makkelijk staande zou houden tegen 4 aanvallend ingestelde spelers. Bovendien schat ik AZ hoog in, maar qua individuele kwaliteit moet Ajax het toch kunnen evenaren? En AZ wint wel, door die constante druk naar voren, wat bij Ajax met deze bezetting van het middenveld er totaal niet uitkomt.
Als we willen stijgen zullen we juist de ploegen die boven ons staan moeten verslaan. Dan krijgen winnen wij punten ten koste van hen. Ik ben blij dat we de komende tijd die gelegenheid krijgen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef Radegast het volgende:
Brrr....als ik zo eens naar het programma kijk in december, zie ik ons Ajax niet zo snel stijgen op de ranglijst.
Precies hoe ik denk.....quote:Op maandag 28 november 2005 08:50 schreef Robar het volgende:
Mijn Ajax, wat doen jullie?
Het begint toch echt trieste vormen aan te nemen.
Dat zelfs Utrecht gewoon verdiend wint van Ajax zegt toch wel genoeg.
Met alle respect voor Utrecht, maar Ajax hoort gewoon beter te zijn in deze wedstrijden.
Vervolgens wordt er een uur lang aangemodderd en wordt Ajax wakker wanneer ze achterstaan.
Dat er dan een terecht doelpunt wordt afgekeurd is dan erg zuur, maar dat maskeert niet de problemen die er op dit moment zijn. Waar een paar weken geleden in ieder geval het veldspel nog reden gaf tot goede hoop, is dat nu zelfs niet meer het geval. Ik zie Ajax op dit moment alleen nog maar verder afglijden . . . . . .
Waarschijnlijk wel. Het kan me alleen weinig meer schelen, dit seizoen is toch al verneukt en verloren. Gewoon na dit seizoen flink de bezem door heel Ajax (dus ook op bestuurlijk niveau) en opnieuw beginnen.quote:
Welkomquote:Op maandag 28 november 2005 07:40 schreef manny het volgende:
shit, maandagmorgen. Moet naar mijn werk; in Utrecht !
Hey nerdje, het topic is niet voor niks opgeschoond. Ga maar weer stoer op je xboxje spelen en laat de grote mensen even met rust, tnx.quote:Op maandag 28 november 2005 09:49 schreef xboxps2 het volgende:
Ajax - RKC Waalwijk (zo 04-12-05)
Vitesse - Ajax (zo 11-12-05)
NAC Breda - Ajax (zo 18-12-05)
Ajax - FC Groningen (di 27-12-05)
SC Heerenveen - Ajax (vr 30-12-05)
ehehe
Wil je nou zeggen dat er alleen nog maar Ajax-fans hier mogen posten? Kom op zeg, draag je verdriet een beetje waardiger.quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hey nerdje, het topic is niet voor niks opgeschoond. Ga maar weer stoer op je xboxje spelen en laat de grote mensen even met rust, tnx.
Nee, maar het is wel heel toevallig dat er een heel stel ineens uit alle hoeken en gaten komen trollenquote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat er alleen nog maar Ajax-fans hier mogen posten? Kom op zeg, draag je verdriet een beetje waardiger.
Flikkerquote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat er alleen nog maar Ajax-fans hier mogen posten? Kom op zeg, draag je verdriet een beetje waardiger.
Ik vind dat je best tegen een stootje mag kunnen hoor al moet het inderdaad niet al te gortig worden. Maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en wat gij niet wilt dat u geschiedt....en wie een kuil graaft voor een ander...........(zal ik doorgaan0?quote:Op maandag 28 november 2005 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel heel toevallig dat er een heel stel ineens uit alle hoeken en gaten komen trollenBlijkbaar hebben ze daar meer plezier in dan hoe het met hun eigen club gaat. Eventjes is misschien leuk, zou ik andersom af en toe ook wel eens doen, maar keer op keer gaat een beetje vervelen. Topic is nu niet voor niets al 3 keer opgeschoond door drie verschillende modjes.
Als je iets toevoegt prima, als je puur komt om te trollen blijf lekker weg.
Like i said, van jou en de mensen die hier vast komen en ook wel eens serieuze input geven, prima. Gebeurt andersom ook.quote:Op maandag 28 november 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je best tegen een stootje mag kunnen hoor al moet het inderdaad niet al te gortig worden. Maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en wat gij niet wilt dat u geschiedt....en wie een kuil graaft voor een ander...........(zal ik doorgaan0?
Ajacieden gaan er prat op arrogant te zijn en dat is prima maar dan hoort dit er ook een beetje bij
quote:Op maandag 28 november 2005 10:10 schreef devv05 het volgende:
mogen van mij van een hoge Rosenberg naar beneden geduwd worden.
Welke winterstop?quote:Op maandag 28 november 2005 10:15 schreef sol1tair het volgende:
Na de winterstop ff een inhaalrace, spelen we volgend jaar weer in de CL.
Klinkt leuk, maar dan moet er in de 'winterstop' echt wel flink wat gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 10:15 schreef sol1tair het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Voorlopig zitten we bij de laatste zestien van europa ... zijn we toch weer de beste![]()
Na de winterstop ff een inhaalrace, spelen we volgend jaar weer in de CL.
Dan ben ik het verloren jaar ook zo vergeten jaquote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef sol1tair het volgende:
Ach, verloren jaar ... dat ligt eraan wat eruit voort komt. Als er volgend jaar weer een goed Ajax staat wat ook in europa mee kan komen dan ben ik het allemaal zo weer vergeten.
Het rechterrijtje halen we nog wel dit seizoen hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Godnondeju wat gaat het slecght met jullie zeg...
Die gifbeker moet helemaal leeg zo lijkt het. En het programma is ook erg zwaar ja...
Tja, eigenlijk niet zwaarder dan dat van jullie, we moeten uiteindelijk allemaal tegen dezelfden. Maar tot aan het winterstopje halen we echt niet de volle punten...quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Godnondeju wat gaat het slecht met jullie zeg...
Die gifbeker moet helemaal leeg zo lijkt het. En het programma is ook erg zwaar ja...
Ik weet. Niet ver.quote:Op maandag 28 november 2005 10:41 schreef patrickt37 het volgende:
Wie weet hoever we nog komen in de CL.
Als je als tweede in de poule Barcelona loot, gaan jullie er twee keer gruwelijk dik op natuurlijk. Geldt ook voor PSV mocht dat de tweede ronde halen...quote:Op maandag 28 november 2005 10:41 schreef patrickt37 het volgende:
Wie weet hoever we nog komen in de CL.
Dan is de rest ook vlug vergeten.
Met een gunstige loting en een portie geluk moet de kwartfinale misschien nog wel haalbaar zijnquote:
Met alle respect hoor, maar wat noem jij een gunstige loting?quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met een gunstige loting en een portie geluk moet de kwartfinale misschien nog wel haalbaar zijn
Hoi trollertjequote:Op maandag 28 november 2005 10:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoewel.
Die zijn nooit in de degradatiezone geweest.
Dacht ik.
paar jaar geleden stond PSV toch rond deze periode 11e ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 10:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoewel.
Die zijn nooit in de degradatiezone geweest.
Dacht ik.
Barcelona valt daar in iedergeval niet onderquote:Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar wat noem jij een gunstige loting?
Waarmee?quote:Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:
Voor het eerst (en waarschijnlijk voor het laatst) in mijn leven ben ik het met SCH eens.....
Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....
Ik vond dat ie gelijk had, Ruudje.quote:Op maandag 28 november 2005 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij vond Blind Gullit zwaar irritant gisteren in De Wedstrijden.
En terrecht trouwens!
Dat wel, maar ik vind Gullit ook gruwelijk irritant als hij commentaar geeft op de wedstrijden van Feyenoord, ook al heeft ie gelijk!quote:Op maandag 28 november 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vond dat ie gelijk had, Ruudje.
Als dat andersom dan ook eens zou gebeuren..............................................quote:Op maandag 28 november 2005 11:20 schreef Robar het volgende:
En degenen (niet-ajacieden) die hier vaak komen posten en inhoudelijke opmerkingen maken, die mogen ons met de neus op de feiten drukken. Maar dat stelletje pubers dat alleen maar komt om te trollen, die mogen van mij gebanned worden . .
Ach flikker toch op . . .quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Anderen moeten zich eens een wat sportiever verliezer tonen. Dat gemekker met die lange tenen. Dat lokt alleen trolls uit.
Trolls zijn er al voor de reactie he.quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Anderen moeten zich eens een wat sportiever verliezer tonen. Dat gemekker met die lange tenen. Dat lokt alleen trolls uit.
ach dan hadden we 1 miezerig puntje gehadquote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef Robar het volgende:
Dat kun je namelijk van de andere kant ook doen, bijvoorbeeld toegeven dat Ajax bestolen is!
Zo gaat dat nou eenmaal. Altijd zo geweest. Part of the deal.quote:Op maandag 28 november 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Trolls zijn er al voor de reactie he.
En buitenom dat, lange tenen of niet, op een gegeven moment kan je je niet meer inhouden, simpel...
En kan wel eens veranderd wordenquote:Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal. Altijd zo geweest. Part of the deal.
quote:Zelfreflectie nog niet besteed aan Ajacieden
Van onze verslaggever Charles Bromet
UTRECHT - De vechtlust van Jean-Paul de Jong, het lef van Darl Douglas, de bravoure van Rick Kruys: alle eigenschappen die Ajax-trainer Danny Blind miste in zijn eigen ploeg, zag hij terug in het elftal van collega Foeke Booy. FC Utrecht rolde gisteren eerst de mouwen op en gaf Ajax daarna een gevoelige draai om de oren (1-0).
Wedstrijden zoals die tussen Utrecht en Ajax zijn, helaas, een zeldzaamheid op de Nederlandse velden. Het spel mocht dan onzorgvuldig zijn en de kansen schaars, aan onderlinge duels was geen gebrek in deze heerlijke confrontatie vol vuur en passie, waarin Tiendalli na een uur de enige treffer maakte.
De Ajacieden zouden er lering uit moeten trekken. Toon vechtlust, lef en bravoure, en het publiek vergeeft je je fouten. Maar wat had Blind gezien bij zijn spelers? ‘Een apathische houding, zeker in het eerste uur van de wedstrijd.’
Een elftal dat zich zo denkt te kunnen presenteren in stadion De Galgenwaard moet de fout na afloop bij zichzelf zoeken. En niet bij scheidsrechter Verbist, die ten onrechte verantwoordelijk werd gehouden voor de vijfde nederlaag van het seizoen.
Ajax is niet in de positie om met de beschuldigende vinger te wijzen naar anderen of zijn beklag te doen over vermeend onrecht. Na het midweekse inhaalprogramma staat de club met de grootste begroting uit de eredivisie misschien wel in het ‘rechterrijtje’, ofwel bij de nummers 10 tot en met 18.
Voor alle duidelijkheid: Heracles, dat gisteren met 7-1 uit De Kuip werd geblazen door Feyenoord, volgt nog altijd slechts op drie punten van de ploeg van Blind. Dan mag je een aantal dagen eerder de achtste finales van de Champions League hebben bereikt, zó veel betekenis hoeft daaraan dus niet te worden gehecht.
Daar was Utrecht zich goed van bewust. Door Ajax vroeg vast te zetten en de verdedigingslinie te dwingen de lange bal te hanteren, moesten de Amsterdammers de luchtduels wel aangaan. Dat was niet alleen goed bedacht door trainer Booy, maar werd ook uitstekend uitgevoerd door zijn elftal.
Met een zekere regelmaat zochten zijn spelers de grenzen van het toelaatbare op, soms gingen ze daar overheen. Zoals Jean-Paul de Jong, die met verve de rol speelde van de man die op zondag het vlees komt snijden, ditmaal dat van Rosenberg. De Ajax-spits, die amper de kans kreeg zich te onderscheiden omdat hij vaak slecht werd bediend, werd na 62 minuten op brute wijze onderuitgeschoffeld door de 35-jarige middenvelder.
Scheidsrechter Verbist toonde zich coulant door de gele kaart te tonen waar rood niet had misstaan. Maar verder was de Belg, in tegenstelling tot wat de Ajacieden wilden doen geloven, niet op veel fouten te betrappen. Ook zijn beslissing om de gelijkmaker van Anastasiou in blessuretijd te annuleren, wegens duwen van De Jong tegen Tiendalli, was te billijken.
De selectieve verontwaardiging na afloop, van met name Nigel de Jong, was misplaatst. Zeker híj had er verstandig aan gedaan zich heel stilletjes te houden na de overtreding waarmee hij doelman Terol na 73 minuten verwondde.
Met bloedend hoofd moest de doelman van Utrecht zich laten vervangen, nadat De Jong veel te onbesuisd op hem was doorgegaan en met de noppen van zijn schoen het hoofd van Terol had opengehaald. Dan kun je na afloop wel bijdehand roepen dat je niet weet welke wetten Belgische arbiters hanteren (als reactie op de afgekeurde treffer van Anastasiou), maar een beetje meer zelfreflectie had hem niet misstaan.
Terol was niet de enige die voortijdig het (slag)veld moest ruimen, want Ajacied Edgar Manucharyan was hem al na zestien minuten voorgegaan. De 18-jarige Armeniër, die als rechtsbuiten de voorkeur kreeg boven Rosales – Pienaar was nog geschorst –, scheurde een spier en mag beginnen aan een volgende episode van wéér een hersteltraject bij Ajax.
Manucharyan? Begin december 2004 op proef gekomen in Amsterdam, in april aan de selectie toegevoegd (afkomstig van Pyunik FC), dit seizoen alleen negentig minuten basisspeler in de uitwedstrijd tegen Sparta (2-1 winst) vanwege lang blessureleed. Tja.
Hij werd vervangen door Rosales, die op de rechterflank even kleurloos speelde als Babel op de linkerkant. Ach, Boukhari of Babel op links: veel verschil maakt het niet, de laatste maanden. Hetzelfde kan op rechts worden gezegd van Rosales en Pienaar.
Het is Blind zijn eer te na om een ander systeem uit te proberen. Want stel je voor, Ajax zou eens spelen zonder gemankeerde vleugelspitsen. Dát zou pas erg zijn.
Laten we het een overgangsjaar noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is een klein winterstopje, de eerste twee weken van het nieuwe jaar. Maar dan nog, een verloren jaar is het toch wel denk ik.
Ach nee man, dat zijn toch ook de charmes? Als PSV straks in een kutperiode zit, lacht heel Amsterdam. Zo gaat dat. Ik zal dan ook de laatste zijn die om me heen begint te meppen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En kan wel eens veranderd worden
Laten we het een overgangsjaar noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is een klein winterstopje, de eerste twee weken van het nieuwe jaar. Maar dan nog, een verloren jaar is het toch wel denk ik.
Oh lachen deed ik woensdagavond ook wel.quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach nee man, dat zijn toch ook de charmes? Als PSV straks in een kutperiode zit, lacht heel Amsterdam. Zo gaat dat. Ik zal dan ook de laatste zijn die om me heen begint te meppen.
Mee eens.quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
goed stuk uit de volkskrant:
[..]
Geef toe. Maakt deel uit van verliezen en rivaliteit.quote:Op maandag 28 november 2005 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh lachen deed ik woensdagavond ook wel.
Maar het zinloze getroll staat me tegen...
Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op maandag 28 november 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach dan hadden we 1 miezerig puntje gehad![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Voor mensen met digitale tv of voor de ajaxfans uit Utrecht![]()
Om 16 uur wordt de gehele wedstrijd herhaald op RTV Utrecht
Vaduz heeft net wat gevraagd irritantjequote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is dan ook trollen zeker.![]()
Pleur op man. Ik mag toch zeker wel om een grapje lachen? Dat bedoel ik nou met lange tenen. Ik laat me absoluut niet verjagen trouwens. Toon je eens wat sportiever.quote:Op maandag 28 november 2005 12:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Vaduz heeft net wat gevraagd irritantje
Tyf toch lekker zelf op naar je graftopic knul.quote:Op maandag 28 november 2005 12:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Pleur op man. Ik mag toch zeker wel om een grapje lachen? Dat bedoel ik nou met lange tenen. Ik laat me absoluut niet verjagen trouwens. Toon je eens wat sportiever.
Van een Ajacied.quote:Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....
Wat is dit? Waarom mag JFH hier niet komen?quote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus wanneer jij nu eens klaar bent met het verzieken en volspammen van een topic waar jij in de eerste plaats al niets te zoeken had, dan zal ik ook normaal tegen jou doen!
Prima. Ik zou graag willen weten als hij vindt dat ik ergens te ver ga.quote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef Robar het volgende:
Laat Vaduz daar maar verder over oordelen!
Ga. Naar. Een. Stadion.quote:Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van een Ajacied.
Zo hoort het.![]()
Ach, als jullie van Fenerbahce verliezen staan wij weer vooraan om te lachen..quote:Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van een Ajacied.
Zo hoort het.![]()
Irritaties. -censuur-belgquote:Verbist heeft spreekkoren 'niet gehoord'
Maandag 28 november, door SV, Amsterdam, 08.05u GMT+01.00, NHD
De Belgische scheidsrechter Johan Verbist heeft gezegd dat hij de spreekkoren over Wesley Sneijder tijdens FC Utrecht-Ajax (1-0) niet heeft gehoord.
De supporters zongen minstens een uur lang de spreekkoren jegens de Utrechter in Amsterdamse dienst. Naast 'Wesley Sneijder je moeder is een hoer' zongen de fans ook 'joden aan het gas ole ole'. Volgens de reglementen van de KNVB, had de arbiter de wedstrijd moeten staken. Verbist wist overigens ook niet dat Sneijder een Utrechter was.
Sneijder zelf liet zich niet van de wijs brengen door het verbale geweld. 'Ik hoor ze wel, maar ze doen me niets. Ik vind het randdebielen en laat me niet beinvloeden', aldus de middenvelder.
Verbist analyseerde inderdaad dat hij dacht dat Nigel de Jong een duw gaf bij het afgekeurde doelpunt. 'Zeker de omgekeerde wereld in Belgie', was de reactie van De Jong over de dwaling.
Daar heb je ook gelijk in, maar de laatste posts (op die van mij na) komen van mensen die niets met Ajax hebben . . . .quote:Op maandag 28 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Kom op Robar, met een beetje zelfspot, humor en relativering kom je juist door zo'n periode heen.
Als PSV verliest zijn ze toch 4e of niet :-)quote:Op maandag 28 november 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, als jullie van Fenerbahce verliezen staan wij weer vooraan om te lachen..
Zolang het een beetje normaal gebeurt door mensen die zich ook in de slechte tijden laten zien heb ik er totaal geen probleem mee.
Niets alles hoeft serieus genomen te worden lijkt mij![]()
neequote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is dan ook trollen zeker.![]()
Wat een trieste malloot, die Verbist. Maar dat wisten wij inmiddels al......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |