Daar zie je goed hoe dik ze eigenljik is. Wat een scharminkel beentjes.quote:
Ze heeft ook echt geen zijprofiel in haar gezicht. Alleen een neus, verder is alles plat. Ze zou ook kipfiletjes in haar wangen en lippen kunnen proberen. Eventueel ook als kin...quote:
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijkquote:Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt geen zijprofiel in haar gezicht. Alleen een neus, verder is alles plat. Ze zou ook kipfiletjes in haar wangen en lippen kunnen proberen. Eventueel ook als kin...
En analoog daaraan kom jij hier afgeven op andermans meningen omdat je daar jaloers op bent?quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijk
jaloersheid zal het wel zijn![]()
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijk
De emotie jaloersheid ken ik niet omdat ik niet onzeker en erg trots ben op mijzelfquote:Op zondag 27 november 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
En analoog daaraan kom jij hier afgeven op andermans meningen omdat je daar jaloers op bent?
Precies, wat een knokige knietjesquote:Op zondag 27 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar zie je goed hoe dik ze eigenljik is. Wat een scharminkel beentjes.
*proest*quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je te dom bent voor alles wat verder gaat dan: 'honger, slapen, poepen'.quote:Op zondag 27 november 2005 12:06 schreef riri het volgende:
[..]
De emotie jaloersheid ken ik niet omdat ik niet onzeker en erg trots ben op mijzelf![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:05 schreef Muerte het volgende:
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |