maar... maar ik ga op een zaterdag naar JCS!!quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
trouwens..ik hoorde van wat Musical fans dat Jamai niet in Jesus Christ Superstar speelt op zaterdag omdat ie Idols Backstage presenteert![]()
![]()
![]()

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Babette zong dat prachtige nummer Heart of Stone een paar jaar terug bij het Nationale Eurovisie Songfestivalquote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo verlenen zangdocente Babette Labeij, stylist Maik de Boer en de choreografen Tim Noble, Sarah Jayne en Benji Lee hun medewerking aan het programma

quote:Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Babette zong dat prachtige nummer Heart of Stone een paar jaar terug bij het Nationale Eurovisie Songfestival![]()

Oh ja, Babette zong iets anders waar ik volgens mij geen ruk aanvondquote:Op donderdag 1 december 2005 11:01 schreef BVO het volgende:
[..]Dat was Anja Wessels, m'n vroegere lerares
.

Vind ik ook helemaal niksquote:

Ik zie al helemaal voor me hoe Harm allemaal van die modieuze dingetjes krijgt aangereikt die in de verste verte niet lijken op dat oranje jasje van hem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:58 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Vind ik ook helemaal niks
Jammer.....
Zouden ze stylisten ook mogen weigeren? Lekker eigenwijs gaan doen enzo

Ah nee, zitten alle goeden in workshop 3?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen zit ook in Workshop 3
Word echt bomvol!

de Indeling staat in het Idols Magazine..quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah nee, zitten alle goeden in workshop 3?.

Oh en Aisata zat ook in 3..quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, Serge zegt me niks op die babyface na, dus dat is bij voorbaat al niks..

Ik heb m iig niet gekochtquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
Er is hier toch wel iemand die dat Idols Magazine heeft? Kom op, even posten die indeling!![]()

Ben ik nou de weg kwijt?quote:Zij gaan morgenavond uitmaken wie de eerste vier van de beschikbare 13 finaleplaatsen in de wacht slepen.
Jouw stem is daarbij van groot belang, want 10 van de 13 finalekandidaten worden door de kijker gekozen!

Dank u..Ik snapte m al even nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
Drie mensen worden wekelijks door de kijker gekozen, de vierde door de jury, zoals vorig jaar ook.

Kun je d'r nog bij doen als bonus vraag!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Dat wist ik op dat moment ook niet, hoorde ik deze week pas ergens.

quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je d'r nog bij doen als bonus vraag!(of de volgende keer pas)

ik zal je wel vergezellen hoor Svenniequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
sbiente, -Vaduz-, --Globe--, Ayaxola, Skaai, CrazyDutchPunk en charmed_angel zijn erbij voorzover ik weet. Zal rustig worden vanavond.

En je had van tevoren gezegd dat je niet zou gaan kijken en dus ook hier niet zou gaan posten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal je wel vergezellen hoor Svennie![]()
lekker vooruitzicht, zo'n ongedwongen avondje Idols....

Ik moest eventjes wat testenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |