Ik denk niet dat ik die pas....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil nog steeds wel iemand fotograferen in deze jurk (slechte foto) Maatje 36
[afbeelding]
De strepen zijn strasssteentjes
Dat wordt rennen!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef blackbully het volgende:
misschien iemand uit pubers?
(gok dat je een modelvan ongeveer 1.5 meter zoekt)
tegen die korte benen?quote:
zo blij dat ik geen tijd heb om schoenen te kopen en dus met mijn werkschoenen zit opgescheeptquote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef pea4fun het volgende:
Zeg >:| Ik heb wel studs om mee op je tenen te stampen, dan ren je niet meer hoor
* pea4fun werkkistjes aantrekt en tegen schenen schoptquote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
zo blij dat ik geen tijd heb om schoenen te kopen en dus met mijn werkschoenen zit opgescheept
Hmm, daar pas ik nog wel in...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ik pas hem misschien ook wel, ben vrij tengerquote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
ik heb er schoenen bij die hierop lijken, ook maat 36
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
daar valt overigens niet op te lopen...
Maar natuurlijk kan andere eigen schoenen ook
Zou je ook geen bezwaar hebben om naar brabant te komen? Ik heb een mooie lelijke spiegel waar ik wat mee wil proberen, en ik heb wat van die ouderwetse kussens met randjes enzo...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik pas hem misschien ook wel, ben vrij tenger
Die schoenen niet trouwens, mn voeten zijn alles behalve tenger
Uhm, op zich niet, ware het niet dat ik ook al soort van een afspraak met RonaldV en Re heb staan.. en ja dan wordt het misschien een beetje MissBliss-overkill hierquote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zou je ook geen bezwaar hebben om naar brabant te komen? Ik heb een mooie lelijke spiegel waar ik wat mee wil proberen, en ik heb wat van die ouderwetse kussens met randjes enzo...
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, op zich niet, ware het niet dat ik ook al soort van een afspraak met RonaldV en Re heb staan.. en ja dan wordt het misschien een beetje MissBliss-overkill hier
Sorry, ik heb te vroeg geroepen dus!
Moet je huilen jongen??? aaaahhhhhhquote:
't is ironisch dat ik dit topic nu pas opmerk terwijl hij al vrij oud isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet je huilen jongen??? aaaahhhhhh![]()
dat heb je als je met je hoofd in de wolken loopt hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is ironisch dat ik dit topic nu pas opmerk terwijl hij al vrij oud is
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:44 schreef Re het volgende:
[..]
dat heb je als je met je hoofd in de wolken loopt he![]()
Da's niet alleen bij jou een probleemquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:57 schreef furore het volgende:
Ik heb begrepen dat er zeer binnenkort een shoot gaat plaatsvinden?
Ben heel benieuwd. Had zelf ook interesse getoond als model, maar het grote probleem voor mij is toch even waar ik de kleding vandaan zou moeten halen![]()
Tot nu toe staan alle lichten op groen, ik moet alleen nog even het adres ontvangen van Re, anders kom ik er niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet alleen bij jou een probleemIk ga de dames in eerste instantie vragen om zwarte egale kleding mee te nemen zonder enig tierelantijntje. Eens kijken of het daarmee wil lukken.
Volgende week is iig de eerste keer en ik geloof dat RonaldV morgen de eerste heeft
Ik ben benieuwd naar de eindresultaten, maar nog benieuwder naar je ervaringen en de wijze waarop jullie dit technisch aan gaan pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tot nu toe staan alle lichten op groen, ik moet alleen nog even het adres ontvangen van Re, anders kom ik er niet.
eerste studio-shoot, met apparatuur. zenuwen? welke zenuwen?
Ik zoek een spreekwoord over "goed" en "langzaam"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de eindresultaten, maar nog benieuwder naar je ervaringen en de wijze waarop jullie dit technisch aan gaan pakkenGaarna morgen ASAP posten
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zoek een spreekwoord over "goed" en "langzaam"
Ik doe het niet voor de wedstrijd hoor, al sluit ik niet uit dat ik, als ik een geweldige foto heb, die instuur. Het idee bestaat al een paar maanden, maar ik heb er nu pas tijd voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:50 schreef dubbellu het volgende:
AAAGGGHHH, ik wilde zo'n portretfoto maken voor de wedstrijd, maar het ziet er dus naar uit dat meer mensen dit idee gaan uitvoeren, toch maar even een backup idee verzinnen.
En ik heb al zoveel tijd (not).
@ RonaldV: veel succes![]()
respectievelijk:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zijn de plannenMag daar al iets meer over bekend worden
Hoe gaan jullie de sfeer opbouwen
Welke foto's zijn het voorbeeld
Ik heb een avondjurkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet alleen bij jou een probleemIk ga de dames in eerste instantie vragen om zwarte egale kleding mee te nemen zonder enig tierelantijntje. Eens kijken of het daarmee wil lukken.
Volgende week is iig de eerste keer en ik geloof dat RonaldV morgen de eerste heeft
Shoot is zojuist gecancelled wegens ziekte.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
respectievelijk:
Geen idee nog. Nee, wegens nog niet bekend. Met koffie en thee. Alle voorbeeldfoto's die ik heb.
Ik wil geen verwachtingen scheppen, want die vallen alleen maar tegen. Jullie zien het wel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef furore het volgende:
[..]
Ik heb een avondjurk, zwart toevallig
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Shoot is zojuist gecancelled wegens ziekte.
Oe. Dat is jammer. Had graag de resultaten gezien. Perfomance Anxiety?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
He, wat jammer!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Officiele reden is wat anders, en daar hou ik het dus maar op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:51 schreef furore het volgende:
[..]
Oe. Dat is jammer. Had graag de resultaten gezien. Perfomance Anxiety?![]()
Mag ik trouwens even opmerken dat ik je huidige coupe (kort & donker) leuker vind staan dan de vorige?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:51 schreef furore het volgende:
[..]
Oe. Dat is jammer. Had graag de resultaten gezien. Perfomance Anxiety?![]()
Altijd en vaak. Zolang je het oude kapsel maar niet teveel afkraakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mag ik trouwens even opmerken dat ik je huidige coupe (kort & donker) leuker vind staan dan de vorige?
Het oude negeer ik vanaf nu gewoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:29 schreef furore het volgende:
[..]
Altijd en vaak. Zolang je het oude kapsel maar niet teveel afkraakt. [afbeelding]
Het oude kapsel zag er ook goed uit hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 10:29 schreef furore het volgende:
[..]
Altijd en vaak. Zolang je het oude kapsel maar niet teveel afkraakt. [afbeelding]
Doe maar nietquote:
Prima! Je woont ook nog eens dicht in de buurtquote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe maar nietZullen we, zodra ik de actie van volgende week goed heb afgerond, eens afspreken
Uhm.....Sharkie zou dat regelen en ik begreep dat dat niet helemaal is gelukt. Ik zal er straks even naar kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:36 schreef Toeps het volgende:
Zeg P, heb jij nou die visagiste? Anders moet je even een oproepje plaatsen op www.nftvm.nl, daar staan wel vaker dat soort oproepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |