Ik denk dat dit helemaal afhankelijk is hoe jij precies verzekerd bent.quote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef wolspis het volgende:
hallo mensen,
Ik wil graag weten of mensen ervaringen hebben met verzekeringen over schade in de woonkamer door lekage aan de Cv leidingen??
Of deze schade ook onder hun verzekering vallen??
wij hebben geen water over de vloer maar in de vloer??
graag wat info
Da's oplichting, maar ik neem aan dat je dat wel weet, niet?quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef blackbully het volgende:
als je er pas in zit dan op verborgen gebrek gooien en de vorrige eigenaar het laten betalen.
(zou misschien lukken)
Oja. Zoals ik 't hierboven lees (TS is niet duidelijker dan dat) heeft de TS de radiatoren van de muur afgeschroefd, wat kluswerk gedaan, de radiatoren teruggeplaatst om er vervolgens achter te komen dat z'n CV-installatie lekt.quote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef _Arthur het volgende:
Indien er geen gevolg schade is : niet gedekt.
Indien er wel gevolg schade is : wel gedekt.
Achterstalligonderhoud is bv geen reden om het bij de verzekering te claimen. Wel een reden om dit bij de verkopende makelaar aan te geven en te wijzen op dit verborgen gebrek. Dit is zeker geen 'oplichting' zoals hierboven gesuggereerd wordt.
Dat laatste ben ik met je eens. Wat zijn de handelingen die zijn verricht. En natuurlijk kan je je eigen klusblunders niet afwentelen op de vorige eigenaar. Ook niet op je verzekering.quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Oja. Zoals ik 't hierboven lees (TS is niet duidelijker dan dat) heeft de TS de radiatoren van de muur afgeschroefd, wat kluswerk gedaan, de radiatoren teruggeplaatst om er vervolgens achter te komen dat z'n CV-installatie lekt.
En is de vraag nu 'lekte de CV-installatie al voor de radiatoren van de muur af waren geweest, of niet'? Nou, als je 't principe van de minste verrassingen volgt, wat denk je zelf? En, om 't af te maken, als je je eigen klusfouten wilt afwentelen op de vorige eigenaar, hoe noem je zoiets? Nou?![]()
Mocht de TS 't hier niet mee eens zijn, laat-ie dan wat duidelijker zijn over wat er lekt, wat TS gedaan heeft en hoe TS daarachter is gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |