De paarse getallen zijn toch de goede tijden, wegens wijzigingen. Tenminste dat heb ik altijd zo begrepenquote:
Lalalal je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er staat toch 21.50 DWHN?
snel zappen dusquote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef VoreG het volgende:
blind nu bij de Wedstrijden
Ja leuk als je de uitslag nog niet weet hoor je Blind met een chagrijnige kop zeggen dat het niet altijd meevalt om trainer te zijn en dat het vandaag weer niet mee viel.quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef VoreG het volgende:
blind nu bij de Wedstrijden
Een vrouw met verstand van voetbalquote:Op zondag 27 november 2005 19:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jup, Nigel of JP? Wat mij betreft beide.
Waar heb je het over Newbie, we leveren commentaar over deze wedstrijd. En zien met gesloten ogen nog dat de Scheids ernaast zat. Wat moeten we anders zeggen ? Dat ie gelijk had ? Flikker toch op man.quote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef finch_meister het volgende:
Och mensenlief, elke ploeg krijgt elke week wel dubieze beslissingen tegen, maar omdat het nu Ajax is, is het ongelofelijk, schandalig, oneerlijk en het was een kutscheidsrechter.
Zielig hoor
Dat is waar.quote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef finch_meister het volgende:
Och mensenlief, elke ploeg krijgt elke week wel dubieze beslissingen tegen,
Maar: het heeft al wel voor meerdere clubs gespeeld dit seizoen (ik noem een Roda). Dat er dubieuze beslissingen worden genomen door de arbitrage. Vind ik best slecht. Dit voorbeeld van vanmiddag was dus ook weer zo'n falen. Vind ik. En dan ben ik absoluut geen Ajax-fanquote:
maar omdat het nu Ajax is, is het ongelofelijk, schandalig, oneerlijk en het was een kutscheidsrechter.
Zielig hoor
Ben het zeker met hem eens dat het nu wel weer overoveroverbelicht wordt. Maar dat heb ik in het Talpa topic al gezegdquote:Op zondag 27 november 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over Newbie, we leveren commentaar over deze wedstrijd. En zien met gesloten ogen nog dat de Scheids ernaast zat. Wat moeten we anders zeggen ? Dat ie gelijk had ? Flikker toch op man.
Ik zeg enkel dat er een aantal supporters, oa jij, zich weer enorm laten kennen door de scheidsrechter meteen overal de schuld van te geven. Goed, de 1-1 valt nu niet door een ietwat dubieuze beslissing, so fucking what. Dat hoort bij het voetbal, en er zijn genoeg momenten dat het wel weer meezat en de tegenstander genaaid wordt. Een scheids is geen computer, get used to itquote:Op zondag 27 november 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over Newbie, we leveren commentaar over deze wedstrijd. En zien met gesloten ogen nog dat de Scheids ernaast zat. Wat moeten we anders zeggen ? Dat ie gelijk had ? Flikker toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |