Ziet er zeker cool uit. Kan je het ook gebruiken om maps voor Unreal Tournament 2004 te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
ik gebruikte het om huizen te maken om in gta vice city te zetten
Jah volgens mij is het programma ook ontwikkeld om bepaalde dingen voor spellen te ontwerpen. Anders moet je ff op de site kijken www.sketchup.comquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef BdR het volgende:
[..]
Ziet er zeker cool uit. Kan je het ook gebruiken om maps voor Unreal Tournament 2004 te maken?
Voor dat soort problemen zijn er erg handige oplossingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
480 minuten in de probeer versie
Betalen bedoel je toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Voor dat soort problemen zijn er erg handige oplossingen
Da's wel vet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
ik gebruikte het om huizen te maken om in gta vice city te zetten
Ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard
Gewoon de serial en aut. key 'kopen'
Daar was ik nog niet aan toe, ik zag alleen op die video's dat ze rechtsonder de maten konder veranderen, maar mij lukte dit niet. Als je rechtermuisknop erop doet, lukt het me welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:30 schreef eer-ik het volgende:
Je kunt op de site zelf ook tutorials volgens, waar ze ook uitleggen hoe je met maten moet werken.
Ze worden in je rechter onderbalk aangegeven, en daar kun je ze ook wijzigen
Heb je nog mooie voorbeeldjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Die google Earth Plugin is geweldig
Ik heb er nu al een paar workshops in mogen geven, maar aan het einde van elke workshop zat iedereen zelf blokjes en figuren te tekenen, en zaten ze totaal niet meer naar mij te luisteren
www.buyshit.nl/fok/Tutorial_voorbeelden.rarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef eer-ik het volgende:
Nog mooie dingen gemaakt iemand?
En dan vooral de 'noobs', effe kijken wat jullie er van bakken
[..]
Heb je nog mooie voorbeeldjes?
Die met de beker heb ik inderdaad nageaaptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef eer-ik het volgende:
Da's wel geinig inderdaad.
Ik zag deze volgens mij ook in die filmpjes, kan dat kloppen?
In elk geval met die beker
Ja, ik kon het niet meer vinden mbv google.fok.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef ThE_ED het volgende:
Er was ooit wel een topic over in DSG, maar misschien is dat nu verloren gegaan.
Heb je nog meer van dat soort grappen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die met de beker heb ik inderdaad nageaapt
Ik heb net weer even lopen kloten:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef eer-ik het volgende:
Nog mooie dingen gemaakt iemand?
En dan vooral de 'noobs', effe kijken wat jullie er van bakken
Leuk dat je het weer probeertquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef eer-ik het volgende:
Hallo allemaal,
voor zover ik via google.fok.nl kon vinden was er nog geen topic over sketchup.
Zijn er veel mensen die dit programma gebruiken?
Ik vond het vandaag op een computer en heb er effe mee zitten kloten.
Effe het ouderlijk huis gemaakt en men 'studenten' kamer.
Mochten er nog mensen zijn hier die het gebruiken, post effe wat je gemaakt heb
Kamer:
[afbeelding]
Ouderlijk huis:
[afbeelding]
jij zit op de tud nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:32 schreef Hammet het volgende:
Wij gebruiken het programma hier helaas ook niet. Maya wordt hier wel geïntroduceerd (direct het eerste semester) maar ik vind de moeilijkheidsgraad van Maya niet echt in verhouding staan tot wat je er als bouwkundige mee kan. Als je ziet dat er toch best veel mensen zijn die er aardig wat moeite mee hebben (voornamelijk de vrouwen), dan is een programma als SketchUp toch veel beter!
Maar goed, ik ben nu ook over gestapt op sketchup. Het werkt veel sneller en gezien de tijdsdruk die op al onze ontwerpprojecten ligt, is dat toch wel heel fijn.
Netjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hier voor de mensen die het willen leren
de opdrachten (met tutorials) die ik bij het cad college kreeg.![]()
en hier de resultaten van de oefeningen.
met hier een paar van mijn plaatjes uit sketch up
[afbeelding]
[afbeelding]
waar doen jullie trouwens allemaal bouwkunde
ik zit op de tu/e
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
gebruiken jullie trouwens ook architectural desktop
Zo nu en dan es, maar voor de simpele dingen vind ik sketchup beter (leuker)quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
gebruiken jullie trouwens ook architectural desktop
was bij mij ook al geinstalleerd soort van autocad (is ook van autodesk) maar dan ipv lijntjes teken je gelijk hele muren met isolatie en al.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |