K_man is er niet vies van om achter populistische roergangers aan te lopen.quote:
De reis door Europa vind ik wat flauw. De gejatte kroon, de reist naar Griekenland en dat met die schatkaart vind ik echt veel leuker.quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Douwe het volgende:
Nee man, de reis door Europa is té vet. Gelukkig heb ik altijd nog de Plaaggeest en de reis door Amerika om op terug te vallen
Hik een populistische roerganger?quote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
K_man is er niet vies van om achter populistische roergangers aan te lopen.
Die niet, maar die bedoelde ik ook niet.quote:
Dat is geniaal inderdaad. Het lijkt ook net echt.quote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef Douwe het volgende:
In Griekenland is vet, als ze door de boeven met een slaappil op een onbewoond eiland zijn gedropt, en vervolgens á la Jezus over het water terug gaan lopen naar het vaste land
Ja, hij vond ook die halve maan op Lanzarote en in de reis door Europa struikelde Bassie meestal ook over de oplossing.quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Douwe het volgende:
Bassie was ook altijd de oplosser van de raadsels. Dat Adriaan vervolgens nog een uur bezig was met het uitvissen van de clou uit Bassie's verhaal is bijzaak
Best kinkyquote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef k_man het volgende:
Parende libelles, da's pas een vreemd gezicht. Ze doen dat namelijk vliegend.
Heb je CMT wel eens in POL zien posten? Linkse Latino's zijn doodeng!quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
Linke latino's... geen linkse latino's
Wel verdomme.quote:Op zondag 27 november 2005 11:56 schreef DutchTrain het volgende:
En Jaggefeliciteerd
![]()
Krijg je van mij voor je verjaardag een foto van k_man
[afbeelding]
al last van het syndroom van Stendhal?
Weet je, ik maak er gewoon een kwartet van met je drie vierling zussen:quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Wel verdomme.![]()
Haal dat eens héél snel weg! Je weet best dat je niet zomaar foto's van andere users mag plaatsen.![]()
Is die uit voorraad leverbaar?quote:Op zondag 27 november 2005 12:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Weet je, ik maak er gewoon een kwartet van met je drie vierling zussen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
bron: http://www.c1000.nl
Slagroomtaart ?????quote:Op zondag 27 november 2005 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag!
Dank voor de felicitaties!
* Jaguarized deelt taart uit:
[afbeelding]
Om nog even door te gaan op het gesprek over Bassie en Adriaan gister.quote:
Twee dvd's, nieuwe jas, thermosfles, horloge, reisgids, landkaart, fotoboek.quote:Op zondag 27 november 2005 12:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dank je! Nog leuke cadeaus gehad?
Ik zit nu Poker te kijken op RTL 7.
Allemaal nuttige zaken voor het reizen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Twee dvd's, nieuwe jas, thermosfles, horloge, reisgids, landkaart, fotoboek.![]()
Jup, ik had ook maar een paar dingen gevraagd en dan ook nog nuttige dingen in plaats van dingen waar ik na een paar keer alweer op uitgekeken ben.quote:Op zondag 27 november 2005 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Allemaal nuttige zaken voor het reizen.
Ik moet nog even wachten op m'n verjaardag helaas.
Dat is al stukken beter.quote:
Wat voor DVD's heb je gekregen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, ik had ook maar een paar dingen gevraagd en dan ook nog nuttige dingen in plaats van dingen waar ik na een paar keer alweer op uitgekeken ben.![]()
Dingen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |