abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32624993
Dromenvanger, heb je plezier in om steeds in verwarring te raken?
Verwijderd door Admin.
  zondag 27 november 2005 @ 19:12:45 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625106
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Dromenvanger, heb je plezier in om steeds in verwarring te raken?
Ik heb er plezier aan als alles uit elkaar valt en weer in elkaar gezet wordt jah Zodra ik 1 puzzel heb opgelost, mag wat mij betreft de puzzel weer uit elkaar vallen zodat ik weer opnieuw kan gaan puzzelen.

Dat is een soort methode als het ware. Afbreken en opbouwen om zo te komen tot een bepaalde visie. Hou ik vast aan een constante denkwijze dan leef ik daar mee tot het einde van mijn leven.

Af en toe in de verwarring raken is niet slecht, hoewel ik het niet ervaar als verwarring. Ik ervaar het als de geboorte van iets nieuws
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 27 november 2005 @ 19:14:23 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625146
Totdat de puzzel een continu gebeuren is, waarbij het in elkaar zetten en afbreken ala seconde of kleiner als een seconde gebeurt. Dan is het continu een proces van afbraak en opbouw.

Dat is ook de enige manier om voor mezelf los te blijven staan in het hele gebeuren. Blijft mijn realiteitsbesef continu hardnekkig aanwezig, dan kan ik nooit voor mezelf vooruitgang boeken.

Het is niet eens verwarring. Ik ervaar het als heldere momenten.
pi_32625175
ok, maar als het niet meer leuk is, dan kun je een psychiater overwegen, serieus
Verwijderd door Admin.
  zondag 27 november 2005 @ 19:16:11 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625193
Nee, is nergens voor nodig. Het is altijd leuk om zo te leven. Psychiaters zijn ook geen alles weters, het zijn ook maar mensen met een opleiding. En of die mensen gelukkig zijn is altijd de grote vraag.

Toch bedankt voor je bezorgdheid maar het is nergens voor nodig. Ik weet mijn eigen levensweg te bewandelen.
pi_32625195
Ooit gehoord van fractals ? Wij zijn het menselijk soort ervan Alleen wij leven en communiceren...
  zondag 27 november 2005 @ 19:17:43 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625239
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef perfectionist het volgende:
Ooit gehoord van fractals ? Wij zijn het menselijk soort ervan Alleen wij leven en communiceren...
Nog nooit van gehoord

Vertel meer erover!!!

We zijn dus een soort puzzel ?
pi_32625303
Onze "wijze levenservaring" leggen we vast in historie (ala Compressie formule van de fractal) ..
Wij zijn in staat om onze "expressie" continue aan te passen tot een beter resultaat. En kunnen van andere mensen stukjes expressies (wisdom) gecommuniceerd krijgen om ons zelf aan te passen Wat het effekt is dat al deze "expressie's" 1 grote wordt... dan wordt het 1 grote fractal , met een hogere orde.. It's pure logic.
  zondag 27 november 2005 @ 19:25:53 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625428
Ahzooo...dus onze wijsheid breidt zich uit continu en vormt 1 geheel uiteindelijk. En wat je van anderen meekrijgt zorgt weer voor een grotere wijsheid. En het hele hebben en houden is een soort van iets dat in elkaar valt, uit elkaar valt, en weer in elkaar valt. Totdat het een eenheid is? Totdat iedereen dezelfde wijsheid heeft misschien? Of is dat te ver gegaan?

Zoals ik dat plaatje observeerde dus. Het uiteindelijke doel is wijs te worden. Alle informatie goed analyseren en komen tot een goede benadering zodat het waarheid wordt ook. Zodat je vanzelf compleet bent en compleet functioneert hier op aarde?

Het is ook aangenaam om het aan te blijven passen tot een beter eindresultaat Zodat je als mens zijnde ook hoger gaat functioneren. Je standpunten af en toe overboord gooien ook om andermans standpunten beter te bekijken, zodat je andermans standpunten kunt bewerken en zodat je zelf weer wijzer wordt

Ik zeg gewoon ff wat ik denk ervan. Maar dan heb je dus de waarheid in pacht, maar hoe zit het dan met verder reizen in nieuwe waarheden? En nieuwe realiteiten ook? En nieuwe fantasieën?

Is dat ook aanvullen door middel van lezen, kijken, horen, discusieren en praten.

Zo viel ik weer ff uit elkaar als puzzel, maar ik bouw mezelf vanzelf weer op door hier op in te gaan. Het is niet eens verwarring voor mij. Iedere visie van ieder mens vind ik interessant om door te nemen en om na te kijken als het ware.

Zodat ik inderdaad mijn eigen visie vergroot.
pi_32625491
Hahahaha ik snap je nieuwsgierigheid (mind first task)

Zoals dat plaatje aangaf... speelde het zich in 2D af Hoe ziet een 3D fractal eruit ? en een 4D, 5D, 6D ... we krijgen een "oneidigheid"/dimensie erbij Go figure
  zondag 27 november 2005 @ 19:34:38 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625646
Maar krijg je dan ook het fenomeen dat mensen elkaar voeden met kennis zonder dat ze praten met elkaar? Dat mensen spontaan ideeën doorkrijgen en nog meer? Ik bedoel, dat het hele kennis gebeuren een hoger niveau bereikt? Dat het 4d fractal puur is dat je kennis overneem van een Jappanner ooit? Dat je de kennis overneemt van iemand aan de andere kant van de wereld, je laat je voeden door elkaar en de hele mensheid voedt elkaar totdat het een groot voedinssupplement is van kennis en wijsheden

Dat je de taal kunt spreken en begrijpen zonder dat je het hoeft te leren.

Dat versta ik als ideaal dus. Leren zonder te leren. Weten gewoon. Dat alles komt aanwaaien ook

Gaat de wereld en de mensheid meteen op hoger niveau functioneren ook

Dan krijg je 7 miljard puzzels die als 1 puzzel gaan draaien? Dat al die kennis samenkomt en uiteindelijk tot output gaat leiden wellicht? Dat zelfs de meest "domme" persoon intelligent kan zijn ineens, omdat hij onderdeel uitmaakt van de rest van het gebeuren misschien?

Of ga ik nu wederom te ver?

Dan krijg ik al snel de connectie door van. "We don't need no eduction". Het onderwijssysteem werkt vanzelf zonder dat je naar school hoeft

Maar dat is weer een ideale benadering van mijn kant. Dat je alles doorkrijgt als het ware. Dat je weet. Dat iedereen de wijsheid in pacht heeft. Ook op sociaal gebied hetzelfde functioneren. Ik bedoel, het grootste watje wordt een krijger in the jungle

Is tevens eenheid weer. We become 1.

It's a brave new wise world

Geen twijfel over mogelijk. Het is een sterke wereld. Een grote sterke wereld

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 19:41:27 ]
  zondag 27 november 2005 @ 19:35:39 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32625677
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat je iemand niet bedreigt als diegene iets in je topic post wat niet overeenkomt met jouw denkwijze. Dat noem ik normaal, maar hey, grenzen zijn voor hokjesmensen
[..]
klappe hebbu?
quote:
No fucking way gast, dat kun je een kleuter niet eens wijsmaken.
[..]
echt wel
quote:
Ja, jij bent Baajguardian, en je meent dat je een behoorlijk stuk meer bent dan de rest van Fok. Of niet soms? Jij weet alles, ziet alles, begrijpt alles, en iedereen die anders denkt is dom en achterlijk. Kom niet aan de mening van Baaj, want anders staat ie straks met een hamer voor je deur.
[..]
ja
quote:
Sorry Baaj, dergelijke opmerkingen heb ik iets te vaak hier gehoord, die maken echt geen indruk. En aan vrienden geen gebrek, nee
je bent lelijk
quote:
Maar ik ga dit topic maar es verlaten denk ik, een beetje op de man spelen is ook niet zo netjes. Ik hoop alleen dat er straks een modje deze zooi zal opruimen, want ik zie Truth niet als een vergaarbak voor onsamenhangende frustratie-uiting en substituut van het RIAGG.
vraag dan aan het riagg of ze een andere url in willen tikken voor je.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 27 november 2005 @ 19:36:57 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32625717
er zijn al oneindig dimensies in dimensies btw
pi_32625741
Ik heb problemen met wakker worden
Ik ben cool
  zondag 27 november 2005 @ 19:41:50 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625839
Ik heb problemen met slapen gaan
pi_32625939
Daar heb ik dan weer geen last van, maar zeker in de winter heb ik echt problemen om uit bed te komen omdat het dan zo lekker ligt...maarja. Als ik er dan niet uit ga kom ik te laat op school en dan moet ik er de volgende dag nog eerder uit
Ik ben cool
  zondag 27 november 2005 @ 19:45:35 #117
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625954
ff zonder gein, ik heb zin om me voort te bewegen in de puzzel

Door het systeem reizen

En dan gewoon met gedachtes en mind en ziel. Overal heengaan. Gewoon ff bij Jappanners op bezoek en hun taal oppikken. Of ff bij Bush op bezoek en zijn visie verkennen in zijn hoofd. Gewoon ff bij mensen in het hoofd rondspoken

FF met een krachtuitspatting de kennis van 7 miljard mensen weten, tevens van de Al Quida en de rest, van je hoofd een google zoekmachine maken. En alle informatie samenbinden tot 1 eindresultaat

Natuurlijk weten ze niet dat ik ff langskwam bij ze, maar ik heb ondertussen alle informatie die ik nodig heb, als een geest beweeg ik me voort
  zondag 27 november 2005 @ 20:19:18 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32626976
dromenvanger dat doe ik al een jaar of 3 , het is gewoon jezelf letterlijk verplaatsen in iemand anders , beweeg via de void , zonder lichaam zonder geest , alleen als een magneet de informatie oppikken en begrijpen.

het systeem is het niet waard in te reizen , het is ook maar een balletje in de ruimte.
  zondag 27 november 2005 @ 20:21:31 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32627046
Jah....misschien wel.

Alle informatie tot je nemen. Als een magneet werken en alles tot je nemen

Teachers....leave those kids alone

Ik ga nu afsluiten van mezelf, heb me genoeg open gesteld als het ware. Nu muziek.

Toch is reizen hier wel aantrekklijk voor mezelf. Het balletje in de ruimte maakt deel uit van de grote bal en het grote geheel. Begrijp je het kleine balletje niet, dan kun je het grote ook niet begrijpen denk ik maar.

Altijd klein beginnen, en groot eindigen. Je moet ergens beginnen ook.

En of ik groot wil eindigen in het hele gebeuren

Kennis = macht.

De sterke illusie maakt realiteit
  zondag 27 november 2005 @ 20:25:11 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32627146
En de illusie bereik je pas met kennis over de realiteit ook. Je moet ze beiden begrijpen

En zo kun je doorgaan, het een sluit het andere niet uit ook

Yeahhh......laat de duivel maar komen Nee of Christus of wat dan ook. Laat hem komen en laat hem een zondvloed aan illusies verspreiden. Laat hem draaien aan het rad dat zorgt voor dromen.

Heb gewoon zin om contact op te nemen met God en hem aan zijn baard te rukken en zeggen van.....Laat alles anders gaan. Zorg voor complete chaos en wanorde. Laat de hel komen en zorg daarna voor de hemel

Gewoon een hogere macht die wel de macht heeft tot alles. Laat het gebeuren laat het gebeuren

Laat het gebeuren
  zondag 27 november 2005 @ 20:33:47 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32627425
In contact komen met hogere sferen en energieën en nieuwe krachten. Jezelf als mens tot God transformeren ook

Waarom niet?
  zondag 27 november 2005 @ 21:36:15 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32628557
als je dat wilt zijn , een steentje zijn kan ook tof wezen
  zondag 27 november 2005 @ 21:41:51 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32628714
Ik kan zelfs als molecuul het goddelijke voelen, ik ben ook maar een molecuul als het ware. Maar een molecuul kan groot zijn. Zo kan iedere molecuul in mijn lichaam groots functioneren totdat ik inderdaad alleen maar stof ben. Dan laat ik iedere molescule molecuul zo functioneren dat al die miljarden moleculen in mijn lichaam goed zijn, en dan word ik niet ziek. En dan laat ik al die moleculen nog kleiner worden zodat ik als molecuul beter in andere dimensies kan terecht komen zonder te verbranden

Dust in the wind etc etc

Devil of dust

Dust and bones.

Etc etc.

Ik ben maar 1 triljardse onderdeel van het geheel, maar zelfs dan nog kun je je voelen als een groot geheel met de hele atmosfeer.

Alles is goed, zolang ik maar geen slaaf ben van mijn eigen existence

Alle grenzen en wetten te boven gaan

Metal !!!!

X-Men!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 21:47:31 ]
  zondag 27 november 2005 @ 21:48:29 #124
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32628904

Ik draaf niet door. Ik wil gewoon bevrijd zijn. Vrij zijn!!!!

Maar goed, zometeen richting haja popaja en dan ga ik reizen .....ik ga richting de duisterse poorten en kom dan vanzelf in het paradijs. Maar eerst koffie.

Vrij zijn

En nu weer harde muziek. Arch enemy

Afbeelding dan maar. Ik zocht op brave new world, maar kreeg dit

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 21:54:44 ]
pi_32629636
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
jep ker te kusen mek remin des paferi.

mensen worden geboxed in poverty wanneer ze geen luxe en *geld* bezitten
armoede is het ontbreken van een vrije keuze
en juist luxe en geld bind je.

uit armoede herrijzen vaak dictators , die gevoed worden juist door diezelfde luxe en geld

luxe en geld is onze VIJAND
en moet verdwinen , voordat wij , de mens , verdwijnen
wat niet zo vreemd zou zijn gezien de kwaliteit van inteligentie

het vrije leven heeft een nadeel , mensen die doorslaan , kijk naar de comerciele bende
de extremen en de shit eromheen
dat is nou vrijheid in het systeem , schoonheid van het systeem

wees er trots op nu het nog kan.
Ben de hele discussie nu aan het bijlezen. Was er vandaag niet.

Maar deze post is een antwoord op mijn vraag.

Mensen zouden dus afstand moeten doen van materieel bezit en leven van wat men minimaal nodig heeft. Het liefst zonder geld en met niet meer in je bezit dat dat wat je absoluut nodig hebt en niet meer dan je kan dragen.

Ooit was dat zo. De boel is verworden tot wat het nu is. De tijd waarin geld macht en dus God is.
Mensen zijn daar inderdaad slaaf van. En maken anderen tot slaaf door de standaard te zetten.
Maar met alle geld en luxe zijn mensen slaaf. Het bind mensen idd aan een levensstijl die men niet kan laten gaan.
Men kan zich niet eens voorstellen hoe het is om het met minder te doen. Ze horen van mensen dat die geen geld hebben. Ze zien het soms. Maar ze snappen het echt niet.

Ik merk ook dat mensen zelf niet merken dat ze gebonden zijn door geld en luxe.
En idd kun je zonder geld niet alles doen wat je wilt. Zoals je zei: het ontbreken van keuzevrijheid.
Maar van het beetje geld dat je dan nog hebt ben je ook de slaaf. Dat is wat de maatschappij je opdringt.
Dat merk ik ook de laatste jaren steeds meer.

Ook dat ik, als ik weg ben uit de westerse maatschappij met veel minder toekan. Niks geef om innet, telefoon, huisraad en andere luxes. Ik leef net zo lekker in een hut. En ja.... jezelf neem je altijd mee. Waar je ook bent en hoeveel of hoe weinig luxe je ook hebt.

Ik heb het voor korte tijd weleens moeten doen en ervaarde het als een bevrijding. Eigenlijk heel vervelend om weer terug te moeten. Maar merkte ook hoe snel je alle luxe weer als normaal gaat beschouwen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')