Eindelijk.quote:
Ach...quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is die handige last-in, first out regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Heb ooit geprobeerd om het beter te organiseren. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is die handige last-out, first-in regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Troost je, is zonder alcohol ook niet te doen hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Dat Kasteel-bier is a bitch, ik kan me amper concentreren op Rob en Joost.
Mijn ervaring is anders. Maar dat komt misschien vooral 's nachts voor.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
Ach...Met 832 topics gaat het tot nu toe nog steeds goed, soms staan er 3 tegelijk, maar we zijn er vrijwel altijd op tijd bij.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
ach constante herhaling van hetzelfde dus daat mis je niks aanquote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Daar heb ik met thee al last van.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Dido & Roel ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het niet 100 procent meer, maar Rob heeft er erg goed over nagedacht.
Joost en Rob nomineren elkaar niet meer
Dido en Nathalie nomineren elkaar niet meer
Ingrid en Lieske nomineren elkaar niet meer
[afbeelding]
Wat zit z'n haar toch goed nu. Je vergeet bijna dat afgeleefde gezichtquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het niet 100 procent meer, maar Rob heeft er erg goed over nagedacht.
Joost en Rob nomineren elkaar niet meer
Dido en Nathalie nomineren elkaar niet meer
Ingrid en Lieske nomineren elkaar niet meer
[afbeelding]
thee moet je in je haar smerenquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef PieddeNaat het volgende:
Daar heb ik met thee al last van.
Hoe oud ben jij? Veertien?quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
wie zou jou wel willen neuken in het huis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |