Leuk als je een 14 tot 16 jarige puber bent.. bloodhound gang is passé en zo not cool meer..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloodhound Gang - Uhn tiss uhn tiss uhn tissom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werken bij de LIDL is ook not coolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef furanku het volgende:
[..]
Leuk als je een 14 tot 16 jarige puber bent.. bloodhound gang is passé en zo not cool meer..
Na 2 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kick
Iets mis mee, gebroken hartje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Na 2 uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Wel apartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iets mis mee, gebroken hartje?
Awwwwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef TimmyAsd het volgende:
En daarnaast redelijk nutteloos..
Kappen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef TimmyAsd het volgende:
En daarnaast redelijk nutteloos..
Das toch met die poppen? Die is idd écht leuk!quote:Op maandag 27 februari 2006 05:25 schreef DaMook het volgende:
De vliegende panters - Lekker reppe
Leuk nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef Marble het volgende:
Charlotte Church - Moodswingsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werkelijk verpletterend. Een revolutie in de popmuziek. Zo innovatief zijn er maar heel, heel weinig.
Geweldige clip ook.
Had 'm nog niet gezien..Oordeel:quote:Op maandag 27 februari 2006 05:25 schreef DaMook het volgende:
De vliegende panters - Lekker reppe
Leuk nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dies leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef Cool_Runner het volgende:
Solo - Come Back To Me!!!
Een erg slechte remix, kan me niet voorstellen dat iemand hier nou opgewonden van raaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef furanku het volgende:
http://members.home.nl/su(...)The_Next_Episode.mp3
Het is een mash remix, ,maar reken er maar op dat deze airtime gaat krijgen in de discothekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.supernummer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel funny.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een erg slechte remix, kan me niet voorstellen dat iemand hier nou opgewonden van raaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop