de Indeling staat in het Idols Magazine..quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah nee, zitten alle goeden in workshop 3?.
Oh en Aisata zat ook in 3..quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, Serge zegt me niks op die babyface na, dus dat is bij voorbaat al niks..
Ik heb m iig niet gekochtquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
Er is hier toch wel iemand die dat Idols Magazine heeft? Kom op, even posten die indeling!![]()
Ben ik nou de weg kwijt?quote:Zij gaan morgenavond uitmaken wie de eerste vier van de beschikbare 13 finaleplaatsen in de wacht slepen.
Jouw stem is daarbij van groot belang, want 10 van de 13 finalekandidaten worden door de kijker gekozen!
Dank u..Ik snapte m al even nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
Drie mensen worden wekelijks door de kijker gekozen, de vierde door de jury, zoals vorig jaar ook.
Kun je d'r nog bij doen als bonus vraag!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Dat wist ik op dat moment ook niet, hoorde ik deze week pas ergens.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je d'r nog bij doen als bonus vraag!(of de volgende keer pas)
ik zal je wel vergezellen hoor Svenniequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
sbiente, -Vaduz-, --Globe--, Ayaxola, Skaai, CrazyDutchPunk en charmed_angel zijn erbij voorzover ik weet. Zal rustig worden vanavond.
En je had van tevoren gezegd dat je niet zou gaan kijken en dus ook hier niet zou gaan posten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal je wel vergezellen hoor Svennie![]()
lekker vooruitzicht, zo'n ongedwongen avondje Idols....
Ik moest eventjes wat testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |