Zit nog aan mn wijntjequote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef cuall het volgende:
Ik neem nog een laatste portje en dan nok ik af, nog meer liefhebbers?
denk dat jij beter niets meer moet nemen Lovebear![]()
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je er al een vaste toetsencombinatie van gemaakt APK?..........voor het gemak![]()
tijdje bij een bedrijf gezeten en die boden die aan splinternieuw...moest maar ff..quote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geloof je nog ook.
Maar euh, wie wil er in godsnaam dood gezien worden in een SEAT
Ik schaam mij al als ik mijn fiets van het slot haal, maar het kan dus nog erger.![]()
Verplicht:
Ik rijd in een Seat Ibizaquote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, wie wil er in godsnaam dood gezien worden in een SEAT
Ach, niks mis mee. Zo'n Zafira is ook een lekker KRIBBET-bakkie.quote:Op zondag 27 november 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
maargoed de nieuwe zafira komt eraaner gaan zeker 20 kratten bier in!
Regels omgooien, daar moet niet licht over worden gedacht. Dat moet pas na rijp beraad.quote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als leider vrij vragen.![]()
Wij hebben ook stemrecht in ons weekend ja![]()
die maar nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef versabommie het volgende:
Hey lovebeaver, ga eens strippen!
hoezo nie, je bent toch dronken, lor!quote:
Wat een lef, vrouwonvriendelijk monsterquote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef versabommie het volgende:
Heb ik ook gehad, met grote spoilersquote:
HEAR HEAR! laten we allemaal Jappie een oor aannaaien nu die nog slaapt!quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een lef, vrouwonvriendelijk monster![]()
Een dronken jong onschuldig ding uitdagen als ze stomdronken is om te gaan strippen.![]()
Zoek maar op google op strippenquote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo nie, je bent toch dronken, lor!
Had een Toledo en wil 'm terugquote:
Hier niet. Ik ga de weg ook niet meer op, want ik ben enigszins beneveld.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef versabommie het volgende:
Heel mooi en leuk allemaal waar laat je de boodschappen en het kratje bierquote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
XVS650A DragStar
Type: Viertakt, tweecilinder V-motor
Koeling: Luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 649 cc
Boring x slag: 81 x 63 mm
Compressieverhouding: 9:1
Max. vermogen: 29,4k W (40 pk) @ 6.500 tpm
Max. koppel: 50,1 Nm (5,1 kg-m) @ 3.000 tpm
Carburateur / Brandstofvoorziening: Mikuni BDS28/2
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 5 versnellingen
Eindoverbrenging: Cardan
Tankinhoud: 16 liter
Olietank inhoud: 3,2 liter
Rijwielgedeelte
Voorvering: Telescoop
Veerweg voor: 140 mm
Achtervering: Swingarm
Veerweg achter: 98 mm
Voorrem: Schijfrem, Ø298 mm
Achterrem: Trommelrem, Ø200 mm
Bandenmaat voor: 160/90-16M/C 67S
Bandenmaat achter: 170/80-15M/C 77S
Afmetingen
Lengte: 2.450 mm
Breedte: 930 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 710 mm
Wielbasis: 1.625 mm
Minimum grondspeling: 145 mm
Gewicht leeg: 229 kg
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook eens technies doen, dat vinden mannen leuk![]()
dank je lieverdquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een lef, vrouwonvriendelijk monster![]()
Een dronken jong onschuldig ding uitdagen als ze stomdronken is om te gaan strippen.![]()
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, met grote spoilers..........was dus echt kut met al die hobbels tegenwoordig in de weg
Ik ben echt heel blij met Seat. Hij is zes of zeven of zo en heeft nog steeds dezelfde accu.quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, met grote spoilers..........was dus echt kut met al die hobbels tegenwoordig in de weg
moniteren is dat net zoiets als nominerenquote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.
Daar heb ik een auto voorquote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel mooi en leuk allemaal waar laat je de boodschappen en het kratje bier![]()
WAT??? er is niet mee geknoeid hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
gedraag je Bommel, misbruik maken van een dronken vrouw
![]()
Dankje lieverxquote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
gedraag je Bommel, misbruik maken van een dronken vrouw
![]()
Je durft niet he?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT??? er is niet mee geknoeid hoor!
koest af en in je mand jij.quote:
Lief make-up doosje van me, jij bent een heerlijke vrouw.quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Hier niet. Ik ga de weg ook niet meer op, want ik ben enigszins beneveld.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.
Met het verschil dat je een Multipla koopt omdat niet iedereen er in rijdquote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, niks mis mee. Zo'n Zafira is ook een lekker KRIBBET-bakkie.
Daarom kom ik ook niet in de buurt van de arena, als we het over origineel en meelopen hebben hahahahahaquote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met het verschil dat je een Multipla koopt omdat niet iedereen er in rijd![]()
Stel, je loopt na een wedstrijd in de ArenA naar het parkeerdek, dan kan je kiezen uit 4000 zafira's en wij zouden gelijk naar de goede auto lopen![]()
Dus net als mijn vrouw, een wijf met ballen en 750 cc eronder (verder heb ik er geen verstand van en vind het ook gevaarlijk)quote:
lovebeavertje is oud en wijs genoeg om toe te geven dat ze het lef niet heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nu ophouden anders volgt er een sanctie
![]()
Heeee wat leuk, een spermadonorquote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lief make-up doosje van me, jij bent een heerlijke vrouw.![]()
wat zeg ik? Jij bent een heldin waar mijn nageslacht een voorbeeld aan zou moeten nemen.![]()
Blauw vind ik mooierquote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus net als mijn vrouw, een wijf met ballen en 750 cc eronder (verder heb ik er geen verstand van en vind het ook gevaarlijk)
Ze heeft een zwarte helm![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
lovebeavertje is oud en wijs genoeg om toe te geven dat ze het lef niet heeft!
Where and when?quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeee wat leuk, een spermadonor![]()
Je gaat nooit naar een uitwedstrijdquote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook niet in de buurt van de arena, als we het over origineel en meelopen hebben hahahahaha
![]()
Kook ni maar maak ni ergquote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen vraag nu me al heel de tijd af wat ik in godsnaam in een 40+ topic doe.
Tijd om m'n bed in te gaan, hoor hier nog helemaal niet
Toch is het zo, Beavertie heeft absoluut niet het lef om te strippen nu!quote:
Welterusten, ik ga met je mee, kunnen we nog ff kletsen in de badkamer.quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen vraag nu me al heel de tijd af wat ik in godsnaam in een 40+ topic doe.
Tijd om m'n bed in te gaan, hoor hier nog helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |