De toekomstige winnares verdient wat extra aandachtquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef jmac het volgende:
en 3 is samen met Gavin: gezellig!
Waarom raffaela vetgedrukt trouwens?
Kijk uit he.. ik ben best Raffaela fan..maar dr gelijk als winnares bestempelen gaat ver!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]
De toekomstige winnares verdient wat extra aandacht.
1 v/d 2 moet Marscha zijn denk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef Rnnz het volgende:
In zowel 2 als 3 zit een Marescha?
Je hebt trouwens nog tot morgen de tijd om de prono in te vullen (zie m'n sig), vorige keer had je vrij goed gescoordquote:
Wowow, ik doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt trouwens nog tot morgen de tijd om de prono in te vullen (zie m'n sig), vorige keer had je vrij goed gescoord.
Dat was bij Idols 2 ook erg opvallend ja, puur naar kwaliteit gekeken hadden toen hoogstens 2 mannen in de finale moeten zitten, maar was de verdeling ook fifty-fifty. Dus ik denk dat er inderdaad een minimaal aantal mannen doormoet naar de finale volgens het format, ongeacht de kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
De mannen zijn overigens wel zwaar in de minderheid. Nu in de eerste workshop zijn er toch 2 kerels door. Als dat zich doorzet valt er zowel in de tweede als in de derde workshop maar één man per keer af...
En ik heb zo het vermoeden dat we tijdens de lifeshows met net zoveel vrouwen als mannen beginnen.....
Kijk ff i/d topics bovenaan in IDOquote:Op zondag 4 december 2005 02:46 schreef caradoc het volgende:
Kunnen er foto's bij de namen in de openingspost? Ik ben te lui om ze op te zoeken en te slecht om te onthouden wie nou wie is.
Wat heeft het aantal sms stemmen hiermee te maken Svensational? Dit zei je toen je topic hierover sloot. zit geen logica dat dit iets met elkaar te maken heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 04:45 schreef Svensational het volgende:
Dat kan best hier besproken worden: Indeling workshop 2 en 3!
toppiequote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
Het gaat over het aantal stemmen dat is uitgebracht op de kandidaten tijdens de workshops. Niet elk nieuwtje/discussie over de workshops hoeft in een nieuw topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |