en je jat avatarsquote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef Drumpie het volgende:
Me leeftijd doet er niet toe, maar als ik wat wil weten dan mag ik het vragen of zijn de wetten al veranderd of de regels???? en ik ben zelf benieuwd of jullie wel echt de leeftijd zijn die in jullie profiel staat want als jullie niet eens normale reacties kunnen posten dan vraag ik me echt af, Wat en kleine kleuters
Ik vraag me serieus af of jij uberhaupt met sex bezig zou moeten zijn...quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef Drumpie het volgende:
Me leeftijd doet er niet toe, maar als ik wat wil weten dan mag ik het vragen of zijn de wetten al veranderd of de regels???? en ik ben zelf benieuwd of jullie wel echt de leeftijd zijn die in jullie profiel staat want als jullie niet eens normale reacties kunnen posten dan vraag ik me echt af, Wat en kleine kleuters
Hehehe, als we zo gaan beginnen:quote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoi,
Ik ben een 14-jarige kreeft.
Ik heb mezelf gevingerd.
Ben ik nu zwanger?
Kusjes.
Er zijn ook meisjes die pas op hun 16e ofzo voor het eerst ongesteld worden hoor, dus ze hoeft echt niet piepjong te zijnquote:
maar wel een toos tietloos.quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die pas op hun 16e ofzo voor het eerst ongesteld worden hoor, dus ze hoeft echt niet piepjong te zijn
Dat idee krijg ik dus ook met dit soort vragen..quote:Op zondag 27 november 2005 18:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of jij uberhaupt met sex bezig zou moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |