Ja maar sommige stations kunnen toch ook 'custom' berichten omroepen? Kunnen die stations dan niet zelf ook zo'n bericht om laten roepen? Bijvoorbeeld de grotere stations ofzo?quote:
Correct beantwoordquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:21 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij regelt ProRail al die meldingen op het station vanaf een centrale plek.
Gebeurt vaker hequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:27 schreef avw1982 het volgende:
Zo ben ik ooit op station Hardinxveld de mededeling gehoord dat de intercity naar Groningen vanaf spoor 15 zou vertrekken ipv spoor 14. Het leuke is dat we hier maar 2 sporen hebben. Even later kregen we te horen dat het niet voor dit station bedoeld was.
Inderdaad, deze omroepinformatie wordt uit het zelfde systeem gehaald als waar de borden hun informatie vandaan krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:21 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij regelt ProRail al die meldingen op het station vanaf een centrale plek.
Op Zuid WTC (Amsterdam) heb ik een keer een kwartier lang non-stop dienstmededelingen gehoord (Spullen niet onbeheerd achter, extra controle op station, vertragingen, vertrektijden van treinen die niet eens over WTC gingenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:27 schreef avw1982 het volgende:
Zo ben ik ooit op station Hardinxveld de mededeling gehoord dat de intercity naar Groningen vanaf spoor 15 zou vertrekken ipv spoor 14. Het leuke is dat we hier maar 2 sporen hebben. Even later kregen we te horen dat het niet voor dit station bedoeld was.
"Haha, die sukkels moeten nog een half uur in de kou wachten!"quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:40 schreef Houniet het volgende:
Der zal maar een koekwaus die mic vergeten uit te doen.
de rest vul je zelf maar in :p
Je signature maakt het ook komisch jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
"Haha, die sukkels moeten nog een half uur in de kou wachten!"
Haha, nee... maar als ik die opname heb is dat wel een idee ;-)quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
je wilt je voicemail er doro laten inspreken?;)
Stuur een mailtje naar de NSquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Haha, nee... maar als ik die opname heb is dat wel een idee ;-)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Sud het volgende:
op Den Haag HS (robotachtige vrouwenstem) : "De internationale trein uit Brussel naar Amsterdam Centraal komt over enkele ogenblikken binnen op spoor 5" horen ze dus in heel fucking Nederland? Nooit geweten.
Maar dan nog, lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef Carport het volgende:
Vacature 'Medewerker Omroep' bij ProRail:
http://www.prorail.nl/Pro(...)edewerker+Omroep.htm![]()
![]()
Het moet natuurlijk wel verstaanbaar blijvenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik wil wel hun Fryske omroeper worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |