Is eigenlijk bekend hoeveel "stemmen" er eigenlijk bij een nominatie uitgebracht worden?quote:Op zondag 27 november 2005 14:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
een heleboel denk ik, nu maar hopen dat het geld op is.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ergens gelezen dat hij om die reden inderdaad 4000 euro heeft achtergelaten thuis en bij vrienden/kennissen....
mmm...eigenlijk is dit het enige forum waar ik kom wat BB betreft. Ik ga nooit vreemd op andere fora, het moet dus wel dat ik het hier gezien heb. Misschien in het "nominatie" topic?quote:Op zondag 27 november 2005 14:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb net even snel gezocht, maar ik denk niet dat dit op Fok voorbij is gekomen.
Hallo allemaal,quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ergens gelezen dat hij om die reden inderdaad 4000 euro heeft achtergelaten thuis en bij vrienden/kennissen....
er wordt niet veel gesmsd anders zouden de verschillen in de tussenstand niet zo groot zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 14:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou moet ik je eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb hoeveel geld er omgaat in dat sms gebeuren. Misschien sms'en er maar 1000 mensen, in dat geval kan 4000 euro wat uitmaken. Maar het zou ook zomaar kunnen dat er 100000 mensen sms'en. Dan maakt dat geld niet veel meer uit natuurlijk...
Het is wel genoemd in [POLL] Voorspel hier de exit van vanavond maar zonder bronvermeldingquote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...eigenlijk is dit het enige forum waar ik kom wat BB betreft. Ik ga nooit vreemd op andere fora, het moet dus wel dat ik het hier gezien heb. Misschien in het "nominatie" topic?
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef crazymamma het volgende:
De polls zeggen helemaal niets................
Afgelopen keren is wel gebleken dat de populairste bewoners niet automatisch blijven.
Heb net trouwens gelezen dat Rob 10.000 euro heeft achtergelaten voor zijn achterban om te stemmen en te sms-en.
Dat is dus geen eerlijke stemmeing lijkt mij..............
alleen als je er van uitgaat dat die te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
er wordt niet veel gesmsd anders zouden de verschillen in de tussenstand niet zo groot zijn.
Pfff...gelukkig, begon al aan mezelf te twijfelen. Voor hetzelfde geld had ik het gedroomd of zo....(dan had ik moeten toegeven dat ik ook wel eens over BB droom, zou een nieuw dieptepunt zijn in mijn, toch al met argusogen door mijn eega bekeken, verslaving ...)quote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik heb dat ook gelezen, moet hier ergens geweest zijn
Ik ben blij dat ik je kon helpen, want idd ik droom af en toe ook over BBquote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pfff...gelukkig, begon al aan mezelf te twijfelen. Voor hetzelfde geld had ik het gedroomd of zo....(dan had ik moeten toegeven dat ik ook wel eens over BB droom, zou een nieuw dieptepunt zijn in mijn, toch al met argusogen door mijn eega bekeken, verslaving ...)
Er zat hier iemand te vertellen dat hij 10000 euro voor dat sms achter had gelaten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb Rob ook een keer horen zeggen dat zijn vrienden geld van hem hebben gekregen om te sms-en. Ik herinner me niet meer dat hij er een bedrag bij had gezegd.
vertrouwen doe ik het niet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
alleen als je er van uitgaat dat die te vertrouwen zijn.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid en Lieske zingen: Joost gaat die gaat naar huis olee olee![]()
En daarna: Brenda die gaat vreemd olee olee
Zonder de vrijwillige exit van Tanja was hij er gewoon uit geweest, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Heel veel speculatie en heel weinig feiten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:20 schreef regenworm het volgende:
vertrouwen doe ik het niet.
Maar het kan een verklaring zijn waarom Rob:
- rob alle nominatie rondes overleeft
- en zegt dat hij gaat winnen.
oh snap het al....gaat om de bank voor aanstaande donderdagquote:Op zondag 27 november 2005 14:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Goh.. zou Rob tegen iedereen een andere verhaaltje vertellen.![]()
Nee! Wat oneerlijk is hij!
Klopt, Joost staat al met 1 been in de finale.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
Joost... jij gaat er niet uit.... KLAAR
[afbeelding]
Welke gebeurtenissen van vrijdagmiddag?quote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tijdens het trimmen wat nominatiegebabbel tussen Lieske en Ingrid, maar ik heb ze nog steeds niet langdurig horen praten over de gebeurtenissen van vrijdagmiddag
[afbeelding]
Oke, dat verklaart dan het verschilquote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
ik had het over Rob die het gisteren over het rijtje had waarvan hij dacht die zouden kunnen winnen
daar zat volgens Rob Nathalie niet bij
Yup, we moeten met fokking beukende argumenten komen...hum... hum...quote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zonder de vrijwillige exit van Tanja was hij er gewoon uit geweest, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Heel veel speculatie en heel weinig feiten.
Die heftige discussie tussen Lieske en Roel/ rest van de groep, over objectief redeneren, en het groepje Ingrid-Chantal-Lieske, en het nomineergedrag van Chantal.quote:Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Arcee het volgende:
Welke gebeurtenissen van vrijdagmiddag?
Nou dat weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zonder de vrijwillige exit van Tanja was hij er gewoon uit geweest, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Heel veel speculatie en heel weinig feiten.
Ingrid mocht toch niet vertellen dat ze alles heeft kunnen volgenquote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die heftige discussie tussen Lieske en Roel/ rest van de groep, over objectief redeneren, en het groepje Ingrid-Chantal-Lieske, en het nomineergedrag van Chantal.
Die discussie heeft Ingrid wel kunnen volgen, hetgeen Lieske niet weet.
Is Roel vandaag eigenlijk al gesignaleerd?
Nope, het ging niet over donderdag. Het ging over het rijtje bewoners die Rob het zou gunnen om te winnen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
[..]
oh snap het al....gaat om de bank voor aanstaande donderdag
ik had het over Rob die het gisteren over het rijtje had waarvan hij dacht die zouden kunnen winnen
daar zat volgens Rob Nathalie niet bij
Lieske wist wel dat Ingrid in het huisje zat, maar niet dat Ingrid mee kon kijken?quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef Peter6000 het volgende:
Die heftige discussie tussen Lieske en Roel/ rest van de groep, over objectief redeneren, en het groepje Ingrid-Chantal-Lieske, en het nomineergedrag van Chantal.
Die discussie heeft Ingrid wel kunnen volgen, hetgeen Lieske niet weet.
Dat klopt, maar daarom zouden ze het er wel over kunnen hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid mocht toch niet vertellen dat ze alles heeft kunnen volgen
Dat klopt, maar ik krijg de indruk dat lieske meer weet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid mocht toch niet vertellen dat ze alles heeft kunnen volgen
Noemde hij daar Naat ook bij?quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope, het ging niet over donderdag. Het ging over het rijtjebewoners die Rob het zou gunnen om te winnen.
Nop... die ligt nog op zijn nest. Dido was daar geloof ik boos over.quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is Roel vandaag eigenlijk al gesignaleerd?
Op dat moment wist Lieske dat Ingrid 'nog in het spel zat', en verkeerde ze in de veronderstelling dat ze een geheime opdracht moest doen, om Ingrid terug te krijgen (gezien in de uitzending van vrijdag)quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef Arcee het volgende:
Lieske wist wel dat Ingrid in het huisje zat, maar niet dat Ingrid mee kon kijken?
Lieske weet alleen dat Ingrid niet echt weg was. Maar ze weet volgens mij niet dat Ingrid alles heeft kunnen volgen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik krijg de indruk dat lieske meer weet.
Het zou kunnen zijn dat BB meer vertelt heeft.
Hij is nu 20 minuten wakker en roel was boos op dido dat ze hem niet gewekt heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nop... die ligt nog op zijn nest. Dido was daar geloof ik boos over.
Welk been is dat dan, hij heeft er vier (douchebeen, sportbeen, etc.).quote:Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rob daarentegen staat met 1 been in de volgende exit.
Ja. Daarna vertelde Ingrid dat Naat d'r vader ook rijk is, dus ik weet niet of Naat er nu nog bij hoort, want volgens Rob verdien je het dan niet om te winnen.quote:
Dat zou best wel eens kunnen, het is oh zo jammer dat we niet in de DBK kunnen meekijken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske weet alleen dat Ingrid niet echt weg was. Maar ze weet volgens mij niet dat Ingrid alles heeft kunnen volgen.
Z'n masturbatiebeen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef bloodymary het volgende:
Welk been is dat dan, hij heeft er vier (douchebeen, sportbeen, etc.).
Zo kneuzerig. Ik vind altijd dat het na vieren pas tijd is om te bierenquote:
of hoe: ik denk hinkend.quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
Wie o wie zal er door deze deuren gaan donderdag...
[afbeelding]
Als hij niet zo'n absoluut watje zou zijn zou ik zeggen dat hij het stiekem toch wel goed geregeld heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft zich verplaatst van zijn bed naar de jacuzzi.
Met een biertje erbij
quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
Wie o wie zal er door deze deuren gaan donderdag...
[afbeelding]
Roel lacht al die sneue sukkeltjes die hem voor nepkraker uitmaken, straks recht in hun smoel uit.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als hij niet zo'n absoluut watje zou zijn zou ik zeggen dat hij het stiekem toch wel goed geregeld heeft.
Heel de dag geen flikker doen, beetje vozen met een lekker ding (oke, kutwijf, maar toch..), er wordt voor hem gekookt, gewassen, en hij zit op zondagmiddag nèt uit bed lekker bier te drinken in de jacuzzi.
Zal je net zien dat hij met deze vakantie ook nog flink geld verdient.
En dan nog blijft hij een nepkraker. Hij stond mee te zingen met Joling.quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel lacht al die sneue sukkeltjes die hem voor nepkraker uitmaken, straks recht in hun smoel uit.
Hij heeft eerst lopen vozen met het geilste wijf van het huis, veroverde toen het lekkerste een ander wijf van het huis, en gaat er straks met een bom duiten vandoor.
ik had gelezen dat iemand van hier wilde stemmen op Menno NA 19:00 en toen kreeg hij al een andere stem dan die van Menno, dus dat zou inhouden dat de telling VOOR Rob al om 19:00 is begonnen ipv om 20:30quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.
Want de lijnen waren al gesloten toen de live uitzending begon.
En toen kwam de vraag rob blijven ja of nee. (51-49)
Dido en Nathalie, de dunste vrouwen ooit in Big Brother...quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
Oh fuck it.. die 2 reliëfloze kutten zijn weer met hun 'ik ben dik' uurtje bezig.
Als ik ooit een 'Top 100 mensen die alleen maar reageren met een linkje naar een topic dat ze zelf hebben gestart' lijstje zou maken weet ik al wie er bovenaan zou staan.quote:Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef Arcee het volgende:
Dido en Nathalie, de dunste vrouwen ooit in Big Brother...
de 10.000 heeft ie in ieder geval al in de pocket.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als hij niet zo'n absoluut watje zou zijn zou ik zeggen dat hij het stiekem toch wel goed geregeld heeft.
Heel de dag geen flikker doen, beetje vozen met een lekker ding (oke, kutwijf, maar toch..), er wordt voor hem gekookt, gewassen, en hij zit op zondagmiddag nèt uit bed lekker bier te drinken in de jacuzzi.
Zal je net zien dat hij met deze vakantie ook nog flink geld verdient.
Ook wel naar topics van anderen, hoor. Maar m'n eigen topics ken ik 't best.quote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik ooit een 'Top 100 mensen die alleen maar reageren met een linkje naar een topic dat ze zelf hebben gestart' lijstje zou maken weet ik al wie er bovenaan zou staan.![]()
IKKEquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef doka het volgende:
Ik ga Lieske even in haar bil bijtenIemand bezwaar?
Linker of rechter?quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef doka het volgende:
Ik ga Lieske even in haar bil bijtenIemand bezwaar?
Linker. De rechter blijft vrij voor andere liefhebbersquote:
Egoistisch mannetje!quote:Op zondag 27 november 2005 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zijn alle twee al voor mij gereserveerd
![]()
En correct zinnen kunt producerenquote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die voorkeurs behandeling krijg je alleen maar als een zeer trouwe fan bent![]()
Ik dacht dat er niet geblowed mocht worden in het huis?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 15:40 schreef Pinball het volgende:
Nieuw dieptepunt voor mij: Nathalie doet een stom stemmetje en zegt daarna: "En er zijn dus mensen die ècht zo praten, erg hè? "
Elke keer als ik denk dat het echt niet erger kan.
quote:Op zondag 27 november 2005 17:09 schreef mazaru het volgende:
Boeiend!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ben blij dat je je foto's weer hebt teruggezet....quote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer. Ben verkleumd, maar dat mag de pret niet drukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |