JE CAPS LOCK STAAT AAN!quote:Op zondag 27 november 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
NU HET BELOOFDE GESPREK TUSSEN INGRID EN ROB, WAARIN ROB GAAT UITLEGGEN WAAROM HIJ INGRID HEEFT GENOMINEERD.
Ben ik de enige die nog kijkt
ben ik helemaal met je eens maken we er tot woensdag 0:00 vanquote:Op zondag 27 november 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen 24 uurs opdracht.![]()
![]()
Dan zijn ze morgenavond klaar en gaan ze de rest van de week weer slapen, kaarten, en over nomnaties lullen.
Rob: Ik dacht dat je zo goed stond, het was tactisch, ik vind je echt geweldig.quote:Op zondag 27 november 2005 13:19 schreef Mike1964 het volgende:
Laat je even weten hoe het gesprek verliep tussen Rob en Ingrid?
bedoel ik...boeiuuuuuuhhhquote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Rob: Ik dacht dat je zo goed stond, het was tactisch, ik vind je echt geweldig.
Ingrid: Oh, okee.
Rob: Klaar.
Ingrid stopt duim in mond.
Waarover dan?quote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef regenworm het volgende:
Rob zit weer eens te liegen maar goed dat weet ingrid ook.
Dan hij lieske heeft gesteund in de discussie van vrijdagavondquote:
Wat een idioot?quote:Op zondag 27 november 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
Rob gunt de winst ook aan Joost, Nathalie en Ingrid. Lieske niet, want haar ouders zijn al te rijk.
In de verkeerspalenbusiness ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 13:44 schreef Manu82 het volgende:
Waarschijnlijk onzinnige vraag, maar hoe is Robbie miljonair geworden?
dan klopt zijn redenatie wel.. want ik gun hem de overwinning ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
Rob gunt de winst ook aan Joost, Nathalie en Ingrid. Lieske niet, want haar ouders zijn al te rijk.
Wie is er nu al miljonair in het huis?
Rob zelf
Geen onzinnige vraag hoor. Ik heb begrepen dat hij iets te maken heeft met digitale informatiezuilen. Maar het fijne weet ik er niet van....quote:Op zondag 27 november 2005 13:44 schreef Manu82 het volgende:
Door hard te werken, hij doet iets met elektronische wegwijzerborden geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2005 13:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik weet het fijne er ook niet van, maar er schijn daarbij nogal iets mis te zijn gegaanquote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geen onzinnige vraag hoor. Ik heb begrepen dat hij iets te maken heeft met digitale informatiezuilen. Maar het fijne weet ik er niet van....
dan heeft hij geld genoeg om de hele familie op hem te laten sms en.quote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geen onzinnige vraag hoor. Ik heb begrepen dat hij iets te maken heeft met digitale informatiezuilen. Maar het fijne weet ik er niet van....
lijkt me niet, hij is er tenslotte miljonair mee geworden?quote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef doka het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er ook niet van, maar er schijn daarbij nogal iets mis te zijn gegaan
bij mij ookquote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
He de streams stoppen!
Ik heb van de week ergens gelezen dat hij om die reden inderdaad 4000 euro heeft achtergelaten thuis en bij vrienden/kennissen....quote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan heeft hij geld genoeg om de hele familie op hem te laten sms en.
ookquote:
meen je dit of is het een grapje van jequote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ergens gelezen dat hij om die reden inderdaad 4000 euro heeft achtergelaten thuis en bij vrienden/kennissen....
En die zitten nu lekker aan een tropisch strand zeker.quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ergens gelezen dat hij om die reden inderdaad 4000 euro heeft achtergelaten thuis en bij vrienden/kennissen....
Nathalie zat in dat rijtje er niet bij!quote:Op zondag 27 november 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Rob doet nu een raadspelletje, Ingrid moet namen noemen, en Rob geeft aan of die namen bij de 3 zitten, die hij de eindoverwinning gunt.
Rob gunt het Nath, Joost en Ingrid
Hij gaf al eerder aan, dat hij zelf uiteraard ook graag wil winnen
nee, ik meen het echt...quote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
meen je dit of is het een grapje van je
Nathalie zat er wel bij.quote:Op zondag 27 november 2005 13:57 schreef riri het volgende:
[..]
Nathalie zat in dat rijtje er niet bij!
quote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
He de streams stoppen!
als je het zegt dan geloof ik gelijkquote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nee, ik meen het echt...![]()
Ik weer alleen niet meer waar ik het gelezen heb. Als het hier op FOK is geweest zullen wel meer mensen het gezien hebben....
Inderdaad. Daarna begon Ingrid erover dat Naats papa óók rijk was. (en dat Naat om die reden dus eigenlijk niet in het rijtje hoorde).quote:
Gisterenavond met Joost niet,toen zei Joost""Nathalie ook"quote:
Nou-ou.. hoeveel geld zou er dan al op zijn geraakt bij die keer dat ie er met 51-49% maar net in bleef?quote:Op zondag 27 november 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
als je het zegt dan geloof ik gelijk
Dit is dus de verklaring waarom rob steeds roept ik ga winnen.
En hij is het minst populair in nederland en overleeft elke nominatie ronde
een heleboel denk ik, nu maar hopen dat het geld op is.quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nou-ou.. hoeveel geld zou er dan al op zijn geraakt bij die keer dat ie er met 51-49% maar net in bleef?
Ik heb net even snel gezocht, maar ik denk niet dat dit op Fok voorbij is gekomen.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nee, ik meen het echt...![]()
Ik weer alleen niet meer waar ik het gelezen heb. Als het hier op FOK is geweest zullen wel meer mensen het gezien hebben....
Rob spreekt met 2 tongenquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef riri het volgende:
[..]
Gisterenavond met Joost niet,toen zei Joost""Nathalie ook"
Nee zei Rob "Nathalie niet"
Nou moet ik je eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb hoeveel geld er omgaat in dat sms gebeuren. Misschien sms'en er maar 1000 mensen, in dat geval kan 4000 euro wat uitmaken. Maar het zou ook zomaar kunnen dat er 100000 mensen sms'en. Dan maakt dat geld niet veel meer uit natuurlijk...quote:Op zondag 27 november 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
als je het zegt dan geloof ik gelijk
Dit is dus de verklaring waarom rob steeds roept ik ga winnen.
En hij is het minst populair in nederland en overleeft elke nominatie ronde
Goh.. zou Rob tegen iedereen een andere verhaaltje vertellen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef riri het volgende:
[..]
Gisterenavond met Joost niet,toen zei Joost""Nathalie ook"
Nee zei Rob "Nathalie niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |