Toevallig was de stream op dat moment hier goed en plaats er inderdaad mijn twijfels bij, maar aan het einde van het seizoen kan je meestal de keren dat je als ploeg bevoor- en benadeeld wordt tegen elkaar wegstrepenquote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef Noca het volgende:
Nice Eilandje. Feli, rondje van jou dan maar.
Het was in mijn ogen wel een lichte overtreding van Maduro...maar of die zwaar genoeg was? Ik zou zelf ook pissig zijn als een goal van de FC om deze reden werd afgekeurd. Wil het vanavond toch weer even zien.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Vom het volgende:
FiPo
Er is een tijd en een plaats voor mijn gedichten, en die plaats is zeker niet Hoolsquote:Op zondag 27 november 2005 14:59 schreef golfer het volgende:
Zolang deze pub geen speeltuin wordt vind ik het allemaal best.
Dank jequote:
Ook dat, jaquote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup ...! En weer een ploeg boven Ajax![]()
Het is niet mijn dag vandaag neequote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs dat niet! Het zit je vandaag ook niet mee he?
Absoluut. Hoe vaak ik de scheids wel niet vervloekt heb in het Oosterparkquote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toevallig was de stream op dat moment hier goed en plaats er inderdaad mijn twijfels bij, maar aan het einde van het seizoen kan je meestal de keren dat je als ploeg bevoor- en benadeeld wordt tegen elkaar wegstrepen
Ja iets met hoeken en klappen inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo langzamerhand is het altijd te verwachten dat ze verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |