jij hebt ze ook allemaal gezien heh!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef ijsjongetje het volgende:
ik vind die in denemarken het coolst, als B100 de wagen in het water rijdt omdat hij probeert de pont te halen
ik heb er idd erg veel gezien jaquote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
jij hebt ze ook allemaal gezien heh!ik vond die achtervolging in het "griengas" wel leuk
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ik heb er idd erg veel gezien ja![]()
griengas vind ik een wat mindere serie omdat daar geen 'leuke' boeven in voor komen
ik vind ook een scene van ze op een vliegveld leuk. dan leent adriaan een sportwagen van een man die hij helemala niet kent. hij belooft hem die avond de auto terug te brengen, terwijl hij die man helemaal niet kent
Bassieworstquote:Op maandag 27 juni 2005 11:22 schreef babba_ het volgende:
[..]JIJ KENT ZE OOK GEWOON ECHT ALLEMAAL! Ik noem die van het griengas, omdat dat de enige is die ik misschien 2x heb gezien. die hadden we namelijke een keer gekregen.. zoveel punten sparen bij de slager, kreeg je videoband
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef zijle het volgende:
[..]
Bassieworst
Ik heb al die banden ook nog volgens mij
ik heb het griengas op dvdquote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef ChrisJX het volgende:
Het griengas heb ik op cassettebandje staanUit de audio-aflevering is het het leukst (en spannendst) als ze ergens op een strandje bij een afgrond aan het bespioneren zijn
En dan dat liedje: "Hou je rustig, rustig, rustig. Hou je rustig, kalm, stil!"
Van een ander cassettebandje is het het minst leuk als het circus in de brand staat. Dat klinkt zo engMaar ik weet niet meer welke scene is dat is, volgens mij diegene waarin ze ook met de B&A Boys voetballen.
dat is normandië/bretagne (frankrijk) maar die is ook supergrappig ja!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef ChrisJX het volgende:
Oh wacht, de grappigste, ik dacht de leukste![]()
Als Bassie in de Reis door Europa aan de pannenkoeken zit in Spanje. Hij bestelt steeds Dos Calvados en is stomdronken als Adriaan terugkomt
En Bassie en Adriaan toen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef ChrisJX het volgende:
Als Bassie in de Reis door Europa aan de pannenkoeken zit in Spanje. Hij bestelt steeds Dos Calvados en is stomdronken als Adriaan terugkomt
jaquote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef ChrisJX het volgende:
Dos is toch zeker Spaansquote:Op maandag 27 juni 2005 11:25 schreef ijsjongetje het volgende:
dat is normandië/bretagne (frankrijk) maar die is ook supergrappig ja!
maar calvados komt uit normandië. zoek maar terug het is echt in frankrijk. het raadsel was dan ook dat ze een plek zochten waar het verschil tussen eb en vloed het grootst wasquote:
OMGquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
maar calvados komt uit normandië. zoek maar terug het is echt in frankrijk. het raadsel was dan ook dat ze een plek zochten waar het verschil tussen eb en vloed het grootst was
onder een brug, dat is in spanjequote:Op maandag 27 juni 2005 11:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
OMGen dat was toen onder een brug ofzo?
Die was eergisteren op TVquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef babba_ het volgende:
IK WEET NOG 1 (diep in mn geheugen gegraven, nou ja diep...)
zijn ze in amerika ofzo en dan staan ze in de woestijn wil bassie zn handen wassen. met het water van de radiateur dus hij verbrand zn handen(want is natuurlijk gloeiend heet) en de auto kan niet verder want al het water is uit de radiateur
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
maar calvados komt uit normandië. zoek maar terug het is echt in frankrijk. het raadsel was dan ook dat ze een plek zochten waar het verschil tussen eb en vloed het grootst was
oh ja was ik even in de war mee...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
onder een brug, dat is in spanjein een sinaasappelveld met paarden
dan zoeken ze ene plek waar water 13 meter boven je hoofd is (een aquaduct dus...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |