halverwege, heb dit seizoen hetzelfde geprobeerd, maar degene die hoog zat is geblesseerd geweest... ik hoop dat hij deze week stijgt, dan is die misschien in week 2 of week 3 van het volgend seizoen formi en dan gaat ie er weer uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Wanneer in het seizoen heb je die gekocht?
iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
En ik wil graag 1 minuut stilte voor David di Timasso van FC Utrecht vragen . . .
R.I.P![]()
Ik vrees dat jij een van de laatsten bentquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Tomhoog het volgende:
en wie heeft er al de diploma gehaald?![]()
Ik ben anders wel de eerste van mijn divisie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij een van de laatsten bent
het lukt me maar niet, denk dat het faalangst is of de zenuwen ofzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij een van de laatsten bent
Joralf kampioen van VI.568, en mocht hij dat niet halen, is er een andere Fok!ker kampioen van VI.568quote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
100e topic!
gefeliciteerd everyone
Zag dat ik met 200 posts op een bescheiden 34e plek stond. Nog niet eens 1x voor iedere 10 posts van Komrad (omg!) kom ik hier voor..
Qyn kom eens pimpen met hugo hier? Ik moet het gemist hebben dat hij langs kwam maar je middenveld vind ik erg nice met 5.5 - 6.5 sterrigen!
Het einde van het seizoen komt er inmiddels aan en ik ben benieuwd hoeveel kampioenen we gaan krijgen! * vindt dat JD en Grumps sowieso even hun best moeten gaan doen om toch maar champ te worden*
Dat maakt een hoop duidelijk. Nu snap ik waarom JD je zou graag op de meet wou hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fok bevat belastend materiaal refused.... je weet toch dat ik eigenlijk een homo ben
Foei! Wat een taalgebruik!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop duidelijk. Nu snap ik waarom JD je zou graag op de meet wou nemen:')
kwestie van tijd, ik geef het nog 1 a 1,5 seizoen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, daar hoef je je niet echt mee te vergelijken
Dat mag alleen Grump voorlopig nog
Gebeurt wel vaak bij mensen. Waarom maakt men niet al gewoon vrijdag na update de opstelling voor de hele week?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:Een friendly in Tsjechië die gister al plaats heeft gevonden, ik denk dat is ook op woensdag dus ik zou net mijn team samenstellen. Nu heb ik niet al mijn spelers kunnen trainen, beetje jammer.
Of de woensdagopstelling na de zondagwedstrijd maken ofzo, uiterlijk maandag. Het is me ooit ook overkomen en ik baalde er zo van dat ik nooit m'n opstelling vergeetquote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak bij mensen. Waarom maakt men niet al gewoon vrijdag na update de opstelling voor de hele week?
En dan nog even aanpassen als je daar tijd voor hebt..
Idd, maar das een algemeen bekend fenomeenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Lortnoc het volgende:
Blijkbaar moet iedereen dit eerst zelf ondervinden, leren van de tig keer dat dit al gepost is hier werkt schijnbaar niet
Inderdaad, dan zie je ook gelijk of er geen blessures zijn e.d..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef Uddel het volgende:
[..]
Of de woensdagopstelling na de zondagwedstrijd maken ofzo, uiterlijk maandag. Het is me ooit ook overkomen en ik baalde er zo van dat ik nooit m'n opstelling vergeet
quote:Wachtlijst
Op dit moment staan er in jouw land 2864 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 2 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-10-28 13:49:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht ontvangen.
Benieuwd wanneer jij aan de beurt bent? Afgaande op bovenstaande informatie kun je daar een redelijke gok naar doen. Maar stuur hierover geen e-mails naar de GameMasters, want zij kunnen je geen precieze datum geven en ook niet de wachttijd verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2004-08-08 15:43:09.
accuraat bedoel je waarschijnlijk met je opstelling enzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zie je ook gelijk of er geen blessures zijn e.d..
Ik maak hem altijd gelijk als de zondagwedstrijd erop zit, soms alleen nog aanpassen als iemand een pleistertje krijg in die 2 dagen die overblijven.
Aangezien ik het nog niet zo heel lang doe. Wat zijn jullie meningen mbt Hattrick Buddy?
Ik vind het een vrij handige tool, maar niet altijd 100% accuraat..
mja ik heb het ook al, best wel irritant. Ik dacht de eerste keer ook WTF?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:23 schreef REFUSED het volgende:
Waiting list
There are currently ... users on the waiting list for your league.
No users were activated in this league yesterday.
As soon as it is your turn to get a team, you will receive an email that tells you about this.
Curious when it's your turn? Based on the information above, you can make an educated guess. Please don't email the GameMasters and ask them about it, because they can't give you a date, and they can't speed up the process either!
You applied for a team on 2004-06-07 14:21:58.
ooo keee?
Eerste scherm bij login, meerdere mensen last van?
Middenveld en miskleunen? NOg nooit enorm opgelet. Ik vind Buddy altijd wel handig, ik maak tegenwoordig ook mijn opstelling met mijn ogen dicht, maar mocht er een vorm-crisis zijn, of spelers die geblesseerd zijn, dan kijk ik toch wel in Buddy of er nog andere mogelijkheden zijn. Maar goed, ik zit in een divisie waarin ik makkelijk 3-4-3, 3-5-2 en 4-4-2 kan spelen. Het maakt toch geen zak uit, er ik speel zelfs vaker 3-4-3 dan 3-5-2 (blijft favourite) omdat ik van die gare verdedigers-trainers heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Lennox het volgende:
Ja m.b.t opstelling inderdaad. Voornamelijk op het middenveld kleunt hij nogal eens mis (en ik doe die speciale orders dan ook aanvinken..)
Het is inderdaad makkelijk om te zien hoeveel weken training spelers hebben gehad en wat de stijgers van de week zijn. (Opstarten en half gaar van uit je bed nog even kunnen blijven liggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |