quote:Op donderdag 1 december 2005 02:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het was retedrukSerieus, het stond gewoon bijna vol.
En speelde er nog iets of iemand? Of was het gewoon stuif-es-in avond?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
De Tagrijn is een concertzaaltje hier in Hilversum. Ik woon hier nu al meer dan 2 jaar en was er afgelopen vrijdag pas voor het eerst
Er speelde een Beatles-coverbandje waar een kennis van Jane in zit. We zijn het samen even gaan checkenquote:Op donderdag 1 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
En speelde er nog iets of iemand? Of was het gewoon stuif-es-in avond?
Heeft lekker veel indruk gemaakt dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:08 schreef Tijn het volgende:
Ik kan het me niet herinneren
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Speelden ze ook "Here, there, and everywhere?
(Stiekem mijn favoriete Beatles liedje)
Heb je ook een naam?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
En dat kleine meisje in het voorprogramma was inderdaad ongelooflijk goed. Je hoorde de hele zaal stilvallen van verbazing.
Verkapte versierpoging?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je ook een naam?
Edit: van dat meisje, bedoel ik uiteraard... [afbeelding]
Ja, voor je het weet denken mensen dat ik Jane op een verkapte manier probeer te versieren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Goeie toevoeging, broer.
Hij weet niet eens welke liedjes ze speelden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:38 schreef broer het volgende:
Maar ondertussen weet jij haar naam dus ook niet meer, Tijn?
Ik krijg idd geen hits op edonkey.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
Nou, is dat niet even ophelderende informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |