Utrecht zal nagenoeg droog blijvenquote:Op zondag 27 november 2005 09:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Iemand een idee over de neerslag kans de aankomende uren in de stad Utrecht?
quote:Op zondag 27 november 2005 09:52 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Utrecht zal nagenoeg droog blijven
Moeder natuur heeft betere flits... maar die komt altijd zo onverwachts.quote:
Ik moet zo nog vanuit schenkel naar middelwatering bij Oma op verjaardags visite.quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef TC03 het volgende:
Iek wiel sneeuw in Roetterdam (Capelle eigenlijk). Goedverdoeme.
Ik woon in Middelwatering, dus laten we maar niet wachten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet zo nog vanuit schenkel naar middelwatering bij Oma op verjaardags visite.
Dus laten we in godsnaam nog een uurtje of 4 wachten voordat het met bakken uit de hemel komt
http://www.wetteronline.de/strassen.htmquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef Klonk het volgende:
ff een kort vraagje, ik moet voor m'n werk vanavond een flink stuk duitsland in (naar Frankfurt am Main), hoe is het weer in die hoek ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | VERKEERSINFORMATIE 27 nov. ** duitsl/oostenrijk/zwitserland/italië DUITSLAND WEER - In het westen,noorden en midden van het land is het door sneeuwval op bevriezing plaatselijk zeer glad. Op veel autosnelwegen ligt sneeuw. Houdt u rekening met veel vertraging. PROGNOSE - Extra drukte op de wegen naar Essen door de Motor Show,t/m 4 december. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |